تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799036896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري هفته فرهنگي بوشهر در اتيوپي/راه اندازي خانه موسيقي بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۳ (۳:۵۶ق.ظ)
برگزاري هفته فرهنگي بوشهر در اتيوپي/راه اندازي خانه موسيقي بوشهر مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر گفت: با توجه به مذاکرات به عمل آمده با سفير اتيوپي در استانداري بوشهر، بزودي مقدمات برگزاري هفته فرهنگي بوشهر در اين کشور فراهم و هنرمندان استان در رشته هاي مختلف به اجراي برنامه خواهند پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، حميده ماحوزي در نشست هم انديشي با اهالي موسيقي استان بوشهر گفت: با عنايت به مقررات موجود ان شاءالله به زودي انجمن موسيقي بوشهر با هيأت مديره جديد آغاز به کار خواهد نمود.
وي ادامه داد: اگر چه از اعتبار دو ساله انجمن فعلي چند ماهي باقي مانده است، اما؛ نظر به مذاکراتي که با رئيس انجمن موسيقي کشور داشتم و توافق رئيس کنوني انجمن موسيقي بوشهر مبني بر تسريع در تغييرات اعضا هيأت مديره، بزودي برار مقررات اعضا جديد انتخاب خواهند شد.
دکتر ماحوزي اظهار کرد: راه اندازي خانه موسيقي نيز از اولويت هاي کاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مي باشد که بزودي برابر مقررات مقدمات راه اندازي آن فراهم خواهد شد.
ماحوزي با اشاره به اينکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر از کنسرت هاي موسيقي داراي مجوز حمايت لازم را خواهد کرد، گفت: بنده از طرفداران ويژه موسيقي هستم و معتقدم اين هنر مورد قبول جامعه و مردم است و ارزش ويژه اي دارد. وقتي ما از برخي پتانسيل ها همچون: سالن، هنرمند خوب، استاد موسيقي، مخاطب علاقه مند بهرمند هستيم، چرا از اين ظرفيت استفاده صحيح را نکنيم؟ و قطعا بهتر است از اينکه خداي ناکرده، هنرمند ما درمسيري سوق داده شود که همراه با لهو و لعب و مسائل ديگر است.
اين مقام مسوول در خصوص نوع مجوزهاي موسيقي تأکيد کرد: گروه هاي موسيقي خارج استان که متقاضي اجرا در استان هستند بايد داراي مجوز وزارت باشند و همچنين گروه هاي داراي سبک پاپ در درون استان نيز جهت اجرا در داخل استان مي بايست داراي مجوز از تهران باشند.
ماحوزي ادامه داد: گروه هاي فعال در استان که داراي سبک موسيقي بومي بوده مجوز آنها جهت اجرا در استان و يا ساير استان ها از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر صادر خواهد شد.
دکتر ماحوزي در ادامه ضمن مخالفت با تفکيک جنسيتي در سالن هاي موسيقي خاطر نشان ساخت: من تفکيک جنسيتي در سالن هاي تماشاي موسيقي را توهين به کيان و قداست خانواده مي دانم و با آن مخالفت صريح دارم.
مدير کل فرهنگ وارشاد اسلامي استان بوشهردر ادامه سخنان خود با اشاره به حمايت و پشتيباني استاندار از برنامه هاي فرهنگي و هنري بخصوص موسيقي، اين توفيق را ارزشمند برشمرد و اميدوار شد بتوانيم با برنامه ريزي لازم در ساير مناسبت هاي مختلف نهايت بهره برداري را از ظرفيت هاي موجود ببريم.
وي در پاسخ به سؤال تعدادي از هنرمندان مبني بر کمبود فضا و مکان لازم جهت تمرين موسيقي، اظهار کرد: سالن اجتماعات اداره کل در روزهايي که فاقد برنامه است در اختيار هنرمندان خواهد بود که اميدوارم بزودي جهت تأمين فضاي بهتر و بيشتر تهيداتي اتخاذ گردد.
وي در جمع بندي سخنان خود، تقويت ظرفيت ها و زير ساخت ها و همچنين انسجام دروني هنرمندان و گرو هاي موسيقي را از عوامل موفقيت در کار هنري ذکر و خواستار همکاري بيش از پيش هنرمندان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي شد.
در اين نشست همچنين دکتر مظفري، معاون فرهنگي اداره کل و کروبي، مشاور مدير کل، طي سخناني بر لزوم همدلي و حضور بيشتر هنرمندان در فعاليت هاي هنري تأکيد و خواستار دخالت و همکاري هنرمندان در کاهش چالش هاي حوزه موسيقي شدند.
اظهار نظر فردي هنرمندان و اهدا لوح سپاس مؤسسه دي باذر به مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر به جهت همکاري در برپايي کنسرت عليرضا قرباني از ديگر برنامه هاي جنبي اين نشست بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن