تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815799431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخباری از استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخباری از استان اردبیل اردبیل-ایرنا- با هدف معرفی تولیدات ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، نمایشگاه دائمی تاسیسات ساختمانی در پارس آباد مغان افتتاح شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، معاون فرماندار پارس آباد در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با صرف هزینه ای بالغ بر 15میلیارد ریال و به همت بخش خصوصی راه اندازی شده است.
احد احدزاده با اشاره به نقش چنین نمایشگاه هایی در کنترل و جلوگیری از قیمت ها، افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات داخلی با اشتغالزایی مستقیم 10 نفر دراین شهرستان مرزی برای بازدید و خرید علاقه مندان دایر شده است.
وی، گفت: این نمایشگاه در پایین تر از پمپ بنزین جدید جنب بانک ملی واقع شده و عموم شهروندان می توانند به صورت شبانه روزی از این نمایشگاه بازدید و یا خریدکنند.


اولین کارگاه آموزشی انرژی خورشیدی در شهرستان سرعین راه اندازی شد
*******************************************************************
اردبیل- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از تجهیزاولین کارگاه آموزشی انرژی خورشیدی در شهرستان سرعین خبر داد.
کلام الله صفری روز سه شنبه گفت: کارگاه انرژی خورشیدی شهرستان سرعین پس از اتمام مرحله تجهیز و راه اندازی در رشته های آبگرمکن خورشیدی، پنل های خورشیدی و اجاق خورشیدی شروع به آموزش خواهد کرد.
او اظهار کرد: امیدواریم با راه اندازی این کارگاه گام های موثری در زمینه فرهنگ سازی استفاده از انرژی های نو در استان برداشته شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل بیان کرد: به منظور تجهیز این کارگاه به غیر از تجهیزات موجود در مرکز بیش از 300 میلیون ریال نیز هزینه شده است.
محرم حقیقی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرعین هم گفت: این مرکز قصد دارد در شروع راه اندازی این کارگاه انرژی مورد نیاز خود در زمینه تامین برق، سیستم گرمایشی و روشنایی محوطه را با استفاده از پنل های خورشیدی و آبگرمکن خورشیدی تامین کند.

دوره راهنمایان طبیعت گردی در اردبیل برگزار می شود
************************************************
اردبیل- سرپرست معاونت گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری دوره راهنمایان طبیعت گردی در اردبیل خبر داد.
به گزارش خبر نگار ایرنا، قادر تقی زاده روز چهارشنبه گفت: با همکاری موسسه آموزشی طبیعت گردان تهران و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان اردبیل دوره آموزشی طبیعت گردی را در مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می کنیم.
وی افزود: حداقل مدرک تحصیلی لازم برای شرکت در دوره آموزشی راهنمایان طبیعت گردی کاردانی است و مدت این دوره 322 ساعت بوده و 25 نفر نیز در دوره مذکور شرکت نموده اند.
او اکوتوریسم و مناطق تحت حفاظت محیط زیست و قوانین مرتبط با آن، آشنایی با کوه ها و غارهای ایران، آشنایی با عشایر و گیاهان دارویی، آشنایی با پرندگان و پستانداران و زبان انگلیسی را از جمله دروس مرتبط با این دوره عنوان کرد.
وی اظهار کرد: آموزش علاقمندان حوزه های مختلف گردشگری به ویژه آموزش مدیران و کارکنان جامعه مراکز اقامتی، مراکز پذیرائی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان تور و همچنین مجتمع های آب درمانی و آب های گرم و مدیران و کارکنان مسافر خانه ها در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و تاکنون دوره های آموزشی مرتبط برای مدیران و کارکنان مراکز اقامتی، مجتمع های آب درمانی و آب های گرم استان برگزار گردیده است.
او بیان کرد: هماهنگی اولیه جهت برگزاری دوره های آموزشی برای رستوران ها و مراکز پذیرائی داخل شهرها با سازمان صنعت،معدن و تجارت صورت پذیرفته و درصورت موافقت سازمان مذکور این اداره کل آمادگی دارد تا توسط بخش خصوصی دارای مجوز، دوره های آموزشی مربوطه را برای مدیران و کارکنان رستوران های داخل شهر برگزار نماید.

دانشگاه پیام نور نیر بدون کنکور دانشجو می پذیرد
***************************************************8
اردبیل - قادر گلستانی رییس دانشگاه پیام نور واحد شهرستان نیر گفت: دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
قادر گلستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت پذیرش بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی
آغاز شده است.
وی گفت: اسامی پذیرفته شدگان در این ثبت نام اواسط شهریور اعلام خواهد شد و ثبت نام در دانشگاه و شروع کلاس ها برای پذیرفته شدگان نهایی هم از مهر 93 است.
وی اظهار کرد: ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد و حداقل مدرک لازم برای ثبت نام پیش دانشگاهی تعیین شده است.
وی آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور را تا
22 مرداد ذکر کرد.
/1234/7116/594/7121/530



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن