تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبار تکمیل کتابخانه عمومی محله دواس بوشهر تامین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتبار تکمیل کتابخانه عمومی محله دواس بوشهر تامین شد بوشهر- ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: مراحل تکمیل ساختمان نوبنیاد کتابخانه عمومی محله دواس بوشهر که بدلیل کمبود اعتبار با مشکل روبرو شده بود با همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر تامین اعتبار شد.


سید علی هاشمی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: درحالی که شمار زیادی از جمعیت مرکز استان بوشهر در محلات جنوبی این شهر سکونت دارند، کتابخانه عمومی در این بخش وجود ندارد.
وی یادآورشد: تنها کتابخانه در دست ساخت نیز حدود 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر اضافه کرد: ساختمان این کتابخانه با زیربنای دو هزارو 200 متر مربع شامل سالن مطالعه، بخش مخزن، بخش نابینایان، بخش کودک، بخش خدمات کامپیوتری و کافی نت، سالن آمفی اجتماعات و نمازخانه است.
هاشمی اظهارداشت: اعتبار اولیه ساخت کتابخانه استاندارد یادشده پنج میلیارد ریال است و 51 میلیاردو 600 میلیون ریال اعتبار جدید نیز به این پروژه تخصیص یافت.
وی ادامه داد: دراستان بوشهر 71 باب کتابخانه وجود دارد که ازاین شمار10کتابخانه بامشارکت سایر دستگاه های اجرایی اداره می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر یادآورشد:همچنین 21 کتابخانه نیز در مناطق روستایی استان بوشهر ایجاد شده است.
هاشمی گفت: کتابخانه ها براساس جمعیت تحت پوشش، مساحت و ظرفیت از یک تا 9 درجه بندی می شوند.
وی اضافه کرد:بالاترین درجه کتابخانه های استان بوشهر سه است و بیشترین درجه بندی نیز شش و هفت است و کتابخانه های روستایی نیز با درجه 9 سهمیه کتاب دریافت می کنند.
هاشمی افزود: اصلی ترین مشکل فراروی اداره کل امور کتابخانه های استان بوشهر کمبود شدید فضای کتابخانه ای درمرکز این استان است.
وی اظهارداشت: هم اینک فقط کتابخانه موقوفه مصلحیان دربوشهر و یک کتابخانه خیرساز با نام شهدای باغ زهرا اهدای خانواده محمدی باغملایی درمرکز این استان فعال است که به هیچ وجه جوابگوی مشتاقان کتاب و کتابخوانی نیست. ک/3
628/539



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن