تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط آمریکا و اسرائیل به بدترین سطح خود رسیده است!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روابط آمریکا و اسرائیل به بدترین سطح خود رسیده است!
کد خبر: ۴۲۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۱ - 16 August 2014


رسانه‌های صهیونیستی در پی تنش روابط میان آمریکا و اسرائیل اقدام به انعکاس این امر کرده و به بررسی افت شدید رابطه با آمریکا پرداختند.

به گزارش  تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، تنش‌های موجود در روابط میان آمریکا و اسرائیل بر رسانه‌های صهیونیستی سایه انداخته و آنان را به واکنش واداشته است.

در این میان روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" نوشته است که روابط میان آمریکا و اسرائیل به بدترین سطح خود رسیده است.

رئیس کمیته امنیتی کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امنیت این رژیم از رابطه با آمریکا مهمتر است.

از سوی دیگر اسرائیل در روزهای اخیر مذاکراتی را با دولت آمریکا از جمله مقامات عالی رتبه با هدف حل بحران بوجود آمده میان تل‌آویو- واشنگتن برگزار کردند.

پیشتر روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه دولت آمریکا نوشت: واشنگتن ارسال موشک‌های ضد زره هلفایر به اسرائیل را متوقف کرده است.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه دولت آمریکا افزود: اسرائیل خواستار ارسال مهمات به صورت مستقیم از سوی وزارت دفاع آمریکا بدون نیاز به تصویب مقام های کاخ سفید یا وزارت خارجه شده است.

بر اساس این گزارش منابع آگاه تاکید کردند: مقام های کاخ سفید نگران استفاده اسرائیل از توپخانه به جای سلاح‌ها و مهماتی که به صورت دقیق هدایت می‌شوند در مناطق پر جمعیت هستند.

یک مقام اسرائیلی نیز به روزنامه وال استریت ژورنال گفت: تنش و اختلاف بین آمریکا و اسرائیل عمیق شده است. ما پیش از این نیز در روابط بین خود و واشنگتن تنش داشتیم. چیزی که الان با آن روبرو هستیم بی‌اعتمادی و برخورد دیدگاه‌های مختلف در خصوص خاورمیانه است.

رژیم صهیونیستی در بیش از یک ماه تجاوز به نوار غزه بیش از 1900 فلسطینی را شهید و همچنین بیش از 9000 نفر دیگر را زخمی کرد که بیشتر تلفات تجاوزات اسرائیل به غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌‌دهند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن