تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804708324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ آرمان های شهدا مهمترین رسالت جامعه اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حفظ آرمان های شهدا مهمترین رسالت جامعه اسلامی است یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تدارکات و پشتیبانی گفت:حفظ آرمان های شهدا و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت از مهمترین رسالت های جامعه اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار یونس امیری روز چهارشنبه در دومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا با از خود گذشتگی و شهادت طلبی درس ایمان و تقوا را آموختند و افتخارات و سربلندی کشور مدیون فداکاری آنها است.
وی به نقش تاثیرگذار شهدای تدارکات و پشتیبانی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان آماد و پشتیبانی وزیران جنگ دفاع مقدس بودند.
امیری با بیان اینکه رزمندگان آماد و پشتیانی ملزومات و تجهیزات مختلف شامل مهمات، آب، سوخت، دارو، خوراک و پوشاک و سایر امکانات جنگ هشت ساله را برای رزمندگان اسلام تأمین می کردند تا رزمندگان اسلام در برابر دشمن بعثی از کشور دفاع کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عشق به خدا، عشق به عاشورا و مکتب امام حسین(ع) را از مهمترین عواملی دانست که موجب شد رزمندگان تدارکات و پشتیبانی همراه با دیگر رزمندگان سختی های جنگ را تحمل کنند.
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی قبل از برگزاری کنگره ملی شهدا در سال 94را اقدامی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره آنان و تجدید پیمان با آنها دانست و گفت: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در پیش است و باید با اجرای برنامه های مناسب گرامی داشته شود.
امیری ادامه داد: آمریکا و اسراییل دشمن اصلی کشور و ملت ایران هستند و گروه های تروریستی در عراق و سوریه دست پرورده همین کشورهای جنایتکارند.
وی عنوان کرد: حمایت از مردم مظلوم جهان از خواسته های امام راحل و از اهداف نظام و انقلاب اسلامی ایران است و مردم همیشه بیدار این استان تمام اقدامات و جنایت های سران آمریکا و رژیم جعلی اسراییل را محکوم می کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سران جنایتکار آمریکا و اسراییل کودک کش باید در دادگاه جنایتکاران جنگی به عنوان جنایتکار محکوم و به سزای عمل خود برسند
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست که یادواره شهدای آماد و پشتیبانی استان در این راستا برگزار شد.
سرهنگ حسن حکمتیان راز با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا موجب پویایی جامعه می شود، افزود: ارج نهادن به خانواده شهدا و تجدید پیمان با آرمان های والای شهیدان از مهم ترین اهداف برگزاری این یادواره است.
وی بیان کرد: شهدای آماد و پشتیبانی از مظلوم ترین شهدای جنگ تحمیلی بودند که با تاسی و الگو گرفتن از حضرت عباس(ع) در میدان جنگ حاضر شدند و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند.
حکمتیان راز یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا آماد و پشتیبانی و جمع آوری زندگینامه، دل نوشته، خاطره، وصیت نامه و چاپ کتاب نشان بی نشان ها از اقدامات سپاه فتح استان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.
رییس ستاد کنگره شهدا و سرداران کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان این که تاکنون بیش از 70 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان به چاپ رسیده است، گفت: 12 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس تا پایان سال جاری به چاپ خواهد رسید.
سرهنگ فتحعلی بزرگمهرنژاد افزود:به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جوان با رشادت های آنان در سال های 92 و 93 حدود 32 کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسید.
وی اظهار کرد: رزمندگان آماد و پشتیبانی سپاه فتح نقش مهم ی را در دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس ایفا و در اوج گمنامی از رزمندگان اسلام به خوبی حمایت کردند. بزررگمهر نژاد عنوان کرد: آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آماد استان در دوران دفاع مقدس اسفند 89 با همکاری کنگره سرداران و شهدای این استان اقدام به چاپ کتاب نشان بی نشان های شهدای آماد سپاه فتح کرد.
وی تصریح کرد: 18 جلد کتاب پهلوانان ایل احساس شامل خاطرات فرماندهان استان در جنگ و هشت جلد کتاب ایل خورشید از کتاب های به چاپ رسیده دفاع مقدس است.
بزرگمهر نژاد افزود: 29 جلد کتاب از سرداران شهید استان، 18 جلد وصیت نامه، دو جلد خاطرات رزمندگان، دوجلد خاطرات آزادگان جنگ تحمیلی و کتاب گنج گنجه ای سرگذشت سردار شهید مصطفی زبیربخشیان از دیگر آثار جنگ تحمیلی بوده که در قالب کتاب به چاپ رسیده است.
در دومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از سه کتاب با نام های ˈدیده بان کاتوˈ خاطرات سرهنگ شیروان ایروان فر، ˈفاتح جزایرˈ خاطرات سرهنگ پاسدار سید نورالله فتحی و ˈنشان بی نشان هاˈ شامل مجموعه خاطرات و زندگینامه 24 نفر از شهیدان آماد و پشتیبانی استان رونمایی شد.
در این آیین از خانواده شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.
سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس 30 شهید در حوزه آماد و پشتیبانی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
671/7533



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن