تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوشهری ها از جمع آوری قلیان ها در این شهر خرسند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نوشهری ها از جمع آوری قلیان ها در این شهر خرسند شدند نوشهر - ایرنا - فرماندار نوشهر با اشاره به روند برخورد با قلیان در اماکن این شهرستان گفت: مردم شهرستان نوشهر از جمع آوری قلیان ها در این شهر ابراز خرسندی کردند.


به گزارش ایرنا ˈمحمدعلی قمیˈ روز شنبه در جلسه بررسی وضعیت قلیان درشهرستان اظهار داشت: مصرف قلیان یک ناهنجاری اجتماعی می باشد که علاوه بر آسیب های جبران ناپذیر بر سلامتی افراد به ویژه نسل آینده ساز کشور آسیب های اخلاقی و اجتماعی نیز بر اقشار جامعه وارد می کند.
وی تصریح کرد: خرسندی و استقبال اهالی این شهرستان از جمع آوری قلیان ها بیانگر معضلاتی است که مردم با مصرف قلیلان به آن دچار شده بودند که هم اکنون با برخورد و جمع آوری منشاء آن ابراز خوشحالی و حمایت خود را از این اقدام به عمل می آورند.
فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای جمع آوری قلیان در واحد صنفی متخلف و بدون مجوز صورت می گیرد.
قمی با اشاره به رشد قارچ گونه واحدهای که قلیان در اختیار متقاضی قرار می دادند افزود: هیچ واحد صنفی و سفره خانه سنتی نداریم که مجوز قلیان سرا داشته باشد و در این زمینه نیز با جدیت با واحدهای صنفی که سوء استفاده از بسترهای فراهم شده می کنند متخلف محسوب شده و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به اثرات سوء استفاده از قلیان بر روی سلامتی و تبعات اجتماعی و اخلاقی نشات گرفته از آن و همچنین براساس قانون ابلاغی دستگاه قضایی کشور به همه دستگاه های متولی امر اجرای این قانون لازم اجرا می باشد.
ˈ رحیم سیدپور ˈ اظهار داشت: باید تمامی دستگاه ها با تعامل و همکاری مطلوب در بهتر اجرایی شدن این قانون اقدام کنند.
وی با اشاره به دستور قضایی کشور در برخورد با قلیان تاکید کرد: باید در همه شهرهای مازندران به صورت همزمان و جدی با این مسئله برخورد شود تا پاکسازی در شهرستانی جوانان به شهرهای همجوار مراجعه نکنند.
با توجه به درآمد ناشی از قلیان سراها و وضعیت نامناسب اشتغال، رشد قارچ گونه و بدون مجوز قلیان سراها در استان گردشگر پذیر مازندران در دو سال اخیر که در قالب کافه سنتی، سفره خانه سنتی و غیره راه اندازی شده اند، موجب ایجاد نگرانی جدی بین خانواده ها و اقشار مختلف مردم و به عنوان چالش اساسی اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده بود.ک/2
1295/608



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن