تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805770599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از مناطق شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه از مناطق شهرداری تهران تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 تهران گفت: همزمان با عید سعید فطر ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح مساجد و مصلای خاور شهر و قیامدشت برگزار می شود.


ابوالفضل حیدری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برپایی غرفه فرهنگی و پذیرایی در محل برپایی نماز عید فطر، چاپ 5000 نسخه دعای قنوت نماز عید سعید فطر و توزیع در محل برگزاری نماز، کمک به مساجد و مصلاهای خاورشهر و قیامدشت برای برپایی هرچه باشکوهتر این نماز از اهم برنامه های شهرداری منطقه 15تهران در روز عید سعید فطر است.
وی ادامه داد: در هریک از محلات منطقه یک دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان به محل برگزاری نماز عید سعید فطر تهران به مصلای امام خمینی(ره) منظور خواهند شد.

* منطقه 12 منطقه ای ملی است
شهردار منطقه 12 تهران با حضور در استودیو صدای شهر رادیو تهران بصورت مستقیم با شهروندان به گفت وگو پرداخت.
مهندس علی محمدنژاد شهردار منطقه 12 را تهران قدیم خواند که حصار ناصری ( 12 دروازه) و طهماسبی ( 6 دروازه و 114 برج) را در درون خود جای داده است.
وی افزود: این منطقه با مساحتی بالغ بر 17 کیلومتر مربع ازشمال به خیابان انقلاب از جنوب به خیابان شوش از شرق به خیابان 17 شهریور و از غرب به خیابان وحدت اسلامی ، دارای 6 ناحیه و 13 محله و جمعیت ساکنی بالغ بر 250000 نفر می باشد.
شهردار منطقه 12 گفت: این منطقه بعنوان میراث دار پیشینه تاریخی شهر تهران دارای 180 بنای تاریخی ثبت شده و بیش از 800 بنای با ارزش تاریخی و 235 مسجد بعنوان بالاترین تعداد مساجد در شهر تهران بوده و بعلت وجود بازار تهران بعنوان قطب اقتصادی کشور که حداقل 25 درصد اقتصاد در این منطقه رقم می خورد ، روزانه میزبان بیش از 5/1 میلیون نفر جمعیت شناور شهروندان می باشد.
وی در ادامه ی این گفتگوی رادیویی گفت: این منطقه با توجه به ویژگی های خاص خود منطقه ای ملی بوده و با توجه به پیچیدگی های خاص در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی و شهری فعالیت در آن دشوار است و لازمه ایجاد وضعیت مطلوب در آن، همکاری همه سازمان ها ، نهادها و دستگاههای مختلف می باشد.
شهردار منطقه 12 همچنین به توسعه پیاده راهها و احیاء و بازسازی سقف و جداره های بازار بزرگ تهران اشاره کرد و گفت : به زودی 110 پروژه ی این منطقه به مرحله بهره برداری می رسد.
همچنین شهردار منطقه 12 در این گفت وگوی رادیویی به سوالات شهروندان نیز پاسخ گفت.

* احداث مجموعه ورزشی شهید توکلی در منطقه هفت
مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 7 با تاکید بر نقش کلیدی فعالیت های ورزشی در ارتقاء سطح سلامت شهروندان گفت: دستیابی به نشاط اجتماعی در گرو سلامت روحی و جسمی شهروندان است و ترویج فرهنگ ورزش در میان افراد جامعه امری اجتناب ناپذیر است.
محمد حیدری با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهید توکلی سومین مجموعه ورزشی واقع در منطقه 7 است، تصریح کرد: به منظور توسعه و افزایش سرانه ورزشی منطقه، احداث مجموعه ورزشی شهید توکلی در بوستان شهید توکلی واقع در ناحیه یک در دستور کار قرار گرفت.
مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه ساخت این مجموعه ورزشی از تیر ماه سال جاری آغاز شده است، تصریح کرد: این مجموعه ورزشی مجهز به استخر،مجموعه آبی کودک ، سالن ایروبیک ،باشگاه بدنسازی و .... است.

* آکادمی فوتبال منطقه 21، تابستانی شد
شهردار منطقه 21، از فعالیت آکادمی فوتبال این منطقه، در فصل تابستان با حضور حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی خبر داد .
مصطفی سلیمی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت و همچنین علاقمندی نوجوانان و نونهالان منطقه به ورزش ، آکادمی فوتبال ، فعالیت تابستانه خود را آغاز کرد .
وی ادامه داد: نونهالان و نوجوانان در دو رده سنی 7 تا 9 و 10 تا 12 سال تحت نظارت حمید استیلی مشاور ورزش منطقه و پایان رافت در آکادمی آموزش می بینند .
سلیمی اظهار داشت: روزهای دوشنبه و چهارشنبه در فصل تابستان، زمین چمن مصنوعی نیلوفر، واقع در محله تهرانسر غربی، پذیرای فوتبالیست های کوچک منطقه 21 است .
شهردار منطقه 21 تاکید کرد: قصد داریم با بهره گیری از مربیان با تجربه و با ایجاد فضایی سالم و استاندارد، زمینه مناسبی برای پیشرفت نونهالان و نوجوانان شهروند علاقه مند به فوتبال جهت ورود به سطوح مختلف تیم ملی فراهم کنیم.

* همایش حمایت از مردم مظلوم فلسطین در منطقه 16 برگزار شد
از تمبر یادبود ˈرمضان؛فصل نیایشˈ شهرداری منطقه 16 در حمایت از مردم مظلوم فلسطین رونمایی شد.
شهردار منطقه 16 در همایش حمایت از فلسطین گفت: جنایات صهیونیستها به منتهی الیه خود رسیده است.
وی با کوچک خواندن این همایش ها در برابر مقاومت و مبارزه مردم فلسطین تصریح کرد: برپایی این همایش ها میتواند ادای دینی باشد در قبال وظیفه ای که نسبت به مردم فلسطین داریم.
محسن اسدی ادامه داد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خدای متعال را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به خانواده های معزز 5 هزارشهید و جانباز و ایثارگر داده و در روزقدس امسال با برگزاری این همایش و رونمایی از تمبر ˈرمضان؛فصل نیایشˈ در حمایت از مردم بی پناه فلسطین با این عزیزان همدردی کرده باشیم.
حجت الاسلام فولادی نماینده ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش حمایت از مردم فلسطین منطقه 16 برگزاری راهپیمایی و همایش ها در حمایت از فلسطین را همدردی و حمایت از مظلوم دانست و گفت: حمایت از مردم فلسطین ، حمایت از مظلومیت ها در تاریخ بشری است.
در پایان این مراسم از تمبر یادبود رمضان فصل نیایش شهرداری منطقه 16 در حمایت از مردم مظلوم فلسطین رونمایی شد.
تهرام/7561/1565/ 699



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن