تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام ظرفیت های مدیریتی دامغان در خدمت حفظ و حراست منابع طبیعی خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان مجد:
تمام ظرفیت های مدیریتی دامغان در خدمت حفظ و حراست منابع طبیعی خواهد بود
 دامغان –خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت های مدیریتی دامغان در خدمت حفظ و حراست منابع طبیعی خواهد بود گفت: بحث منابع طبیعی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد صبح شنبه در نشستی با بهره برداران منابع طبیعی و همچنین رئیس و مسئولان واحدهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: یکی از کارهای مهم که باید به آن توجه و پرداخته شود سطح رضایتمندی مردم است که باید این موضوع به صورت ویژه در تمام بخش ها مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما مسئولان خدمتگزاری به مردم است اضافه کرد: باتوجه به مراجعات افراد مختلف به منابع طبیعی باید سطح رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند.
 
دست متجاوزان از عرصه های منابع طبیعی کوتاه شود
 
نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان اضافه کرد: یکی از اقدامات که به تقویت منابع طبیعی می تواند کمک می کند قطع دست متجاوزان به عرصه های منابع طبیعی است که باید در این موضوع با اقتدار و جدیت بهتر وارد عمل شد.
 
وی خاطر نشان ساخت: بحث زمین خواری از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است که باید در واگذاری ها به این موضوع دقت ویژه شود تا افراد سودجو ورود پیدا نکنند و به عرصه های منابع طبیعی خسارت نزنند.
 
مجد به نقش و جایگاه واحدهای حقوقی در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی اشاره داشت و گفت: واحدهای حقوقی منابع طبیعی می توانند با جدیت تمام در واپس گیری زمین و حق و حقوق منابع طبیعی وارد شوند و در دفاع از عرصه های منابع طبیعی بهتر از گذشته کوشا باشند.
 
کمبود نیروی انسانی مهمترین مشکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان
 
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان از کمبود نیروی انسانی را مهمترین مشکل این اداره ذکر کرد و افزود: این شهرستان با دارا بودن یک میلیون و350 هزار هکتار وسعت، یک میلیون و 263 هزار هکتار آن را وسعت منابع ملی تشکیل می دهد.
 
احمد علی بهاور سطح مراتع شهرستان دامغان را 543 هزار و 342 هکتار بیان و اظهار داشت: سطح مراتع شهرستان را مراتع متراکم، نیمه متراکم و کم تراکم تشکیل می دهد.
 
وی در خاتمه گفت: یک هزار و 200 نفر بهره بردار مجاز با 144 هزار و 256 واحد دام در طول سال در از عرصه های منابع طبیعی سطح شهرستان دامغان استفاده می کنند.









۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۱۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن