تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنسرت موسيقي داريوش نظري در 20 مهرماه در خرم آباد برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۸:۳۱ق.ظ)
به مناسبت عيد غديرخم کنسرت موسيقي داريوش نظري در 20 مهرماه در خرم آباد برگزار مي شود رئيس انجمن موسيقي لرستان گفت: کنسرت موسيقي داريوش نظري در 20 مهرماه در خرم آباد برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، امين عباسيان يکشنبه شب در نشست با خبرنگاران در خرم‎آباد با اشاره به فعاليت هاي انجمن موسيقي در يک سال گذشته گفت: انجمن موسيقي لرستان درسال 77 تشکيل شد و در همان سال در خدمت استاد گرانقدر آقاي نيازي پله هاي اول را گذاشتيم که بتوانيم اين چراغ را در هنر استان لرستان روشن کنيم.
عباسي با اشاره به مديريت مختلف در مدت 15 ساله با سياست هاي کاري متفاوت عنوان کرد: در طي سال هاي گذشته که تصدي امور را در دست گرفته ام با رويکرد متفاوت تري از سال هاي گذشته به مسائل نگاه کرديم و توانستيم فضاي مناسب تري براي هنرمندان عرصه موسيقي فراهم کنيم، که در اين خصوص توانستيم کنسرت هاي متفاوتي با حضور هنرمندان برجسته استاني برگزار کنيم.
وي به فعاليت هاي انجمن موسيقي لرستان در سال گذشته اشاره کرد و عنوان کرد: دعوت از گروه هاي بزرگ کشوري، از جمله گروه وزيري با خوانندگي سالار عقيلي، گروه بزرگ کامکارا و برگزاري روز موسيقي در سال گذشته از فعاليت هاست. همچنين بعد از 15 سال توانستيم روز موسيقي را در استان لرستان و به خصوص شهر خرم آباد برگزار کنيم.
رئيس انجمن موسيقي لرستان با اشاره به برگزاري کارگاه تنيک نوازي، کنسرت پيانو نوازي و کنسرت گيتار نوازي در سال گذشته اظهار کرد: مراسم بزرگداشت استاد سقايي به مناسبت چهارمين سالگرد ايشان و بزرگداشت زنده ياد آقاي محمد حسن قهرماني را برگزار کرديم.
وي با اشاره به اينکه تمام برنامه پيش بيني شده انجام خواهد گرفت، عنوان کرد: در مراسم سالگرد آقاي سقايي بيانيه اي با عنوان اينکه بتوانيم جشنواره دائمي موسيقي در استان داشته باشيم، تدوين شد.
وي به راه اندازي سايت انجمن موسيقي لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه پيام کوتاه انجمن موسيقي راه اندازي شده است.
عباسي گفت: بزرگداشت شاهين اسماعيلي از نوازندگان چيره دست پيانو، اجراي دو نوازي سنتور توسط سيامک آقايي و محمد منتظري، دلجويي و ديدار با پيشکسوتان از برنامه هاي انجام شده در سال گذشته است.
وي با اشاره به اينکه دلجويي و ديدار با پيشکسوتان به صورت يک برنامه هفتگي منسجم بدون هماهنگي قبلي برگزارمي شود، گفت: هر هفته يک ديدار داريم که در نوع نگرش عزيزان پيشکسوت خيلي تأثير داشته است و ما ديدار از خانواده اين عزيزان را وظيفه مي دانيم.
عباسي در بخش ديگري از سخنانش به برگزاري کلاس هاي آموزشي اشاره کرد و عنوان کرد: در تابستان امسال 750 هنرجو داشتيم که اين رقم خوبي است در شهري که شهر موسيقي است و شهر کمانچه معروف است.
عباسي تصريح کرد: يکي ديگر از اين برنامه ها اجراي آقاي حسين عليزاده است که از نوازنده ها و اساتيد صاحب سبک موسيقي ايران هستند که دهم و يازدهم شهريورماه ميزبان اين عزيز هستيم که خوشبختانه با استقبال همشهريان رو به رو شده که هنوز هيچ تبليغي نکرديم بيش از75 درصد بليط به فروش رفته است.
وي افزود: اميدواريم بتوانيم فضا را آماده کنيم براي اولين بارتصميم گرفته ايم که جلوي درب سالن بليط نفروشيم که به صورت رايانه اي و با هماهنگي سايت ايران کنسرت انجام شده است.
وي در بخش ديگري از سخنانش به برنامه هاي آتي انجمن موسيقي لرستان اشاره کرد و گفت: اجراي کنسرت توسط داريوش نظري در20 مهرماه به مناسبت عيد غديرخم برگزار خواهد شد که به مدت يک شب دريک سالن 3 هزار نفري هماهنگ کرديم که در اين برنامه برگزار شود.
عباسي خاطرنشان کرد: ما براي اولين بار بعد از کنسرت وزيري توانستيم مسوولين شهر را متقاعد کنيم که ما هم مي توانيم کنسرت بزرگ بدون هيچ حاشيه اي برگزار کنيم.
وي گفت: بزرگداشت استاد درويش رضا منظمي است که از اساتيد برجسته کشور هستند در حال هماهنگي با اداره کل ارشاد اسلامي استان لرستان، شوراهاي شهر و دستگاه هاي ذي ربط که اين برنامه را به نحو احسن برگزار کنيم.
عباسي تصريح کرد: از ديگر برنامه هاي آتي برگزاري کنسرت گروه خورشيد يکي از گروه هاي جوان انجمن به سرپرستي خانم سبحاني هستند که در واقع هنرجوهاي انجمن موسيقي لرستان هستند.
رئيس انجمن موسيقي لرستان گفت: يکي از مهمترين کارها ساماندهي گروه هاي موسيقي بود که الان هر گروه فقط نوازنده دارد که مخصوص آن گروه است.
وي اضافه کرد: در بحث عمراني طرح هايي را با ميراث فرهنگي با مشارکت بخش خصوصي داريم، ساخت مقبره زنده ياد استادعلي رضا حسين خاني و ساماندهي قطعه هنرمندان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن