تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819727028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي: شايد دي ماريا در ترکيب اصلي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي: شايد دي ماريا در ترکيب اصلي باشد
مربي رئال پيش از بازي سوپرجام اسپانيا در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که کاسیاس در ترکیب اصلی رئال در بازی رفت سوپرجام اسپانیا خواهد بود.

مربی ایتالیایی رئال مادرید با اعلام خبر فیکس شدن ایکر در مقابل اتلتیکو گفت :" کاسیاس بازی خواهد کرد. او به خوبی تمرین کرده است و مورد اعتماد است. بعد از این بازی ببینیم چه می شود. استفاده از ناواس در بازی برگشت؟ نمی دانم. هنوز به بازی روز جمعه فکر نکرده ام."

آنچلوتی در مورد آخرین شرایط دی ماریا اظهار داشت:" او مثل هر بازیکن دیگری در کنار تیم است. شاید در ترکیب اصلی قرار گیرد . او مثل بقیه شانس دارد. ترکیب بازی فردا با ترکیب بازی برگشت متفاوت خواهد بود."

وی در مورد شباهت ماجرای دی ماریا به اوزیل که سال گذشته از رئال جدا شد نیز توضیح داد:"دوست ندارم ماجرای اوزیل را به یاد بیاورم و وارد این بحث نمی شوم چرا که تمرکزم به هم می ریزد. نمی دانم دی ماریا چه می خواهد. او آماده بازی کردن است و می تواند به ما کمک کند. تا پایان فصل و انتقالات می خواهیم با همین فکر ادامه بدهیم. چه دی ماریا بماند، چه برود تلاش می کنیم که به روند معمول خود ادامه دهیم."

مربی ایتالیایی در مورد احتمال حضور ژابی در ترکیب بیان کرد:" به دلایل مختلف نمی توانم ترکیب را اعلام کنم. هنوز چیزی مشخص نشده است."

آنجلوتی در مورد روند کند هماهنگی رودریگز با رئال اظهار داشت:" رودریگز مثل بقیه خوب کار کرده است اما در بازی مقابل سویا در یک پست غیرمعمول بازی کرد و در پستی عقب تر از پست خودش به میدان رفت. باید با پست جدیدش هماهنگ شود. در این پست او را آزمایش کردیم اما ممکن است که در پستهای دیگری هم بازی کند.او باید عادت کند که در پستی که کمی عقب تر است بازی کند."

مربی ایتالیایی در مورد شرایط تیم اتلتیکو گفت:" به نظرم اتلتیکو مادرید کمی تغییر کرده است. بازیکنان مهمی را به خدمت گرفته اند و سبک بازیشان کمی متفاوت خواهد بود اما مثل همیشه یک حریف سرسخت به شمار می روند."

وی در مورد جدایی لوپز اظهار داشت:" او خودش خواست برود. این اتفاق هیچ ربطی به مسائل ورزشی نداشت. پارسال دو دروازه بان خوب در اختیار داشتیم و امسال نیز دروازه بان های خوبی در ترکیب حضور دارند."

آنچلوتی در مورد احتمال تغییر در ترکیب رئال نیز صحبت کرد. وی گفت:"به تغییر سیستم فکر نمی کنم. سیستم فصل گذشته خود (3-3-4) را تغییر نخواهیم داد. شاید فقط در برخی مواقع خاص در جریان بازی این سیستم را تغییر دهیم"


آنچلوتي (سرمربي)رئال مادريداسپانيادي ماريا

1393/05/27 15:28  تعداد بازدید: 4,559





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن