تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812792770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم وجود کشتارگاه مکانیزه مهمترین مشکل صنعت مرغداری گناباد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی عصاریان:
عدم وجود کشتارگاه مکانیزه مهمترین مشکل صنعت مرغداری گناباد است
گناباد - خبرگزاري مهر: رییس اداره تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی گناباد گفت: سالیانه بیش از دو میلیون قطعه مرغ در گناباد جوجه ریزی می شود و نبود کشتارگاه مکانیزه، مهمترین مشکل صنعت مرغداری گوشتی در گناباد است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد عصاريان صبح امروز در مراسم افتتاح مرغداری های گوشتی، نبود کشتارگاه مکانیزه را مهمترین مشکل صنعت مرغداری گوشتی در گناباد قلمداد کرد و گفت: شهرستان گناباد با ۷۲ واحد مرغداری فعال، سالانه ۲ میلیون قطعه جوجه ریزی دارد که از ۱۴ هزار تن گوشت سفید تولید شده تنها هزار تن آن در گناباد مصرف و مابقی به خارج شهرستان صادر می شود. رییس اداره تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی گناباد ادامه داد: چون تولید گوشت سفید مازاد بر مصرف شهرستان می باشد، احداث کشتارگاه به منظور قطعه بندی گوشت و همچنین منجمد کردن آن و سپس ارسال به خارج از شهرستان امری ضروری بوده و احداث این کشتارگاه سبب پایداری صنعت مرغداری در گناباد خواهد شد. وی در خصوص مرغداری های در حال احداث گفت: در حال حاضر ۶ واحد مرغداری درحال ساخت با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و ۱۲۰ مجوز برای تاسیس مرغداری در شهرستان گناباد وجود دارد. رییس اداره تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی گناباد در خصوص دو واحد مرغداری افتتاح شده در هفته دولت گفت: در این دو پروژه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده و برای حدود 30 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است. وی درخصوص میزان تولید سالانه این دو مرغداری گفت: این دو واحد تولیدی مرغ با ظرفیت ۴۸ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ گوشتی، ۳۸۰ تن گوشت سفید آماده طبخ و ۳۰۰ تن کود آلی مرغی در سال تولید خواهند نمود. استفاده از سیستم دانخوری، آبخوری، سرمایشی، گرمایشی، تنظیم نور و رطوبت اتوماتیک از مزایای پروژه های مرغداری گوشتی افتتاح شده به مناسبت هفته دولت در گناباد است که عصاریان به آن اشاره نمود. رییس اداره تولیدات دامی جهاد کشاورزی شهرستان گناباد در ادامه از بومی شدن دو نژاد بزهای شیری الپاین و سانن در شهرستان خبر داد و گفت: به منظور اصلاح نژاد بزهای منطقه گناباد این نژاد از استان های یزد و قم که از لحاظ آب و هوایی و انطباق محیطی شرایط مساوی با شهرستان ما را دارند وارد کردیم و در حال حاضر حدود 100 راس در گله های بخش مرکزی و کاخک پراکنده شده که امید است با اصلاح نژاد منطفه گناباد نسبت به افزایش تولید و افزایش دو قلو زایی و دو بار زایش در سال گام بلندی در ارتقاع  نژاد بزهای بومی منطقه برداشته شود. عصاریان افزود: این بزها روزانه بین 1.5 تا سه کیلو شیر ارگانیک با کیفیت بالا تولید می نمایند که برای افراد مسن و کودکان غذای بسیار مفیدی است. وی افزود: هم اکنون در شهرستان بیش از 100 راس در دامداری های بخش مرکزی و کاخک پرورش داده می شوند و برای اولین بار در استان تلقیح مصنوعی بز با اسپرمهای خارجی توسط متخصصین علوم دامی شهرستان انجام که نتایج آن مطلوب بوده است.


۱۳۹۳/۶/۴ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن