تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد دیدار مسئولان استانی با خانواده تنها شهید نیروی انتظامی در لنده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
دیدار مسئولان استانی با خانواده تنها شهید نیروی انتظامی در لنده
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی انتظامی استان و مسئولان شهرستان لنده با خانواده شهید شیروان عزیزی دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری فارس: دیدار مسئولان استانی با خانواده تنها شهید نیروی انتظامی در لنده



به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، شامگاه پنج‌شنبه استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های لنده، بهمئی، کهگیلویه و چرام در مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان لنده با خانواده شهید شیروان عزیزی دیدار کردند. فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به تعداد شهدای نیروی انتظامی استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 89 فرزند خود را در نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تقدیم نظام و انقلاب کرده است. سرتیپ دوم پاسدار غلام‌عباس غلام‌زاده در ادامه افزود: شهید شیروان عزیزی از اعضای کمیته انقلاب و نیروی انتظامی در سال 61 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در این دیدار با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی در راه دفاع از میهن اسلامی و برقراری نظم و امنیت و برخورد با سوداگران مرگ به شهادت رسیدند گفت: دروازه شهادت در نیروی انتظامی باز بوده و هر روز در گوشه‌ای از مملکت پاک ایران جوانان ایرانی برای دفاع از حق امنیت و آرامش مردم و نظام به شهادت می‌رسند. حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری در ادامه گفت: نیروی انتظامی امنیت و آرامش را در سایه نظام ولایی و ولایت فقیه برای مردم ایران زمین به ارمغان می‌آورند.







انتهای پیام/82013/ع30

93/05/16 - 23:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن