تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813588729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه ازاستان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه ازاستان اردبیل اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: کاروان برنامه سازان شهر به شهر صدا و سیمای کشور از خلخال عبور می کنند.


مهدی احمدی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی تولید و پخش برنامه شهر به شهر شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی در خلخال افزود: برنامه شهر به شهر توسط تهیه کنندگان آن در شهرهای خلخال ، کلور و هشجین این شهرستان نیمه اول شهریور ماه امسال ضبط شده و مهرماه از شبکه دوم صدا و سیمای کشور پخش می شود.
وی با بیان این که هدف از تهیه و پخش این برنامه تلویزیونی معرفی جاذبه های گردشگری ، آثار تاریخی و فرهنگی خلخال این شهرستان است نسبت به همکاری با عوامل تهیه و تولید این برنامه تلویزیونی اعلام آمادگی کرد.
احمدی اظهار کرد: تهیه و تولید این برنامه تلویزیونی 90 دقیقه ای با مشارکت مالی و همکاری شهرداری های خلخال ، کلور و هشجین مراکز بخش های شاهرود و خورش رستم این شهرستان از اوایل شهریور ماه امسال صورت خواهد گرفت.
وی اظهارامیدواری کرد با پخش این برنامه از شبکه سراسری دو سیما گشایشی در بخش معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان حاصل شود.
به گزارش ایرنا ، علی فلاحی تهیه کننده برنامه تلویزیونی شهر به شهر نیز هدف از تهیه تولید و پخش این برنامه مفرح تلویزیونی را معرفی قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری ، تاریخی و فرهنگی شهرهای مختلف کشور از زبان نوجوانان مناطق مختلف کشور اعلام کرد.
وی افزود: ضبط این برنامه در شهرهای مختلف کشور در حال انجام بوده و در سطح سه شهر خلخال ، کلور و هشجین نیز این برنامه ضبط و نیمه اول مهرماه امسال به مدت سه روز و هر روز به مدت نیم ساعت از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران
پخش خواهد شد.

کمربندی گرمی آسفالت می شود
*********************************
گرمی - عضو شورای اسلامی شهر گرمی مغان از آغاز عملیات آسفالت خیابان اصلی این شهر با نام پروژه کمربندی گرمی خبر داد.
حسن ساعدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نامگذاری این پروژه به عنوان کمربندی گرمی امکان مشارکت اداره راه و شهرسازی در اجرای آن فراهم شده است.
وی با اشاره به همکاری شهرداری گرمی در عملیات آسفالت خیابان اصلی شهر گفت: از پمپ بنزین ورودی شهر گرمی از مسیر جاده قدیم اردبیل تا پمپ بنزین انتهای بلوار شهید نوری خیابان اصلی آسفالت می شود.
شهروندان گرمی معمولا نسبت به وضعیت نامناسب آسفالت معابر این شهر کوهپایه ای گلایه دارند.
شهر گرمی با 28 هزار نفر جمعیت به عنوان مرکز شهرستان مغان در شمال اردبیل قرار دارد.


معرفی رییس جدید بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بیله سوار
*******************************************************
بیله سوار - در آیینی رییس جدید شبکه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیله سوار مغان معرفی شد.
حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار روز جمعه در این آیین با اشاره به تردد اتباع خارجی از گمرک بیله سوار برای درمان خواستار تجهیز امکانات پزشکی در این شهرستان شد.
در این مراسم از زحمات دکتر حسین شریفی قدردانی و دکتر حسین بخشنده به عنوان مدیر شبکه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جدید بیله سوار معرفی شد.


اجرای اردوی طرح هجرت 3 در بیله سوار
**********************************
بیله سوار - اردوی طرح هجرت 3 با شرکت 250 دانش آموز در شهرستان بیله سوار آغاز شد.
به گزارش روز جمعه ایرنا ، این دانش آموزان با هدف آماده سازی مدارس برای سال جدید تا آخر شهریور ماه به بازسازی در مدارس مشغول خواهند شد.
همچنین همزمان با شروع طرح هجرت 3 کار اردوی جهادی نیز به مدت 10 روز با محوریت حلقه صالحین و فرهنگی و آموزشی آغاز شد.


بازدید از هتل شهریار و کمپ گردشگری شهرستان بیله سوار
***************************************************
بیله سوار - فرماندار بیله سوار مغان گفت: این شهرستان از لحاظ جاذبه های باستانی ، تاریخی و طبیعی از ظرفیت های بسیار بالایی برای رشد و توسعه صنعت گردشگری و توریستی برخوردار است.
آرام حلیم روز جمعه در نشستی با مدیرعامل مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور در بیله سوار افزود: کارنامه موفقی که شهرستان بیله سوار حتی از بدو پیدایش گمرک با عمر چند ساله دارد خود سند آشکار و نشانه داشتن بسترهای بسیار مناسب اقتصادی برای جذب سرمایه گذاری در ساخت هتل و هتل بیمارستان است.
وی با انتقاد از این که اهالی سخت کوش این منطقه از مرکز شهر تا مرکز استان از امکانات مجتمع خدماتی و تفریحی برخوردار نیستند گفت: هر طرحی که به توسعه صنعت گردشگری و توریستی و رفاهی شهرستان که روزانه چند هزار نفر از اتباع بیگانه تردد
می کنند بیانجامد از تسهیلات بانکی ، تخفیفات عوارض شهرداری و سایر خدمات اداری شهرستان بهره مند خواهد شد.


اختصاص 300 میلیون ریال برای طرح های راکد کشاورزی استان اردبیل
*************************************************************
نیر - مدیرعامل شرکت نگار نصر بنیاد تعاون بسیج استان اردبیل از اختصاص 300 میلیون ریال تسهیلات برای طرح های راکد در عرصه های کشاورزی این استان خبر داد.
علی مرتضایی روز جمعه در بازدید از طرح پرورش ماهی سردآبی ساوالان نیر به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: این اعتبار صرف
طرح های راکد 10 گانه کشاورزی از جمله تولید قارچ ، ورمی کمپوست ، شیلات ، پرورش مرغ بومی ، صنایع دستی ، گیاهان دارویی و زنبورداری می شود.
طرح پرورش ماهی سردآبی ساوالان با تولید سالانه 100 تن ماهی قزل آلا با 17 میلیارد و 500 میلیون ریال با اشتغال زایی 10 نفر اجرا شده است.


شهرستان نیر جزو مناطق بکر وزیبای کشور است
********************************************
نیر - آقازاده مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی روز جمعه در جریان بازدید از مناطق گردشگری و آب های گرم معدنی شهرستان نیر گفت: با توجه به مناطق بکر و دیدنی و جاذبه های گردشگری و آبهای گرم معدنی شهرستان نیر جزو مناطق زیبا و دیدنی کشور است.
وی افزود: با سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری میتوان این شهرستان را به منطقه توریستی نمونه کشوری تبدیل کرد.
به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی فرماندار نیر هم به قابلیت ها و جاذبه های گردشگری این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرداری نیر 50 هکتار زمین در منطقه توریستی بولاغلار و نوالار و 5/1 هکتار زمین در حاشیه رودخانه سقزچی برای سرمایه گذاری و ایجاد کمپینگ های اقامتی دارد و برای تحقق این امر نیازمند حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری هستیم.
وی گفت: برای تهیه طرح جامع گردشگری بولاغلار نیر هم یک میلیارد ریال توسط معاون امور گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستیو گردشگری کشور اختصاص یافته است.


تیم فوتبال دهیاری صائین تیم هلال احمر نیر را در هم کوبید
*************************************************
نیر - با آغاز مسابقات جام هفته دولت نیر تیم فوتبال دهیاری صائین ، تیم هلال احمر نیر را در هم کوبید.
به گزارش روز جمعه ایرنا ، اولین روز از مسابقات فوتبال گرامیداشت هفته دولت با دیدار بین تیم های فوتبال صائین ، هلال احمر و کلاش و منتخب نیر در زمین چمن مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی شهرستان برگزار شد.
در پایان اولین مسابقات تیم منتخب نیر توانست با نتیجه 2 بر صفر بر حریف خود فائق آید.
در دومین دیدار از این رقابت ها تیم دهیاری صائین توانست با نتیجه پر گل 9 بر 2 تیم فوتبال هلال احمر را بدرقه کند.


آبیاری قطره ای بیش از 50 هکتار از پارک جنگلی نوالار نیر
***************************************************
نیر - شهردار نیر گفت: با احیای دوباره آبیاری قطره ای بیش از 50 هکتار از پوشش درختی پارک چنگلی نوالار زیر پوشش آبیاری قطره ای خواهد رفت.
صاحبعلی رام روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت گرفتگی نازل های
قطره ای در پای درختان نوالار آبیاری مشکل بود که با تعویض نازل و اضافه کردن لوله اصلی به چند قسمت برای تحت فشار قرار دادن و رساندن آب کافی به قسمت های کم فشار مورد تایید قرار گرفت.


شمشیرباز نیری مدال نقره اسلحه اپه مسابقات کشوری تهران را کسب کرد
*******************************************************************
نیر - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: شمشیرباز نیری مدال نقره اسلحه اپه مسابقات کشوری تهران را کسب کرد.
سیدناصر میرمرسلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان کشور که در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران آغاز شده نوجوانان اپه ایست از 17 استان کشور به مصاف هم رفتند.
وی گفت: محمدرضا وثوقی اپه ایست اهل شهرستان نیر و دارنده مدال برنز سال قبل نوجوانان کشور با ارائه بازی های درخشان تا بازی فینال پیش رفت و در بازی نهایی با قبول شکست 15 بر 13 برابر حریفی از استان البرز به مقام دوم و مدال نقره مسابقات دست یافت.
وی افزود: تیم استان اصفهان با کسب 35 امتیاز منفی به مقام قهرمانی دست یافت ، استان اردبیل با 49 امتیاز منفی دوم شد و آذربایجان غربی با 56 امتیاز منفی سوم شد.
در جدول قهرمان قهرمانان این اسلحه تیم اردبیل با 40 امتیاز اول شد و تیم های اصفهان با 32 و آذربایجان غربی با 26 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.



بیش از 300 خانواده مسافر فرهنگی در مدارس شهرستان کوثر اسکان یافتند
****************************************************************
کوثر - فرماندار کوثر گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون بیش از 300 خانواده از مسافران فرهنگی در قالب دو هزار نفر در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.
علیرضا علیپور روز پنجشنبه در جلسه ستاد اسکان شهرستان کوثر افزود: تابستان امسال 20 کلاس و خوابگاه در دو آموزشگاه شبانه روزی با تجهیزات مناسب برای اسکان مسافران فرهنگی تجهیز شد.
وی گفت: مسافران برای حضور و اسکان در مدارس این شهرستان باید به ستاد اسکان در ساختمان آموزش و پرورش کوثر مراجعه کنند.
وی افزود: غیر از این دو مرکز شبانه روزی ، خانه معلم این شهرستان نیز با امکانات مطلوب مهیای پذیرش همکاران و دیگر مسافران در فصل تابستان است.
علیپور اظهار کرد: بیشترین حجم مسافر در تابستان امسال مربوط به عید سعید فطر بود که در این مدت تعداد زیادی مسافر که از شهرستان بازدید داشتند در مدارس اسکان داده شدند.


برگزاری مسابقات امدادی ، فرهنگی رفاقت مهر جوانان هلال احمر نمین
***********************************************************
نمین - مرحله شهرستانی مسابقات امدادی ، فرهنگی رفاقت مهر جوانان هلال احمر نمین
برگزار شد.
به گزارش روز جمعه ایرنا ، در این مسابقات که در دو بخش خواهران و برادران در محل جنگل فندقلوی نمین برگزار شد 80 نفر از جوانان عضو هلال احمر نمین شرکت و در شش رشته مختلف با هم رقابت کردند.
نصرالله باقری رییس جمعیت هلال احمر نمین هدف از برگزاری این مسابقات را معنویت
افزایی و ایجاد آمادگی در ابعاد فرهنگی و امداد و نجات در بین جوانان فعال این جمعیت اعلام کرد.
وی افزود: این مسابقات در رشته های قرائت ، حفظ و مفاهیم قرآن کریم و امداد و کمک های اولیه ، اسکان اضطراری و حمل مصدوم برگزار و نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.


اهدا کننده شلیل به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام گرمی تجلیل شد
***************************************************************
گرمی - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گرمی مغان از خیر اهدا کننده شلیل به خانوارهای زیرپوشش این نهاد تجلیل کرد.
به گفته مدیر کمیته امدادامام گرمی این فرد نیکوکار 20 تن میوه شلیل به ارزش 640 میلیون ریال برای توزیع به خانواده های زیرپوشش در اختیار این نهاد قرار داده بود.
مالک بدری افزود: اجر کار خیر با خداست و کمیته امداد سعی دارد با قدردانی از خیران در ترویج فرهنگ نیکوکاری سهیم باشد.
7124/7118/7116/7123/7119/7120/594/530



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن