تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپوليس مريض است و نتايجش در حد فاجعه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پرسپوليس مريض است و نتايجش در حد فاجعه
شاهرودي مدافع - هافبک سابق پرسپوليس از عملکرد تيم سابقش بسيار ناراحت است و انتقادات زيادي را به نوع و شيوه بازي سرخپوشان وارد مي‌ کند.

 شاهرودی در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد بازی پرسپولیس و ملوان گفت: اصلا  نمی‌ دانم چرا پرسپولیس اینطور بازی می‌ کند. این تیم انگار مریض است، هیچ برنامه و تاکتیک خاصی در این تیم دیده  نمی‌ شود. پرسپولیسی که در هر بازی باید بالای 10 موقعیت روی دروازه حریفان ایجاد کند برای دیدن موقعیت هایش روی دروازه حریفان باید ذره بین به دست بگیریم. به ندرت روی دروازه حریف ظاهر می‌ شوند و هیچ کاری همه از دستشان برنمی آید.

مشکل پرسپولیس چیست؟ شاهرودی در پاسخ به این سوال می‌ گوید: مشکل یکی، دو تا نیست این تیم کلی مشکل دارد. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس این است که از بازیکنان خوبی که دارد استفاده  نمی‌ کند، من مانده ام که چطور و با چه دیدگاهی محمد نوری را روی نیمکت می‌نشاند و او را در دقایق آخر بازی به میدان می‌آورد. در همین بازی با ملوان دیدید که او با حضورش چقدر مثمرثمر بود. حداقل 4 تا پاس سالم فرستاد اما او را بیرون می‌ گذارند، کسی هم نیست بگوید چرا یا مثلا امید عالیشاه بازیکنی است که توان عبور بازیکن مقابل را دارد و در مصاف های یک به یک اکثرا پیروز است. اما انقدر در عرض حرکت می‌ کند که تمام توانش هرز می‌ رود، یعنی کسی نیست به او بگوید او در محوطه 18 قدم یا پشت آن باید در طول حرکت کند نه در عرض؟ این در حالی است که پیام صادقیان این کار را می‌ کرد اما کسی نیست که این حرف ها را به عالیشاه بزند.

شاهرودی به جایگاه پرسپولیس در جدول اشاره می‌ کند و می‌ گوید: اینطور که شنیده ام پرسپولیس یازدهم  جدول است یعنی 4 بازی 4 امتیاز این برای پرسپولیس فاجعه است، من خودم فکر می‌ کردم اینها بازی اول مقابل نفت را می‌ بردند و با توپ پر در لیگ حاضر می‌ شوند اما اینگونه نشد. پرسپولیسی که در زمانی در هما 20 دقیقه اول 2 گل جلو بود ح الا در کمال تاسف تیم های رقیب قبل از مسابقه 3 امتیاز بازی را مال خودشان می‌ دانند یعنی هر تیمی که به پرسپولیس می‌ رسد می‌ گوید 3 امتیاز پرسپولیس مال ماست و این 3 امتیاز را در جدول قبل از بازی به جمع امتیازاتش اضافه می‌ کند و این یعنی فاجعه. پرسپولیس آن زمان با بازی های تهاجمی اش این همه طرفدار را دور خود آورد و پرطرفدارترین تیم ایران شد، الان شما بگویید این پرسپولیس چه دارد که کسی بخواهد طرفدارش شود.
شاهرودی در مورد اینکه چرا رضا نوروزی این همه منفعل عمل می‌ کند و برخلاف سال های قبل  نمی‌ تواند گلزنی کند پاسخ می‌ دهد: این موضوع دیگر ثابت شده که بزرگترین ستاره ها هم گاهی در پرسپولیس  نمی‌ توانند موفق باشند. من خودم بازی نوروزی را خیلی قبول دارم و زمانی که پرسپولیس او را جذب کرد گفتم بهترین خرید تیم همین نوروزی است. اما وقتی خوب تغذیه اش  نمی‌ کنند این بنده خدا چه باید بکند وقتی تیم هیچ برنامه و تاکتیک خاصی ندارد نوروزی یک تنه کاری از پیش می‌ برد؟
شاهرودی در پایان گفت: باز هم می‌ گویم که پرسپولیس نه برنامه دارد نه تاکتیک. در چمن ورزشگاه آزادی که صاف و یک دست است توپ را می‌ برند کناره ها تا با سانتر از جناحین به گل برسند. اما در زمین خراب اهواز به دنبال حمله از عمق هستند، این ها را می‌ بینم که می‌ گویم تیم مریض است و هیچ تاکتیک مشخصی ندارد.


رضا شاهروديپيشکسوت ايران

1393/05/31 13:50  تعداد بازدید: 5,720





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن