تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798531337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار فراخوان دوسالانه نگارگری/ سمپوزیوم مجسمه‌سازی معاصر گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی چند خبر از هنرهای تجسمی
انتشار فراخوان دوسالانه نگارگری/ سمپوزیوم مجسمه‌سازی معاصر گشایش یافت
انتشار فراخوان نهمین دوسالانه ملی نگارگری، آغاز به کار سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده، گشایش نمایشگاه معرق قرآنی و برپایی کارگاه تصویرسازی کودکان با موضوع آتشنشان فداکار از جمله اخبار هنرهای تجسمی امروز 26 مردادماه است.



به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان نهمين دوسالانه ملي نگارگري ايران كه آذرماه سال جاري در تهران برگزار خواهد شد، منتشر شد. نهمين دوسالانه ملي نگارگري ايران در بخش هاي نگارگري، گل و مرغ، تذهيب، تشعير و طراحي سياه قلم با موضوع آزاد برگزار مي شود و هر هنرمند مي تواند با ارسال حداكثر سه اثر در اين دوسالانه شركت كند. هنرمندان نگارگر تا 14 مهرماه فرصت دارند در سايت دوسالانه به نشاني www.2salane.ir ثبت نام كنند و تصاوير آثارشان را ارسال كنند. نهمين دوسالانه ملي نگارگري ايران به دبيري امير طهماسبي از سوي دفتر هنرهاي تجسمي با همكاري انجمن نگارگري ايران و موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر آذرماه امسال برگزار خواهد شد. همايش علمي، كارگاه هاي تخصصي و تقدير از پيشكسوتان نگارگري برنامه هاي نهمين دوسالانه ملي نگارگري است. سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده افتتاح شد «سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده» شنبه 25 مرداد ماه با حضور هنرمندان شرکت کننده و جمعی از مسئولان در شهر پدیده افتتاح شد. در ابتدای این مراسم، مدعوین و هنرمندان شرکت کننده در این سمپوزیوم بین المللی به بازدید از این شهر و محل نصب مجسمه های خود پرداختند و با محیط جغرافیایی این شهر آشنا شدند. بهداد لاهوتی دبیر این سمپوزیوم ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: با توجه به حضور هنرمندان بین المللی و ایرانی در این سمپوزیوم ،مسئولان برگزاری این سمپوزیوم در ارائه امکانات به هنرمندان شرکت کننده و پرداخت دستمزد و ابزار لازم به هنرمندان تفاوتی بین هنرمندان ایرانی و خارجی قائل نیستند و امکانات به شکل کاملاً مساوی برای همه دوستان شرکت کننده تقسیم شده است. در ادامه این مراسم هنرمندان ابزار و تجهیزات لازم برای شروع کار خود را تحویل گرفتند و فعالیت خود را آغاز کردند.    بخشی از مدعوین شرکت کننده در این سمپوزیوم از جمله سعید شهلاپور، فرزانه مهری، محمد سالاریان، کامبیز صدری، امیر معبد و سهند حسامیان  نیز در این مراسم حضور داشتند.  سمپوزیم بین المللی مجسمه سازی معاصر پدیده از ۲۵ مرداد تا ۱۴شهریور سال ۹۳ در شهر رویایی پدیده در مشهد برگزار می شود. نمایشگاه «معرق قرآنی» گشایش یافت

نمایشگاه نقش طوبی با آثار «معرق قرآنی» مرتضی آتش پنجه با موضوع آیات قرآن کریم و اسامی مبارک 14 معصوم (ع ) تا 30 مرداد در خانه موزه استادشهید مطهری برپاست. این نمایشگاه با مجموعه منحصر به فرد هنر معرق و منبت با مضامین آیات قرآن کریم و اسماء مبارک معصومین ( ع ) همه روزه از ساعت 10 تا 19 در معرض دید عموم قرار گرفت.     مرتضی آتش پنجه دارای نشان درجه یک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در رشته های هنری خاتم کاری، پیکرتراشی، نازک کاری (صنایع چوبی) نیز فعالیت دارد و تاکنون در نمایشگاه های داخلی و خارجی هم به صورت گروهی و هم انفرادی شرکت داشته است. علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند ساعت 10 تا 17 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

کودکان آتش‌نشان فداکار را به تصویر می‌کشند

کارگاه تصویرسازی با حضور جمعی از کودکان و آتش‌نشانان دوشنبه 27 مردادماه جاری در حاشیه نمایشگاه تصویرسازی امید (یادمان امید عباسی، آتشنشان فداکار) برگزار می شود.

در این کارگاه، کودکان نمونه در مقطع پیش دبستانی و دبستان با حضور در محل نمایشگاه تصویرسازی امید و بازدید از آثار نمایشگاه با شخصیت امید عباسی قهرمان آتشنشان آشنا خواهند شد.

همچنین این گروه از کودکان با ماموران و کارشناسان آتش نشانی در محل نمایشگاه دیدار خواهند داشت و طی این دیدار آتش‌نشانان درباره حرفه خود و چگونگی انجام عملیات اطفای حریق با این گروه از کودکان گفت و گو خواهند کرد. در پایان، کودکان حاضر با راهنمایی و هدایت هنرمندان گروه تصویرگران هنر موگه از زاویه دید خود قهرمان امید عباسی را به تصویر می کشند. نمایشگاه تصویرسازی امید از 17 تا 31 مرداد ماه در گالری ایده برپاست. در این نمایشگاه که به همت گروه تصویرگران هنر موگه و مدرسه هنرهای ایده برگزار شده 48 اثر از هنرمندان داخلی و خارجی با موضوع فداکاری امید عباسی به نمایش درآمده است.

25 هزار عکس و 600 فیلم به دبیرخانه رسید

دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران تعداد آثار رسیده به بخش های مختلف رقابتی جشنواره را 25 هزار عکس و 600 فیلم اعلام کرد.

مهلت ارسال آثار به بخش های رقابتی همراه تهران، تهران از نگاه همراه و دانشگاه از نگاه همراه روز جمعه 24 مرداد به پایان رسید و 11 هزار کاربر تلفن همراه از سراسر کشور آثارشان را برای حضور در سه بخش یاد شده به دبیرخانه ارسال کردند.

پیروز کلانتری ، بابک کریمی و شهرام مکری به عنوان هیات انتخاب بخش فیلم و ساعد نیک ذات، عباس کوثری و کیارنگ علایی به عنوان هیات انتخاب بخش عکس مجموعه آثار رسیده را ارزیابی می کنند.

دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران 21 تا 28 شهریور ماه 93 در تهران برگزارشده و برترین های جشنواره را در حوزه فیلم و عکس های موبایلی معرفی می کند. برگزاري اولين نشست پژوهشي «مجسمه‌هاي شهري»

اولين نشست پژوهشي «مجسمه‌هاي شهري» چهارشنبه، 29 مرداد ماه، ساعت 17:30 در موزه‌ي دكتر سُندوزي برگزار خواهد شد. اين جلسه از مجموعه نشست‌هاي پژوهشي است كه پيشتر نيز به همت موزه‌ سندوزي برگزار شده بود. در اين نشست هليا دارابي استاد رشته‌‌ مجسمه‌سازي دانشگاه هنر به بررسي مجسمه‌هاي مكان‌ ويژه در ايران خواهند پرداخت و رويا اسعديان از دانش‌آموختگان مقطع كارشناسي ارشد مجسمه‌سازي دانشگاه هنر نيز درباره‌ مجسمه‌هاي مكان‌ ويژه در جهان سخنراني خواهد کرد. قرار است اين نشست‌ها در فصول پاييز و زمستان نيز برگزار شوند و سخنران‌هاي ديگري در حوزه‌ي مجسمه‌هاي شهري و مباني نظري آن سخنراني كنند. در پايان نشست‌ها، اين سخنراني‌ها در قالب كتابي با همين عنوان چاپ و منتشر خواهند شد. موزه‌ دكتر سندوزي در ميدان آرژانتين، خيابان بخارست، خيابان دوازدهم، پلاك 2 واقع است.


۱۳۹۳/۵/۲۶ - ۱۴:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن