تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان فارس مشکلات استان را نیازسنجی ومطرح کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه شیراز: مسئولان فارس مشکلات استان را نیازسنجی ومطرح کنند خبرگزاری پانا: معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه شیراز گفت: امسال بیش از 12 میلیارد تومان در بخش پژوهشی با سایر دستگاههای دولتی وبخش خصوصی در استان وسایر استان های کشور تفاهم نامه وجود دارد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت 15:50



به گزارش خبرگزاری پانا، احمد عریان بعد از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه شیراز در بخش ارائه مقالات علمی اساتید  وهمچنین ابتکارات دانشجویی حمایت های مطلوبی انجام می دهد.
معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه شیراز بیان کرد: با توجه به بودجه دانشگاه شیراز در بخش ارایه مقالات علمی اساتید تنها قادر به پرداخت 2.5 تا 4.5 میلیون تومان ودر بخش ارایه ابتکارات وخلاقیت های  دانشجویی  از ابتدای سال  تاکنون 100 میلیون تومان هزینه کرده است.
وی در بخش ارز آوری دانشگاهی گفت: در صدد هستیم با انعقاد قراردادهای بین المللی بتوانیم به تولید محتوای علمی در زمینه ارایه راهکار مورد نیاز مشکلات کشورهای متقاضی ، قرادداهای بین الملی منعقد کنیم.
معاون آموزشی وپژوهشی دانشگاه شیراز به موضوع بدهی یک میلیاردو 700 میلیون تومانی به یکی از پایگاه های اطلاع رسانی علمی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این ارتباط برای دانشجو واساتید قطع شده که در تلاش هستیم بزودی پس از پرداخت بدهی با آن نهاد مربوطه بتوانیم پایگاه اطلاع رسانی مجزایی برای دانشگاه تعریف وراه اندازی کنیم.
عریان در بخش تجهیز آزمایشگاه دانشگاه شیراز تاکید کرد: در بخش اعتباری وفضای  آزمایشگاهی دانشگاه  شیراز نیز در حال حاضر نیاز دانشگاه فضای 5 هزار متر است که در هفته دولت تلاش داریم این فضا را با راه اندازی بخشی جدید از آزمایشگاه دانشگاه شیراز به مساحت 300 متر مربع را ه اندازی کنیم که قسمتی از این اعتبارات از سوی معاونت ریاست جمهوری تامین وبخش دیگری از سوی دانشگاه در نظر گرفته شده  که البته  نیاز دانشگاه شیراز در بخش تجهیز آزمایشگاه 20 میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اهمیت دانشگاه شیرازبیان کرد: از آنجایی که داشنگاه محل تولید علم در هر جامعه بشمار میرود انتظار می رود مسئولین استان مشکلات استان را نیازسنجی ومطرح کنند تا با برخورداری از چهره های مطرح دانشگاه راهکار ارائه شود زیرا این امر برای سایر استانها در حال انجام است.
عریان اضافه کرد: در حال حاضر امسال بیش از 12 میلیارد تومان در بخش پژوهشی با سایر دستگاههای دولتی وبخش خصوصی در استان وسایر استان های کشور تفاهم نامه وجود دارد که این امر در مقایسه با حجم تفاهم نامه های منعقد شده با سایر استان ها، سهم فارس چندان مطلوب نیست.
معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه شیراز این دانشگاه را بعنوان یکی از قطبهای علمی کشور دانست وافزود: در حال حاضر رتبه ایران در بحث تولید محتوای علمی هفدهم است که دانشگاه شیراز در رتبه هفتم جای گرفته و تلاش داریم با افزودن اعضای هیئت علمی وفراهم شدن زمینه های علمی این جایگاه را ارتقا بدهیم.
وی تاکید کرد: در حال حاضر دغدغه های اساتید ودانشگاه شیراز در امر مشکلات کلان استان در بخش آلودگیهای زیست محیطی وحمل و نقل شهری است که با تفاهم نامه ای که با شهرداری شیراز منعقد شده تلاش داریم در امر ترافیک راهکارهای علمی ارایه شود.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن