تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798407742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به کشتی‌گیران می‌گویند نامه فرمایشی و ساختگی بنویسند گودرزی: عدالت در فدراسیون کشتی در حد شعار است/ خادم می‌خواهد تمام کارها را خودش انجام دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به کشتی‌گیران می‌گویند نامه فرمایشی و ساختگی بنویسند
گودرزی: عدالت در فدراسیون کشتی در حد شعار است/ خادم می‌خواهد تمام کارها را خودش انجام دهد
دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک انتقادات تندی را در مورد عملکرد رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد مطرح کرد.

خبرگزاری فارس: گودرزی: عدالت در فدراسیون کشتی در حد شعار است/ خادم می‌خواهد تمام کارها را خودش انجام دهد



صادق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد فدراسیون کشتی و رسول خادم گفت: هیچ خصومتی با کسی ندارم و تنها به عنوان کسی که در کشتی بوده و حالا از بیرون نظاره‌گر اوضاع کشتی است، تصمیماتی که در فدراسیون کشتی گرفته می‌شود را نقد می‌کنم. رسول خادم با اجرای فرایند انتخابی به دنبال اجرای عدالت در کشتی بود، اما این موضوع تا به حال تنها در حد یک شعار باقی مانده است. * شاهد رفتاری دوگانه در انتخاب کشتی‌گیران تیم ملی هستیم وی ادامه داد: متاسفانه شاهد رفتاری دوگانه در انتخاب کشتی‌گیران تیم ملی هستیم؛ در وزن 65 کیلوگرم، نصیری قهرمان جام تختی شد و در انتخابی تیم ملی هم اول شد. در حالی که باید او را به قهرمانی آسیا اعزام می‌کردند، اما تنها گفتند که او نفر اول تیم ملی است که خیلی خنده‌دار بود و محمدی را در کمال تعجب به قزاقستان اعزام کردند. حالا هم نصیری را به لهستان اعزام کردند و در حالی‌که کشتی‌های قابل قبولی هم گرفت، اما باز هم اصرار رسول خادم این بود که محمدی را به دوبنده تیم ملی برساند. در حالی‌که او کشتی‌گیر عنوان‌داری نیست و در انتخابی هم شرکت نکرده است، نمی‌دانم چرا این همه اصرار وجود دارد. گودرزی افزود:‌ محمدی در جام جهانی سر وزن نرسید و برای یک کشتی‌گیر این تخلف بزرگی است، اما به جای تنبیه، او را تشویق کردند و به او مجوز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دادند، اما نصیری را حذف کردند. متاسفانه نصیری کسی را ندارد که از او حمایت کند؛ سال گذشته هم همین بلا را سر او آوردند به طوری که برای نصیری که در انتخابی اول شده بود دوباره انتخابی گذاشتند و در حالی‌که حریفش وزن‌کشی نکرده بود و 10 کیلوگرم از نصیری سنگین‌تر بود روی تشک حاضر شد. دلم می‌سوزد که این حرف‌ها را می‌زنم. * به کشتی‌گیران می‌گویند نامه فرمایشی و ساختگی بنویسید دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک گفت:‌ در مورد وزن 74 کیلوگرم بهتر می‌توانم صحبت کنم. افضلی بهترین کشتی‌ها را در این وزن در این مدت گرفته است و در انتخابی تیم ملی هم نفر اول وزن خودش را برده است و در جام تختی هم اکبری را شکست داده بود، اما با تمام این نتایج او را به تنهایی عازم لهستان می‌کنند و به اکبری استراحت می‌دهند. چه لزومی برای این تصمیمات وجود دارد؟ وی ادامه داد: در سنگین‌وزن هم شرایط جالب است. کشتی‌گیری که سال گذشته عضو تیم ملی بود چندین بار در لیگ و جام تختی شکست خورد و در انتخابی تیم ملی هم باخت، اما بدون هیچ توجیهی می‌گویند یک نفر به بازی‌های آسیایی و یک نفر به مسابقات جهانی اعزام شود. نکته جالب توجه نامه‌ای است که کشتی‌گیران سنگین‌وزن برای عدم حضور در تورنمنت لهستان نوشتند. به کشتی‌گیران می‌گویند نامه فرمایشی و ساختگی بنویسید تا از حضور در این تورنمنت معاف شوند. من خودم سال‌ها در این سیستم بودم و این موضوعات را به خوبی متوجه می‌شوم. گودرزی تصریح کرد: آیا اگر کشتی‌گیر دیگری چنین درخواستی می‌داد قبول می‌کردند؟ می‌گویند این کشتی‌گیران با حضور در لهستان در برنامه تمرینی‌شان دچار مشکل می‌شوند، اگر اینطور است چرا افضلی، نصیری و محمدی را اعزام کردید؟ بعد می‌گویند هادی و قاسمی از برنامه عقب می‌مانند؛ تمام این تصمیم‌گیری‌ها متناقض است. اگر این طور باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، عدالت تنها در حد حرف است.

* خادم اجازه اظهار نظر به مربیان نمی‌دهد وی با انتقاد از نحوه انتخاب مربیان تیم ملی گفت: افرادی در کادر فنی بزرگسالان کار می‌کنند که نه در دوران کشتی‌گیری، قهرمانان مطرحی بودند و نه در باشگاه‌ها سازندگی داشته‌اند. زمانی هم خود من به عنوان مربی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدم، اما وقتی دیدم فضا مساعد نیست و حرف تنها حرفِ خادم است ترجیح دادم به همکاری ادامه ندهم؛ حتی چندین بار برای بازگشت با من تماس گرفتند. فرح‌وشی حرف درستی زده است: که مربیان تنها در اردو حضور دارند تا کشتی‌گیران به هم برخورد نکنند. بزرگانی مانند محبی، فلاح، محمدی و کاوه چرا با خادم کار نمی‌کنند. چون اجازه اظهار نظر به آنها نمی‌دهند. خادم نمی‌تواند بزرگانی که سال‌ها به این کشتی خدمت کرده‌اند را تحمل کند. دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک تصریح کرد: مگر حرف بنا غیر از کاری بود که آقایان همان را انجام می‌دهند. بنا بدون شک بزرگترین مربی تاریخ کشتی جهان است. او با سه طلای المپیک کار بسیار بزرگی انجام داد، اما به بهانه‌های واهی او را کنار گذاشتند. افرادی هم که در کادر فنی حضور دارند برایشان مهم نیست که حق حرف زدن داشته باشند یا نه، بلکه تنها می‌خواهند باشند. آیا شورای فنی واقعا نقشی در تصمیم‌گیری‌ها دارد؟ با وجود حضور تمام این بزرگان، آیا آنها می‌توانند نظری بدهند که خلاف میل خادم باشد؟ * کشتی ملک شخصی هیچ کس نیست و با سیاست جور درنمی‌آید گودرزی با بیان اینکه کشتی ملک شخصی هیچ کس نیست و با سیاست جور درنمی‌آید، به فارس گفت: کشتی‌گیران از اقشار ضعیف جامعه هستند که می‌خواهند حق خودشان را بگیرند، اما متاسفانه با هر ترفندی که شده می‌خواهند کشتی‌گیر خودشان را به تیم ملی برسانند. از طرفی برای اینکه به هدفشان برسند هر روز یک تبصره جدید به فرآیند اضافه می‌کنند. وقتی خادم خودش قانونگذار و مجری قانون باشد همین می‌شود دیگر. هر طور که بخواهد قانونی که خودش نوشته است را اجرا می‌کند، هر کسی هم که ایراد بگیرد می‌گویند این تبصره‌اش است یا با تائید شورای فنی بوده است. وی ادامه داد: دو سال قبل که من نتوانستم در انتخابی شرکت کنم به من فرصتی ندادند، اما برای تقوی و یزدانی فرصت دوباره قائل شدند. مگر غیر از این بود که من در المپیک مدال گرفته بودم و آنها دست خالی مانده بودند، اما به آنها فرصت دادند و این فرصت را برای من قائل نشدند.

* فدراسیون کشتی بزرگترین ضربه را به کشتی‌گیران زد گودرزی درباره انتقادات کشتی‌گیران از وزارت ورزش گفت: از طرفی کشتی‌گیران مصاحبه می‌کنند که پول نداریم و از فدراسیون حمایت می‌کنند، اما همین فدراسیون بزرگترین ضربه را به کشتی‌گیران زد و با تعطیلی لیگ کشتی تنها منبع درآمد آنها را قطع کرد. چرا کشتی‌گیران حرفی نمی‌زنند و چشم‌هایشان را بسته‌اند؟ خودشان بهتر می‌دانند از کجا ضربه می‌خورند پس چرا فکر می‌کنند فدراسیون به آنها کمک می‌کند؟ مگر همین فدراسیون لیگ را تعطیل نکرد؟ در حالی که سال‌های قبل کشتی‌گیران برای 3 - 4 مسابقه حدود 100 تا 200 میلیون پول می‌گرفتند، اما حالا برای لیگی که فدراسیون طراحی کرده است، قراردادهای 10 - 20 میلیونی می‌بندند. در چنین شرایطی هیچ حامی مالی تمایل به حضور ندارد. از طرفی می‌گویند لیگ فصلی است، اما دو فصل را در یک فصل برگزار می‌کنند و فصل سوم را که باید در زمستان برگزار شود، در مهر ماه انداختند. دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک گفت: به کشتی‌گیرانی که از وزارت ورزش مصاحبه و انتقاد می‌کنند می‌گویم مگر در گذشته برای قهرمانی جهان  70 - 80 میلیون پاداش نمی‌دادند که بلافاصله هم پرداخت نمی‌شد؟ امسال هم این طور است بالاخره می‌دهند. کشتی‌گیران طوری مصاحبه می‌کنند که انگار مسئولان وزارت ورزش حق‌شان را خورده‌اند، اما خودشان بهتر می‌دانند از جایی ضربه می‌خورند که از آن حمایت می‌کنند. خود آنها با حمایت‌هایشان از فدراسیون و سکوتشان باعث شدند لیگ تعطیل شود.

* خادم می‌خواهد تمام کارها را خودش انجام دهد صادق گودرزی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تصریح کرد: به قول فرح‌وشی خادم هم می‌خواهد کار مدیریتی کند و هم کار فنی در حالی‌که همه ما می‌دانیم جایگاه خادم بالاتر از مربیگری است، اما چون کسی را قبول ندارد می‌خواهد تمام کارها را خودش انجام دهد. نتیجه‌ای که محمدی وهمکارانش قبل از المپیک در مسابقات جهانی 2011 گرفتند برای کشتی مهم‌تر است یا قهرمانی در جهان بعد از المپیک در مجارستان؟ تمام کسانی که کشتی را می‌فهمند می‌دانند نتیجه‌گیری در کدام سال سخت‌تر و مهمتر است. دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان افزود: برخی مربیان بلیت دور دنیا گرفته‌اند. من هم موافقم؛ برخی توریست هستند و در تمام سفرها حضور دارند. با نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همراه هستند و در تمام تورنمنت‌ها حضور دارند. چرا چند نفر باید همه جا باشند؟ اعضای شورای فنی همه بالای 65 سال سن دارند احترام به پیشکسوت درست است، اما شورای فنی باید از نفراتی تشکیل شود که جوان باشند و انرژی داشته باشند تا در تصمیم‌گیری‌ها چالش کنند نه اینکه فقط تائید کنند. وی خاطرنشان کرد: چرا افرادی مانند اکبر فلاح، حسن محبی، غلامرضا محمدی و محسن کاوه نباید عضو این شورا باشند؟ برنامه تمام رده‌های سنی را رسول خادم می‌دهد. محمدی چرا قصد کناره‌گیری داشت و از تیم نوجوانان استعفا کرد؟ به خاطر همین دخالت‌ها بود. تقی اکبرنژاد هم به همین خاطر رفت، نمی دانم چرا کسانی که از جنس کشتی هستند و سال‌ها با کشتی زندگی کرده‌اند حرفی نمی‌زنند و سکوت کرده‌اند؟ هدف ما از بیان مشکلات این است که کار درست شود و به دنبال تخریب شخصی نیستیم، اما آقایانی که یک عمر کشتی‌گرفته‌اند و با کشتی زندگی کرده‌اند وظیفه دارند صحبت کنند. انتهای پیام/ی

93/05/17 - 00:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن