تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال حضور رويس برابر اشتوتگارت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: احتمال حضور رويس برابر اشتوتگارت
يورگن کلوپ مي‌گويد رويس ممکن است در ديدار جام حذفي مقابل اشتوتگارت به ميدان رود.

به گزارش "ورزش سه"، رویس که در دیدار دوستانه ملی 11 هفته پیش برابر ارمنستان دچار مصدومیت مچ پا شد، از همراهی تیم آلمان در جام‌جهانی باز ماند. از آن زمان رویس تحت درمان برای پای مصدومش بوده‌است.
در ابتدا این امید وجود داشت که او به دیدارهای پیش‌فصل دورتموند برسد اما آزمایش‌های بعدی نشان داد که این ستاره آلمانی 3 ماه از میادین دور خواهدبود.
اما کلوپ با اعلام اینکه احتمال دارد نام رویس را در میان بازیکنان ذخیره بازی با اشتوتگارت قرار دهد، هواداران را به برگشت او امیدوار کرده‌است. کلوپ افزود: ((مارکو می‌تواند یکی از گزینه‌های ما روی نیمکت باشد. هرچند ماندن او در دورتموند برای پیگیری تمرینات نیز تصمیمی منطقی است.))
دورتموند پس از پیروزی 0-2 مقابل بایرن‌مونیخ در دیدار سوپرکاپ آلمان پا به این مسابقه می‌گذارد. در دیدار مقابل شاگردان گوآردیولا، کلوپ تصمیم گرفت به 6 نفر از بازیکنان خود از جمله وایدنفلر، نوری شاهین و مت هوملس استراحت بدهد.
اما کلوپ اعلام کرده برای حفظ روند پیروزی‌های تیم خود در آستانه شروع بوندس‌لیگا، یک یا دو نفر از بازیکناتش را که در پیروزی مقابل بایرن غایب بودند در این بازی به کار خواهدگرفت. کلوپ ادامه داد: (( ایجاد یک یا دو تغییر کاملا محتمل خواهدبود. وایدنفلر می‌تواند یکی از این تغییرات باشد اما با حضور میچ لانگرک که به او اطمینان کامل داریم، ترجیح می‌دهم به وایدنفلر اجازه دهم دوران پیش‌فصل آرامی پشت سر گذارد. تا هنگامی که نیاز احساس نکنم قرار نیست روی بازیکنان فشار وارد شود.))
دورتموند اولین دیدار خود در بوندسلیگا را در 23 آگوست برابر بایرلورکوزن برگزار خواهدکرد. دیداری که کلوپ می‌گوید در آن تغییرات عمده‌ای در ترکیب تیمش ایجاد نمی‌کند. کلوپ گفت: ((باید دید اوضاع چگونه برای ما پیش خواهدرفت. پس از دیدار با لورکوزن یک بازی دوستانه در مانهایم خواهیم‌داشت. آن بازی زمان مناسبی برای بازگشت خیلی از نفرات تیم است.))



مارکو رويسبروسيا دورتموند

1393/05/25 15:36  تعداد بازدید: 2,226





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن