تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنگ‌های من روزی از لابلای تمام موانع خواهد گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



در شماره 35 ویژه نامه ساعت صفر می‌خوانیم؛
سنگ‌های من روزی از لابلای تمام موانع خواهد گذشت خبرگزاری رسا ـ سی و پنجمین شماره ویژه نامه ساعت صفر ویژه جوانان از سوی مؤسسه آینده روشن منتشر شد.



 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 35 ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه مردادماه 1393 با مدیر مسؤولی سید مسعود پور سیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر و روانه بازار شد.
 
در این شماره می‌خوانیم: «سرمقاله»، «پرونده ویژه»، «داعش بر عراق مسلط نمی‌شود»، «داعش قطعا سفیانی نیست»، «نشانه‌های قطعی ظهور امام زمان علیه السلام هنوز رخ نداده‌اند»، «داعش از تأسیس تا خلافت»، «اندیشه»، «از کسی که برای جمهوری اسلامی زحمت بکشد، حمایت می‌کنیم» و «از نگفتن حرف‌های منتقدان ناراحت می‌شوم».
 
در ذیل سرمقاله این ماهنامه با عنوان سنگ‌هایم را ذخیره خواهم کرد آمده است: «به آرامی و با دستانی که با دستکش پوشیده شده‌اند، دکمه مقابلت را می‌فشاری و سپس انفجاری را می‌بینی که درست در زیر پاهای تو اتفاق افتاده است. بعد، پیامی به مرکز فرماندهی می‌فرستی که مأموریت انجام شده است. ساعتی بعد، در فروگاه نظامی بیت‌المقدس، تل‌آویو، حیفا، الخلیل یا... فرود می‌آیی. به خانه می‌روی و خستگی یک روز کار و تلاش را با یک حمام از تن بیرون می‌کنی.
 
بعد به کنار بچه‌هایت می روی، روی مبل می‌نشینی و با آنها اخبار را تماشا می‌کنی. مجری با لحنی شاد از پاسخ شدید به حملات فلسطینی‌ها سخن می گوید و تصاویری از شاهکار امروز تو را نشان می‌دهد. دیگر خوابت می‌آید. تلویزیون را خفه می‌کنی و می‌خوابی. اما وقتی تو خوابیده‌ای، من و هم‌خانه‌هایم که امروز صبح در زیر پای تو بوده‌ایم و تو بی هیچ احساسی بمب‌هایت را بر سرمان ریخته‌ای، بیداریم.
 
و من تنها به این فکر می‌کنم که تو چطور می‌توانی بخوابی؟ در کتاب‌هایی که از تنها کتابخانه محله‌مان(آن هم قبل از این‌که بمب‌های تو خرابش کند) می گرفتم، نوشته بود که حتی خلبانی که بمب‌های اتمی را بر روی شهرهای ژاپن انداخت نیز وجدان داشت و اکنون در یک آسایشگاه روانی زندگی می کند. اما تو اکنون با خیال راحت خوابیده‌ای و خواب سرزمین موعود را می‌بینی. تو را حتی نمی شناسم. همه‌تان یک‌شکل هستید. با اونیفرم‌های زیتونی و جلیقه‌های ضد گلوله. پلاک اسم‌هایتان را از روی سینه کنده‌اید تا یک وقت شناسایی نکنم.
 
اما من برای تو و دوستانت، برای هر کدامتان، یک شماره گذاشته‌ام. هر شب با تمام چهارده‌سالگی‌ام در کنار کپه‌ای از سنگ (که در گوشه8 اتاق خانه دسته‌جمعی‌مان انبار می کنم) می نشینم و به هر سنگ شماره‌ای می‌دهم و همیشه به یادم می ماند که یکی را برای تو، یکی را برای هم‌قطار تانک‌سوارت و یکی دیگر را برای سیاستمداران کشور به زور تشکیل‌شده‌ات کنار بگذارم.
 
تو خودت را در میان سیم خاردارها، سگ‌های نگهبان و دیوارهای بتونی زندانی کرده‌ای تا بتوانی هر شب راحت بخوابی؛ اما مطمئن باش که خواب آرام تو چندان طول نخواهد کشید. سنگ‌های من روزی از لابلای تمام موانع خواهد گذشت و تو و بچه‌هایت را بیدار خواهد کرد و من به انتظار آن روز، تمام سنگ‌هایم را ذخیره خواهم کرد».
 
«رؤیت هلال ماه و نظر حاکم شرع در نگاه مراجع تقلید»، «دلائل روشن در رد شبهات قفاری»‌، «ویژگی‌های یاران امام زمان در کلام امام صادق علیه‌السلام»، «نافه»، «جنگ جنگ تا پیروزی»، «ماشین جنگی مقاومت فلسطینی»، «نیروهای ویژه مقاومت»، «کارنامه سینمای ایران در زمینه فلسطین»، «اندیشه»  و «این یک پایان خنده‌دار است» برخی دیگر از موضوعات این ویژه‌نامه را تشکیل می‌دهد.
 
جنگ جنگ تا پیروزی عنوان دیگری از موضوعات این ماهنامه است که دربردارنده مطالبی از این قبیل است: «شعار جنگ جنگ تا پیروزی، شعاری نیست که تنها در جنگ ایران و عراق سر داده شده باشد بلکه برگرفته از مفهوم قرآنی قاتلوهم حتی لا تکون فتنه است. در واقع پیروزی مورد نظر قرآن، از بین‌رفتن فتنه یا دست برداشتن کافران از ظلم به مسلمانان است و نبرد این روزهای غزه نیز بر همین اساس شکل گرفته است.
 
دیگر همه می دانند که بهانه اسرائیل برای شروع جنگ اخیر در غزه، پوشالی بوده است. رژیم اشغالگر قدس قتل سه نوجوان اسرائیلی را بهانه کرد و آن را به زور به گردن حماس انداخت، امری که حماس زیر بار آن نرفت اما اسرائیل به همین بهانه تجاوز خود را به غزه آغاز کرد. این‌بار اما غزه به خلاف سال 2012، آماده بود و شلیک موشک‌های مقاومت اسلامی به همراه پرواز پهبادها و نفوذ کماندوها، آغاز شد.
 
اگر یادتان باشد در جنگ 33 روزه سال 2006، سید حسن نصرالله قدم به قدم، حمله به شهرهای اسرائیل را وعده داد و وعده‌هایش را عملی کرد و بدین‌سان، حمله به تل‌آویو و بعد از آن را به عنوان گرو نگه داشت. مقاومت فلسطین نیز حمله خود را از همین نقاط باقی‌مانده در جنگ 33 روزه شروع کرد و تل‌آویو را به شهر ارواح تبدیل کرد.
 
در این میان، گنبد پوشالی یا به اصطلاح آهنی ساخته اسرائیل که با سرمایه آمریکایی‌ها علم شده است نیز نتوانسته است در مقابل سلاح‌های متبرک‌شده با ایمان مقاومان فلسطینی کاری از پیش ببرد و آمارها نشان می‌دهد که این گنبد، حداکثر 20 درصد کارآیی داشته است. تعطیلی فرودگاه بین‌المللی تل‌آویو با لغو اکثر پروازهای بین‌المللی، نشان‌دهنده عمق قدرت مقاومت است و اکنون به همه ثابت شده است که برای رفع فتنه اسرائیلی‌ها، باید تا پیروزی جنگید و این مسیر از مقاومت می‌گذرد نه سازش!
 
در پرونده مقاومت فلسطینی، به بررسی تکنیک‌های مقاومت و سلاح‌های آن پرداخته‌ایم و در حد توان و امکان، آن‌ها را معرفی کرده‌ایم. تصور این‌که این سلاح‌های کم‌تعداد و ضعیف چه بر سر اسرائیلی‌ها آورده‌اند، سخت است و تصور این‌که سلاح‌های اصلی که تحت تسلط ایران و حزب‌الله هستند، چه می‌کند تقریبا غیرممکن است!».
 
شماره سی و پنجم ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه خرداد‌ماه 1393 به مدیر مسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) در 48 صفحه و با قیمت 4800 تومان منتشر شده است./907/پ202/ق




۱۳۹۳/۵/۲۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن