تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819229444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان شرکت مردم ایران در ورزش های همگانی به 21 درصد رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: میزان شرکت مردم ایران در ورزش های همگانی به 21 درصد رسید یاسوج - ایرنا- رییس فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار، میزان شرکت مردم ایران در ورزش های همگانی از شش درصد در سال 88 هم اکنون به 21درصد در سال 93 رسیده است.


علی مجد آرا روز جمعه در حاشیه همایش بزرگ پیاده روی همگانی در یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که بر اساس سند توسعه راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی و در افق 1404 میزان شرکت مردم در شهرها و مناطق مختلف کشور باید به 50درصد برسد.
وی سیاست و رویکرد اصلی در امر توسعه ورزش های همگانی را ایجاد شور و نشاط و سلامتی ، آرامش و امید در بین عموم مردم دانست و افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش روزافزون و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی در جامعه توسعه این ورزش از اولویت های اساسی فدراسیون ورزش های همگانی است.
مجد آرا استقبال روزافزون ملت در اقصی نقاط کشور پهناور ایران اسلامی به سوی همایش های بزرگ پیاده روی را یادآور شد و افزود: توسعه و نهادینه کردن این مهم ضمن ایجاد شور و نشاط و آرامش نمایشی از حس همبستگی و انسجام ملی نیز محسوب می شود.
وی ابراز داشت: فدراسیون ورزش های همگانی برای فراگیر شدن این ورزش چندین شاخص را مورد تاکید قرار داده که دخالت دادن وایجاد تعامل با سایر نهادها و سازمانهای مرتبط در این راستا از جمله این شاخص ها است.
وی فراهم کردن امکانات و تجهیزات و در دسترس قرار دادن این امکانات و نزدیکی آنها به شهروندان، همکاری تنگاتنگ و ایجاد ارتباط بیشتر با رسانه های جمعی اعم از مکتوب، تصویری و مجازی برای همگانی کردن و معرفی این ورزش به مردم و نیز مشارکت دادن مسوولان و مقامات در سطح ملی و استانی از دیگر راهکارهای ضروری برای نهادینه کردن و توسعه ورزش های همگانی در کشور است.
مجد آرا همکاری و اعلام آمادگی دولت تدبیر و امید برای توسعه ورزش های همگانی در کشور را یادآور و افزود: مصداق بارز عملیاتی کردن شعارهای محوری این دولت مبنی بر ایجاد شور و نشاط ، همبستگی و امید در بین مردم درگسترش روزافزون همین ورزش های همگانی نهفته شده است.
وی از تشکیل انجمن های گردشگری در کنار برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی در شهرهای مختلف ایران خبر داد و گفت: مسوولان و متولیان امر می توانند از این طریق اقدام به معرفی قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری استان و شهرستان خود کنند.
همایش بزرگ پیاده روی همگانی با حضور شمار زیادی از شهروندان یاسوجی و روستاهای اطراف و جمعی از مسوولان و مقامات اجرایی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن در یاسوج برگزار شد.
زینب فرجیان ساکن مادوان برنده خوش شانس جایزه اول و مهم این همایش شامل یک دستگاه خودروی پراید شد.
671/7530



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن