تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820539944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهار بیابان زایی در شهرستان مهریز نیازمند حمایت جدی مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهار بیابان زایی در شهرستان مهریز نیازمند حمایت جدی مسوولان است یزد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: بیابان زایی در دهستان بهادران از توابع بخش مرکزی این شهرستان رو به افزایش است که برای مهار اساسی آن به حمایت مسوولان استان نیاز دارد.


ˈعلی زارع سرویˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح مدیریت مناطق بیابانی در دهستان بهادران مهریز در سال 1389 تهیه و به مسوولان مرتبط استانی ارسال شد.
وی ادامه داد: در سال 1390 از محل اعتبارات استانی و تحت پروژه تثبیت شن های روان و مدیریت مناطق بیابانی حدود 100 میلیون ریال اخذ و بخشی از این طرح اجرا شد.
رییس اداره منابع طبیعی مهریز گفت: با توجه به شرایط منطقه و همجواری با مناطق بیابانی بافق و کرمان و برخی عوامل طبیعی نظیر کفه نمکی محمود آباد و عامل انسانی، بهادران بیش از گذشته در معرض بیابان زایی است.
زارع سروی خاطر نشان کرد: برای اجرای کامل طرح مدیریت بیابانی این دهستان و انجام کامل و موفق طرح بیابان زایی به حمایت بیشتر مسوولان استان و تخصیص اعتبارات نیاز است.
وی اضافه کرد: دهستان بهادران با مساحتی حدود 340 هزار هکتار افزون بر نیمی از مساحت شهرستان مهریز را به خود اختصاص می دهد که دارای 100 حلقه چاه کشاورزی و هفت هزار هکتار باغ پسته است.
این مسوول اظهار داشت: تاکنون طرح مدیریت بیابانی دهستان بهادان در سطح فقط 10 هکتار اجرا شده و برای تکمیل آن 10 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.
دهستان بهادران با پنج هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری جنوب شهر مهریز قرار دارد. ک3
6167541



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن