تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805610525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصر شعر «با بهشتیان کوچک» در کرمانشاه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه موزونی:
عصر شعر «با بهشتیان کوچک» در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: عصر شعر «با بهشتیان کوچک» در حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین در کرمانشاه برگزار می‌شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، عصر شعر «با بهشتیان کوچک» در حمایت و همدردی با بچه های «غزه» در کرمانشاه برگزار می شود، دراین ویژه برنامه، اعضای شاعر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سطح شهر کرمانشاه، سروده های خود را درحمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی قرائت خواهند کرد. رضا موزونی مدیر کل کانون استان با بیان این خبر اعلام کرد: این روزها که رژیم غاصب صهیونیستی، با یورش وحشیانه ی خود به سرزمین های اشغالی ، بدون واهمه  از سازمان های مدعی حقوق بشری با خیالی راحت در پی کشتار مردم بی دفاع و مظلوم «غزه» است، وجدان های آگاه مردم جهان و بخصوص مسلمانان و آزادگان جهان ،این یاغی گری ها را تاب نیاورده ومظلومیت مردم فلسطین را فریاد می زنند. موزونی افزود: واجب است  که همه ی مسلمانان بنا بر وظیفه ی  دینی و انسانی خود، دین  خود را نسبت به ملت ستمدیده ی «غزه» ادا نمایند.کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیز چون با گروههای سنی کودک ونوجوان سرو کار دارد، این وظیفه را برخود واجب دانسته  تا با برگزاری ویژه برنامه ای ادبی و با حضور شاعران کودک و نوجوان ، ادای دینی به آرمان های والای مجاهدت ها واستقامت امت مسلمان فلسطین نماید. مدیر کل کانون استان درهمین حال،  از برگزاری عصر شعر«با بهشتیان کوچک» در روز دوشنبه ۲۷ مردادماه خبرداد و اظهار داشت:  برگزاری چنین برنامه هایی ،همدلی میان کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با کودکان و نوجوانان «غزه» را بیش از پیش فراهم  خواهد ساخت. علیرضا حکمتی کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون استان کرمانشاه و طراح برگزاری این عصر شعر نیز گفت: هیچ مسلمان و انسان آزاده ای در سراسر جهان نبوده و نیست که با مشاهده ی کشتار بی رحمانه ی مردم «غزه» و بخصوص کودکان  و نوجوانان این سرزمین مقدس، زبان  به حمایت و همدردی با آنان نگشوده باشد. حکمتی افزود: آرمان های مردم فلسطین چون با آرمان های مردم آزاده ی سراسر جهان در یک سو قرارگرفته است، این روزها شاهد هستیم که علاوه بر مسلمانان، بسیاری از غیر مسلمانان و پیروان ادیان دیگر نیز، ستمگری و خوی ددمنشانه ی رژیم اسرائیل غاصب را تاب نیاورده و برعلیه این رژیم جعلی، دست به تظاهرات و تشکیل کمپین های مختلفی زده اند. کارشناس روابط عمومی کانون استان با دعوت از کودکان ونوجوانان کرمانشاهی، از آنان خواست تا با حضور دراین عصر شعر، ضمن شنیدن اشعار شاعران کودک و نوجوان، حمایت خود را از آرمان های شهدای کودک ونوجوان «غزه» به گوش جهانیان برسانند. عصر شعر «بابهشتیان کوچک» روز دوشنبه ۲۷ مردادماه ساعت ۱۷ عصر در محل فرهنگسرای کودک ونوجوان واقع در سه راه ۲۲ بهمن و با حضور پرشور شاعران کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان و علاقمندان  برگزار خواهد شد. علاوه بر شعر خوانی ، پخش کلیپ  و سخنرانی از دیگر بخش های این برنامه است.  


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۱۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن