تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805642655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مخالفان آقاي روحاني و هياهو براي هيچ؟!»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۰:۴۲ق.ظ)
مردم سالاري: «مخالفان آقاي روحاني و هياهو براي هيچ؟!»
به گزارش خبرگزاري موج، روزنامه مردم سالاري چنين نوشت:
«9» سال پيش دولتي بر سر کار آمد که در چهار سال اول و تقريبا در سه و نيم سال دوم دوران فعاليتش کمتر کسي را ياراي کوچکترين نقد و انتقادي از اقدامات و عملکردش بود. در آن هشت سال خيلي اتفاقات افتاد.
به عنوان نمونه: شان وزرا رعايت نگرديد به نحوي که کسي امروز وزير بود و فردا به او مي گفتند شما وزير نيستيد، وزير امور خارجه مملکت در جريان سفر رسمي و در يک کشور خارجي و در حين مذاکره بر کنار مي گرديد و مقامات دولت بيگانه خبر برکناريش را در حين مذاکرات دو جانبه به وي مي دادند. خود را پاک ترين دولت تاريخ ايران مي ناميد اما به راحتي سه هزار ميليارد اختلاس صورت مي گرفت.
هزاران بورسيه خلاف قانون در وزارت آموزش عالي اش صادر مي گرديد. قوانين مصوب مجلس شوراي اسلامي اجرا نمي شد و رييس مجلس مجبور مي گرديد تا با استفاده از حق خويش آنها را براي اجرا به دستگاه هاي مختلف ابلاغ نمايد. عسلويه تقريبا به سوي تعطيل شدن مي رفت.
رييس دولت خيلي راحت و بدون دغدغه بيان مي دارد «آب را بريزيد همان جايي که مي سوزد». شخص رييس جمهور يازده روز محل کار را ترک و خانه نشيني برگزيد. رشد اقتصادي نزديک به 7 درصد را تحويل گرفت و تقريبا 7 درصد منفي تحويل داد و...
در آن زمان هم مجلس شوراي اسلامي و هم دولت در اختيار طيف اصولگراي کشور بود. در برابر آن همه رخداد ريز و درشت، همفکران آقاي رييس جمهور نه تنها دم فروبسته بودند بلکه تمام قد از وي حمايت مي نمودند و او را معجزه هزاره سوم نام نهادند. آقاي حداد عادل يکي از سران جريان اصولگرا علت اين امر را چنين توضيح مي دهد:«در مقابل احمدي نژاد امکان فرياد نداشتيم که مبادا اصلاح طلبان امتياز بگيرند»؟!
در بيست وچهارم خرداد ماه سال 1392 ملت ايران در لبيک به نداي رهبر معظم و فرزانه خويش و بهره مندي از حق قانوني خود به پاي صندوق هاي اخذ آرا رفتند و حماسه سياسي بزرگي خلق نموده و دکتر حسن روحاني را برگزيدند.
در اين روز اکثريت مردم بر خلاف آناني که هشت سال در برابر توليد مشکلات براي مردم سکوت کرده بودند، سهم حاميان فکري دولت نهم و دهم را تنها چهار ميليون راي تعيين کردند. دکتر حسن روحاني «مولود» آن حماسه به عنوان رييس جمهور اسلامي برگزيده شد.
برخلاف رييس جمهور محترم دولت هاي «نهم» و «دهم» که سابقه چنداني در دوران مبارزه سخت با رژيم پادشاهي نداشت، حسن روحاني فرزند«حوزه» و «دانشگاه» و از شاگردان حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي است.
او کسي است که شانزده ماه قبل از به پيروزي رسيدن انقلاب اسلامي، يعني در زمانه اي که رژيم پهلوي سياست سرکوب شديد و مشت آهنين را عليه مخالفين به اجرا گذاشته بود، در يک سخنراني پرشور در تهران «لقب امام» را براي معمار کبير انقلاب اسلامي به کار برد و از آن زمان تاکنون اين لقب در مملکت ساري و جاري است.
دکتر روحاني مدت 35 سال است در پست هاي مختلف و حساس اين کشور منشاء خدمات بوده است. او از ياران نزديک و شخصيت هاي مورد وثوق مقام معظم رهبري مي باشد.
در حالي که بخشي از يک طيف فکري در اين مملکت در مقابل اقدامات دولت هاي «نهم» و «دهم» مهر سکوت بر لب زدند وعده اي ديگرشان با تمام وجود از آن حمايت کردند، از همان ابتداي شروع بکار دولت يازدهم با اين دولت به مخالفت برخاسته اند.
طي روزهاي گذشته و به بهانه سخنراني رييس جمهور در جمع مسوولان نمايندگي هاي جمهوري اسلامي در خارج از کشور، اهانت هاي متعددي طي ده ها سخنراني و مصاحبه و مقاله و تحليل به شخصيتي محترم و منتخب ملت روا داشته اند.
کساني که در مقابل رشد 41 درصدي تورم و بيکاري و گراني لجام گسيخته دولت همفکر خود، سکوت کرده بودند امروز اينگونه در مقابل دولتي که تازه به سن يک سالگي رسيده است قد علم کرده و ايستاده اند و وزرايش را در نوبت استيضاح قرار داده اند.
البته روحاني بايد مورد هجمه سنگين قرار بگيرد چون در چهارمحال و بختياري مي گويد: «مردم بايد بدانند در سال هاي گذشته چه بر سر آنها گذشته است».
وزرايش بايد در نوبت استيضاح قرار بگيرند زيرا وزير نفتش گفته است؛ دوران بخور، بخور تمام شده است. دولت يازدهم بايد در کمتر از يک سال نزديک به چهار هزار تذکر از نمايندگان محترم مجلس دريافت نمايد، چون مردم برخلاف نظر اکثريت اين عزيزان دکتر روحاني را برگزيده اند.
دولت دکتر روحاني و شخص رييس جمهور بايد با تندترين القاب و عناوين ممکن مورد حمله واقع گردند زيرا مديريت اجرايي مملکت را به ريل عقلانيت و تدبير برگردانيده و از تصميمات خلق الساعه در عرصه داخلي و خارجي خودداري مي نمايد...
اما يک نکته را نبايد فراموش نمود و آن اينکه ظاهرا عده اي از حاميان سينه چاک دولت پيشين، سياست فرار به جلو را برگزيده اند تا مبادا دولت و شخص آقاي روحاني وضعيت هشت سال گذشته را براي مردم بازگو نمايند. خصيصه اصلي اين سياست نيز فرياد و هياهوي توام با اهانت و تهمت زني است.
در اين زمينه دکتر روحاني جواب قاطع مي دهد که: فساد غرق شده سال هاي پيش را مگر مي شود با اين سر و صداها شست. آنها بايد بيايند پاسخ دهند، اين دولت اعتقادش بر اين است که با رانت، فساد، جناح بازي، حزب بازي و طايفه بازي نمي توان کشور را به پيش برد.
در اين راستا اعضاي دولت بايد از کلي گويي ها دور شوند و جريان آناني که به نام دور زدن تحريم ها، نفت مردم را برده و پول آن را پس نداده ا ند و به قول آقاي روحاني: نفت را بردند و خوردند و ملت را دور زدند و کساني که با برخورداري از رانت، موفق به اخذ بورسيه شده اند، بانيان بيکاري و گراني و تورم علي رغم درآمد هفتصد ميليارد دلاري کشور و... را صريح و صادقانه با مردم در ميان بگذارند. نظام جمهوري اسلامي ايران متعلق به اين مردم است، بياييم مشکلات را صادقانه با آنها مطرح کنيم.
کساني که بارها و بارها در روزنامه ها و مجالس و محافل، مخالفين فکري و سياسي خود را با بدترين القاب ممکن مورد خطاب قرار داده و مي دهند، اين روزها براي رعايت«اخلاق» در «گفتار» داد سخن سر مي دهند و اين کمترين دستاورد. سخنان و موضع گيري اخير آقاي دکتر روحاني است.
علاوه بر اين، ملت قضاوت مي کنند که چرا در طول هشت سال و در برابر به وجود آمدن آن همه مشکلات، يک طيف خاص فکري يا سکوت نمود و يا حمايت کرد و اما امروز براي «هيچ» اينگونه عصباني و برآشفته شده اند.
در نهايت، روي سخن آقاي رييس جمهور با منتقدين منصف و کساني که واقعا دغدغه مملکت دارند، نبوده است. مخاطبين ايشان آناني بوده و هستند که فقط به منافع شخصي و گروهي خود فکر نموده و حاضرند مصالح عمومي را به پاي منافع خويش قرباني نمايند.
آناني که به قول معروف، حاضرند به خاطر«دستمالي قيصريه اي» را به آتش بکشند. آناني که براي به شکست کشانيدن و ناکام گذاشتن دولت برآمده از راي ملت، نه تنها اتاق فکر تشکيل داده اند بلکه اي بسا وارد فاز عمليات شوند.
موضوعي که آقاي دکتر روحاني در جلسه بيست و دوم مردادماه هيات دولت صراحتا بدان اشاره کرد و گفت: امروز به جايي رسيده ايم که براي حفظ منافع ملي و رفع معضلات و توسعه کشور اگر ببينيم، گروه و اقليتي در گوشه و کنار از اتاق فکر خارج شده و وارد اتاق عملياتي شده اند، بايد بدانند که دولت هم از اقدامات آنها آگاه است و هم در اين زمينه جملات متناسب با تخريب آنها را بکار خواهد برد.
معدود کساني که فکر مي کنند با روي آوردن به عمليات رواني توام با تخريب و اهانت به رييس جمهور محترم مي توانند دولت را در وفاي به عهدي که با مردم بسته است، باز دارند، سخت اشتباه مي کنند.
نويسنده:کرم محمدي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن