تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815799782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه مناطق 22 گانه شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه مناطق 22 گانه شهرداری تهران تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه 7 از معرفی محور نمونه ترافیکی این منطقه در محدوده خیابان های دماوند و شریعتی خبر داد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، رضا نگهبان گفت: طرح انتخاب محور نمونه ترافیکی، به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
وی با اشاره به بهسازی و نماسازی خیابانهای دماوند و شریعتی، تصریح کرد: این محورها به عنوان محور نمونه ترافیکی منطقه 7 در مرداد ماه انتخاب شده است.
شهردار منطقه 7 با اشاره به آغاز طرح تعیین محور نمونه ترافیکی از سال های گذشته در این منطقه و انتخاب یک خیابان به عنوان محور نمونه ترافیکی، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح بررسی بازخورد و ارزیابی رفتار ترافیکی شهروندان در محدوده ای است که نمادهای ترافیکی آن کامل و مطابق با استانداردهای جهانی است.
نگهبان با اشاره به روزهای پایانی عملیات ˈتعریض، بهسازی و نوسازی خیابان دماوندˈ در محدوده این منطقه، خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات ˈتعریض، بهسازی و نوسازی خیابان دماوندˈ در محدوده منطقه 7 و پیشرفت 95 درصدی بهینه سازی بخش BRT در این محدوده ، یکی از شریان های اصلی شهر تهران با چهره ای جدید در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی افزود: همزمان با بهسازی و نوسازی مسیر عبوری خودروها، پیاده روسازی، زیباسازی ساختمان های حاشیه ای و بهبود وضعیت عبوری اتوبوس های تندرو اجرایی می شود.
* اجرای 35 طرح عمرانی در منطقه 4 تهران
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از اجرای 35 طرح عمرانی در سطح معابر منطقه خبر داد و افزود: این طرح ها از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است و با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.
محمد شیری گفت: به منظور تامین رفاه عمومی شهروندان و مناسب سازی فضای شهری، پروژه های ابنیه ای و راه منطقه به همراه طرح فوریتی جمع آوری آب های سطحی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا سرویس های بهداشتی سایت 125 هکتاری لویزان و میدان شهید کاظمی به همراه عملیات احداث مرکز معاینه و قرنطینه باغ پرندگان لویزان در دست اجراست.
شیری تصریح کرد: اجرای عملیات خاکبرداری و احداث سازه نگهبان مسجد خامس آل عبا و همچنین تاسیس ساختمان اداری دانشگاه شهید عباسپور و مرمت و توسعه بنای کتابخانه حضرت ولیعصر (عج) از جمله پروژه های در دست اقدام است.
وی با اشاره به اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی افزود: پروژه جمع آوری آب های سطحی در 8 کانال و تونل به همراه لوله گذاری در برخی از خیابان ها از دیگر اقدامات این طرح است.
* اتمام پروژه ارائه راهکارهای ساماندهی تردد موتورسیکلت ها در بازار تهران در منطقه 12 شهرداری تهران
مدیرمطالعات وبرنامه ریزیی امورمناطق شهرداری تهران با اشاره به اهمیت و ضرورت پروژه ساماندهی موتورسیکلت ها در بازار تهران گفت: موتورسیکلت در شهر تهران با توجه به سرعت بالا و قیمت ارزان نسبت به سایر وسایل نقلیه، از محبوبیت بالایی در میان اقشار مختلف جامعه برخوردار است اما متاسفانه کاربران این وسیله نقلیه از جمله گروه های آسیب پذیر خیابان های شهری هستند و شدت تصادفات آنها در معابر شهری بسیار بالا است و از طرفی مورد توجه و استقبال اقشار متوسط و کم درآمد و به خصوص جوانان قرار گرفته است.
حمید قربانی افزود: امیدواریم نتایج و خروجی های این تحقیق بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 12 و در قالب پروژه های مطالعاتی متوسط مقیاس که توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران انجام شده است در رفع مشکلات موجود به کمک مردم و مسئولان منطقه بیاید و دستاوردهای علمی این پژوهش پیاده سازی و محیط مناسب تری جهت شهروندان فراهم آورد.
وی افزود: آمارها نشان می دهد بیشترین سرانه مالکیت موتورسیکلت در شهر تهران مربوط به منطقه 12 می باشد، زیرا به ازاء هر 1000 نفر جمعیت حدوداً 85 موتورسیکلت در این منطقه وجود دارد.
وی مهمترین دلیل استفاده از موتورسیکلت در کلانشهر تهران بخصوص در منطقه 12 شهرداری را مربوط به جابجایی مسافر، جابجایی کالا، انتقال کالا بین مراکز خرید و ادارات و انجام مأموریت های بانکی دانست.
وی گفت: قرارگیری منطقه 12 شهرداری تهران در محدوده اصلی طرح ترافیک موجب شده است به ترتیب 36 درصد وسایل نقلیه ورودی و 30 درصد وسایل نقلیه خروجی از این محدوده را موتورسیکت ها تشکیل دهند.
قربانی اظهار کرد: تعدد فعالیت استفاده از موتورسیکلت در منطقه 12 شهرداری تهران و به ویژه منطقه بازار که در محدوده طرح ترافیک تهران واقع شده، موجب اختلالات ترافیکی، ایمنی و اجتماعی جدی در این محدوده شده است. لذا در این پروژه هدف اصلی ارائه راهکارهایی برای ساماندهی وضعیت عملکردی موتورسواران در منطقه بازار تهران است.

* شهردار منطقه 16 تهران نیز از ایجاد فضای خدماتی با رویکرد فرهنگی در محدوده ترمینال جنوب خبر داد و گفت: این اقدام برای کاهش معضلات اجتماعی ناشی از خطرپذیری شهری انجام خواهد گرفت.
محسن اسدی با اشاره به نقاط خطرپذیری شهری در سطح منطقه اظهار کرد: سال گذشته کار مشترکی با معاونت اجتماعی شهرداری مرکز انجام گرفت و طی آن بیش از 120 نقطه خطرپذیر شهری شناسایی شد.
شهردار منطقه 16 تهران با بیان اینکه برخی از مسایلی که باعث خطرپذیری نقاط شهری شده است، فراتر از مسایل جزیی است، افزود: در برخی از نقاط شرایط طبیعی و اجتماعی باعث تشدید معضلات اجتماعی می شود و حل موردی و موقتی راه حل درستی برای رفع مشکلات آن نخواهد بود.
وی در همین راستا از تملک و تخریب محدوده ترمینال جنوب خبر داد و گفت: بعد از اینکه تملک این محدوده انجام شود، قصد داریم فضای خدماتی با رویکرد فرهنگی در محدوده ترمینال جنوب ایجاد کنیم تا بسیاری از آسیب ها کم و یا کاملا کنترل شود.
* اجرای برنامه های متنوع همزمان با روز تغذیه با شیر مادر در منطقه 21
مدیر اداره سلامت منطقه 21 شهرداری تهران گفت: همزمان با 10 مرداد ماه روز تغذیه با شیر مادر برنامه های متنوع و کلاس های آموزشی مفیدی در سطح منطقه اجرا خواهد شد.
زهرا انصاری بیان کرد: با توجه به اهمیت تغذیه نوزادان با شیر مادر و پیشگیری از بیماری های عفونی در فصل گرما، خانه های سلامت برنامه های ویژه ای را در این خصوص تدارک دیده اند.
وی افزود: این برنامه ها شامل کلاس آموزشی اهمیت تغذیه با شیر مادر و نقش آن در رشد کودکان، مشاوره گروهی تغذیه مادران شیرده ویژه اعضای کانون مادر و کودک ، نقش شیر مادر در سلامت جسمی و عاطفی کودکان در دستور کار است.
انصاری هدف از برگزاری این کلاس ها و اجرای برنامه های متنوع را پیشگیری از بیماری های نوزادان و مادران عنوان کرد.
مدیر اداره سلامت منطقه 21 تهران خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن این روز با روزهای تعطیلات عید سعید فطر ، این برنامه ها در روزهای 5 ، 6 ، 11 و 12 مرداد ماه در خانه های سلامت درحال برگزاری است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه سلامت محله خود مراجعه نمایند .
* جشنواره بزرگ فرهنگی، اجتماعی و تفریحات ورزشی طهران قدیم برگزار می شود
شهردار منطقه 12 تهران از برپایی جشنواره ی بزرگ فرهنگی، اجتماعی و تفریحات ورزشی طهران قدیم در محله هرندی خبر داد.
علی محمدنژاد گفت: حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با محوریت اداره ورزش و همکاری معاونت ها و ادارات مختلف، جشنواره بزرگ فرهنگی، اجتماعی و تفریحات ورزشی را در قلب طهران قدیم ( محله هرندی ) برگزار می کند.
وی تصریح کرد: در جشنواره بزرگ فرهنگی، اجتماعی و تفریحات ورزشی طهران قدیم که در بوستان خواجوی کرمانی به مدت 15 شب از دوازدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد، غرفه های مختلفی همچون خیمه معرفت، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، محصولات فرهنگی، سلامت، کودک، نشاط و سرگرمی، کودک سالم، بازیهای فکری، گریم کودک، NGO ها، معلولان پارسی بر پا می شود.
وی ادامه داد: غرفه های ورزشی (شطرنج، بسکتبال، بدمینتون، مینی گلف پارکی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، سایت تیراندازی، ایرهاکی، گل کوچک، فوتبال، ترامپولین و بازیهای یارانه ای)، رادیو نمایشگاه، فروش زیورآلات دست ساز، صنایع دستی، فروش کتاب، ملزومات حجاب و عفاف، اجرای دکور طهران قدیم (نگارخانه، کوچه باغ، گذر طهران قدیم و عرضه محصولات) برپاشده و هر شب بعد از اذان مغرب و عشاء جنگ شبانه با حضور هنرمندان، خوانندگان، طنزپردازان و چهره های نامی کشور از دیگر برنامه های این جشنواره است.
شهردار منطقه 12 تهران همچنین از برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره بزرگ فرهنگی، اجتماعی و تفریحات ورزشی در روز یکشنبه 12 مردادماه ساعت 30/19 در خیابان شوش، خیابان هرندی، بوستان خواجوی کرمانی خبر داد.
تهرام/7561/1565



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن