تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813125271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین رسالت نیروهای انتظامی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خاتمی:
حفظ ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین رسالت نیروهای انتظامی است
زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه حفظ ارزش‌های اسلامی مهمترین رسالت نیروهای نظامی و انتظامی است گفت: خدمات دقیق نیروی انتظامی موجب رشد و اعتماد بیشتر مردم به این نیرو شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی صبح چهارشنبه در صبح نیروی انتظامی استان زنجان و در جمع کارکنان و نیروهای فرماندهی انتظامی اسان زنجان افزود: مقام معظم رهبری امتیازات برجسته‌ای را با نسبت دادن عناوینی چون «مجاهدان فی‌سبیل‌الله» و «حافظان ارزش‎های بزرگ انقلاب» به این ارگان داده و رضایت خود را اعلام داشته است.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی در راستای ایجاد نظم و برقراری قانون در جامعه تلاش می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه  بهترین امتیاز و مزیت نیروهای نظامی و انتظامی تدابیر فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری است گفت: بالندگی نیروی های انتظامی در سایه اعتماد مردم به افراد ایجاد می شود

وی افزود: اقدامات نیروهای انتظامی رضایت الهی را در دنیا و آخرت برایشان به ارمغان می آورد  و رضای قلبی از نیروهای انتظامی موجب شده است تا این نیروها به عنوان مجاهدان فی سبیل اله در جامعه معرفی شوند.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در اکثر مأموریت‎ها استان با حرکت روبه رشدی روبرو بوده است.

سردار علیرضا صالحی،  افزود: استان زنجان توانسته جزو استان‎های برتر در حوزه انتظامی قرار بگیرد که همراهی و تلاش مسئولان و مردم استان در این راستا بسیار مؤثر بوده است.

وی ادامه داد:  موفقیت در عملکردها و افزایش امنیت تنها در سایه ایمان، اطاعت از خداوند متعال و پیروی از ولایت به دست می‌آید و خدمت‌گزاری صادقانه راهگشای امور است و نیروهای نظامی باید صادقانه و خلاقانه به انجام وظایف خود بپردازند.


۱۳۹۳/۵/۲۲ - ۱۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن