تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821116399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس تسليم فشارها نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مجلس تسليم فشارها نمي‌شود
جعفري گفت: برخي مي‌خواهند مجلس نهم را به مجلس پنجم تبديل كنند و همان بلايي كه در قضيه‌ي آقاي مهاجراني اتفاق افتاد، تكرار شود اما انشاءالله همكاران ما با درايت تصميم خواهند گرفت.

مجلس تسليم فشارها نمي‌شود
جوان‌آنلاين: قاسم جعفري، سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس و يكي از امضاء‌كنندگان نامه استيضاح رضا فرجي‌دانا اظهار داشت: در خصوص استيضاح وزير علوم بايد گفت يك روند درست و كاملا منطقي طي شده است. بخشي از نمايندگان ملت دغدغه‌هايي را در محورهاي مختلف وزرات علوم داشتند كه آن را بيان كردند و در نهايت استيضاح اعلام وصول شد.  
جعفري ادامه داد: قبل از اعلام وصول استيضاح، وقتي طرح استيضاح تقديم هيئت رئيسه شد تلاش‌هاي بسياري صورت گرفت تا رايزني‌ها و تعاملاتي انجام شود. هيئت رئيسه مجلس با وجود همه دغدغه‌هايي كه داشت وارد ميدان شد و پس از آن كميته منتخب استيضاح كنندگان جلساتي را با وزير داشت و در نهايت فرصت يك ماهه‌اي براي اصلاح اقدامات وزير علوم داده شد.
 
 
وي افزود: مهلت يك ماهه وزير بيش از يك ماه طول كشيد اما دغدغه‌هاي استيضاح كنندگان برطرف نشد،‌ بنابراين نمايندگان طبق قانون درخواست اعلام وصول استيضاح كردند و در حال حاضر وزير بايد با حضور در صحن مجلس پاسخگوي نمايندگان باشد.
 
 
سخنگوي كميسيون آموزش مجلس تصريح كرد: با اعلام وصول استيضاح مسائل مختلفي به وجود آمد و عده‌اي انگيزه‌ خواني مي‌كنند و مي‌گويند انگيزه‌هاي سياسي در اين استيضاح وجود دارد اما اين تحليل‌هايي است كه از سوي آنها عنوان مي‌شود و بحث‌هاي رواني و رسانه‌اي را مطرح مي‌كنند و ممكن است افراد را تحت فشار قرار دهند، اما اگر فرايند قانوني طي شود حتما نتيجه مثبتي خواهيم گرفت.
 
 
وي عنوان كرد: با توجه به شناخت بنده از بدنه مجلس بايد بگويم همكاران من خود را در پيشگاه خداوند مسئول مي‌دانند و برابر قسم خود انشاءالله تصميم خواهندگرفت و به تكليف قانوني خود عمل خواهند كرد، بعيد است كه تسليم فشارهاي غير منطقي شوند.

جعفري با اشاره به فشارها و افشاگري‌هايي كه در خصوص استيضاح وجود دارد‌، تاكيد كرد:  هر چه كه مجلس تشخيص دهد درست است و توصيه من به دوستان دولت و كساني كه وارد اين ميدان‌ها مي‌شوند و سعي مي‌كنند برخي از مسائل را داغ ‌جلوه دهند و به دنبال افشاگري هستند،‌ اين است كه از اين گونه مسائل دوري كنند. برخي مي‌خواهند مجلس نهم را به مجلس پنجم تبديل كنند و همان بلايي كه در قضيه‌ي آقاي مهاجراني اتفاق افتاد، تكرار شود اما انشاءالله همكاران ما با درايت تصميم خواهند گرفت.  
 
سخنگوي كميسيون آموزش در خاتمه يادآور شد: بنده از انگيزه خواني دوري مي‌كنم اما به طور كل اصل كار چنين گروه‌هايي، كار درستي نيست به دليل اينكه مجلس بايد منطقي و درست تصميم بگيرد و اميدوارم اين موضوع هم همان مسير منطقي خود را پيش بگيرد.    



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن