تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802202243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: خبرنگاران می توانند نقش اساسی در بیان توانمندی ها داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار فارس: خبرنگاران می توانند نقش اساسی در بیان توانمندی ها داشته باشند شیراز- ایرنا - استاندار فارس گفت: خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه، می توانند نقش اساسی در زمینه تکامل، پیشرفت و همچنین بیان توانمندی های استان و کشور داشته باشند.


سید محمد احمدی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار افزود: شهید صارمی با خون پاک خود باعث شد که چنین روزی به نام روز خبرنگار نهادینه شود تا مردم و مسوولان بتوانند داستان خبرنگار و این واقعیت را که خبرنگاران در تمام صحنه ها و وقایع خوشایند و ناخوشایند به دنبال کسب اخبار و انعکاس رویدادها و واقعیت ها هستند بازگو کنند.
وی ادامه داد: بی تردید اگر خبرنگاران نباشند، بسیاری از واقعیت ها و حقایق گم می شود و بسیاری از اخبار و رویدادها انعکاس نمی یابد.
استاندار فارس بیان کرد: اگر خیلی انتقادها از سوی خبرنگاران مطرح نشود و نقاط قوت و نقاط ضعف بیان نگردد، معلوم نیست که جامعه به کدام سو حرکت خواهد کرد.
احمدی گفت: با توجه به اینکه عصر امروز عصر انفجار اطلاعات و انقلاب ارتباطات است، در چنین فضایی نقش خبرنگاران بیش از هر زمان دیگری معنا پیدا می کند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران باید به دنبال کسب و انعکاس وقایع، حقایق، و رویدادها باشند و هر جا نیز انتقادی به شرایط وارد است انتقاد خود را مطرح کنند و با ارائه پیشنهاد و راهکار مسوولان را در بهبود شرایط و رفع مشکلات یاری رسانند.
استاندار فارس اضافه کرد: خبرنگار باید همانند مصداق این فرمایش بزرگان که مومن را آیینه مومن می دانند باشند و اگر مشکل و کمبودی هم دیده می شود با نگاه و نیت کمک به حل آن مشکل عمل کنند.
وی اضافه کرد: بیان واقعیت ها و انعکاس اخبار وظیفه خبرنگاران است و مردم هم حق دارند در جریان امور و اخبار قرار گیرند اما یک خبرنگار باید در انعکاس اخبار به این نکته توجه داشته باشد که مطلبی که منعکس می کند آیا به جامعه و شهروندان امید و دلگرمی می دهد یا باعث ایجاد ناامیدی و دلسردی می شود.
استاندارفارس، با اشاره به تفاوت عملکرد رسانه های داخلی و رسانه های غربی گفت: رسانه های غربی همواره به دنبال دغلکاری و فریب افکار عمومی با هدف رساندن قدرت های بزرگ به مقاصد و اهدافشان است اما رسانه های ما بر اساس وجدان و شرف انسانی و حرفه ای خود عمل می کنند.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به مسایل و مشکلات فراوان خبرنگاران افزود: شغل خبرنگاری به معنای واقعی جزو شغل های سخت و زیان آور است و باید سختی شغل به آنها داده شود.
وی گفت: خبرنگاران قشری از جامعه ما هستند که به رغم تمام محرومیت ها و نداشتن بسیاری امکانات، با از خود گذشتگی به وظیفه خود به خوبی عمل می کنند و حتی در این راه جان خود را از دست می دهند که در دوران جنگ تحمیلی شاهد شهادت بسیاری از خبرنگاران بودیم.
استاندار فارس همچینن از مسوولان این استان خواست تا ضمن انتقادپذیر بودن، ارتباط بهتری با خبرنگاران داشته باشند و تا حد توان از این قشر حمایت کنند.
احمدی اظهار کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان احترام و ارزش خاصی برای خبرنگاران قائل است ضمن اعلام حمایت کامل از این قشر زحمتکش، آماده شنیدن تندترین انتقادها نیز هستیم و با حوصله تمام پاسخگوی تمام پرسش های خبرنگاران هم خواهیم بود.
17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.ک/3
678 /675



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن