تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804736125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان:پیشرفت تویسرکان با توانمندی های آن همخوانی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار همدان:پیشرفت تویسرکان با توانمندی های آن همخوانی ندارد تویسرکان- ایرنا- استاندار همدان گفت: شهرستان تویسرکان از قابلیت های فراوانی در عرصه های متنوع گردشگری، کشاورزی، فرهنگی و ادبی برخوردار است اما میزان پیشرفت عمومی آن با این توانمندی ها همخوانی ندارد.


به گزارش ایرنا ˈمحمد ناصر نیکبختˈ روز چهارشنبه در شورای برنامه ریزی استان در شهرستان تویسرکان افزود: شهرستان تویسرکان با توجه به ظرفیت های بالا در حوزه های مختلف تاکنون آنگونه که در خور شان آن است، پیشرفت نکرده است.
وی بیان کرد: اکنون کمبود فرصت های شغلی و رکود در برخی حوزه های اقتصادی از مشکلات این شهرستان محسوب می شوند که تلاش در جهت ساخت شهرک صنعتی(2) تویسرکان با هدف کاهش مشکلات این بخش دنبال می شود.
نیکبخت با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت کم نظیر گردشگری در شهرستان تویسرکان تاکید کرد: بهره وری این شهرستان از مزیت ویژه گردشگری باید فراتر از میزان کنونی باشد.
وی ادامه داد: تویسرکان از مجموع چهار میلیارد دلاری که دولت به نوسازی مدارس در سطح کشور اختصاص داده ، بهره خوبی نبرده در حالی که مدارس و فضاهای آموزشی این شهرستان به بازسازی نیاز دارند.
استاندار همدان اظهار کرد: همچنین شهرستان تویسرکان تنها شهرستان استان است که از راه های ارتباطی و خروجی مناسبی برخوردار نیست که برای بهره وری در حوزه گردشگری به حل مشکلات این بخش نیاز است.
نیکبخت خواستار تسریع در روند اجرای طرح ساخت بیمارستان قائم(عج) و مجتمع ورزشی بانوان تویسرکان شد و خاطر نشان کرد: این طرح ها به ترتیب از سال های87 و 86 آغاز شده و از 46 و 63 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.
وی با اشاره به موفقیت دولت در خروج از رکود اقتصادی در سطح کشور تصریح کرد: اکنون تورم در کشور به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
فرماندار تویسرکان نیز گفت: شهرستان تویسرکان با برخورداری از 196 اثر تاریخی، 177 هزار هکتار زمین زیر کشت،19 معدن فعال و قابلیت های متنوع اقایمی و طبیعی ظرفیت بالایی برای توسعه بیش از پیش در حوزه های مختلف دارد.
ˈمهرداد موسویˈ افزود: در حال حاضر طرح چهار بانده کردن جاده جوکار- تویسرکان از 35 درصد پیشرفت فیزیکی و طرح چهار بانده کردن تویسرکان- کنگاور از 17 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و 90 درصد از گلزارهای شهدای شهرستان نیز از سال 87 تا کنون سامان دهی شده اند.
وی با اشاره به آغاز طرح ساخت سد ˈخرمرودˈ تویسرکان در سال 91 گفت: این طرح تاکنون تنها از یک درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است.
موسوی خاطر نشان کرد: همچنین طرح احداث شهرک صنعتی شماره دو این شهرستان در حال حاضر از پنج درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و این نشان از لزوم تسریع در روند دست یابی به پیشرفت و توسعه پایدار در تویسرکان دارد.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در جنوب غربی کوه الوند است که از بیش از 102 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی برخوردار است.
تویسرکان امروز(چهارشنبه) در سفر شهرستانی مسوولان ارشد استان، میزبان استاندار همدان بود.
7531/576



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن