تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از تجربه استانداران سابق برای پیشرفت قزوین عقلانی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام حسینی:
استفاده از تجربه استانداران سابق برای پیشرفت قزوین عقلانی است
قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشورت گرفتن از استانداران سابق استان موجب کاهش خطا و جلوگیری از استبداد رای و تامین منافع و مصالح جمعی و پیشرفت و توسعه منطقی استان می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، شورای اداری استان قزوین روز پنجشنبه با حضور استانداران ادواری استان قزوین در استانداری تشکیل شد. حجت الاسلام مرتضی حسینی در این جلسه گفت: کار مشاوره ای موجب انس و الفت بیشتر بین مسئولان سابق و فعلی و پرهیز از استبداد و خودرایی و نیز عقلانیت در کار می شود.

وی افزود: شناسایی موارد خطا و اشکالات در دوران مدیریت استانداران سابق می تواند راهگشای مسیر برای استاندار جدید باشد و کسی که با دیگران مشورت می کند دیگر خودرای و مستبد نمی شود و در عقل دیگران هم شریک می شود و موفقیت در کارها تقویت می شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: شناسایی افراد لایق و شایسته، جلوگیری از سوء ظن، شناسایی خطا و نواقص گذشته با مشورت با مدیران سابق محقق می شود و می توان با تبادل تجربیات خود را در عقلانیت دیگران سهیم کرد.

حسینی بیان کرد: تامین منافع و مصالح جمعی و شناسایی افراد لایق و شایسته و جلوگیری از سوءظن با استفاده از تدبیر استانداران سابق کار ارزشمندی است اما پیشنهاد می شود استانداران هم مشکلات و ضعفهای دوران خود را بگویند و هم نقاط قوت را و هم اگر از پتانسیلی استفاده نشده بازگو کنند تا مورد استفاده استاندار جدید قرار گیرد و بتواند برنامه ریزی موثری داشته باشد.

وی اظهارداشت: استانداران سابق استان اهل هر کجا و در هر مسئولیت جدیدی که هستند باید تعصب قزوین را داشته باشند و این استان را فراموش نکنند و هر کاری از آنها ساخته بود برای توسعه این منطقه انجام دهند و با ارائه دیدگاههای ارزشمند خود به نمایندگان و ندیران و استاندار در پیشرفت قزوین سهیم شوند. مرتضی روزبه استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: تکریم از خدمتگزاران کاری پسندیده بر اساس آموزه های دینی است و قدرشناسی ما را نشان می دهد لذا امیداریم بتوانیم با شکل گیری مجمع استانداران سابق از تجربیات ارزشمند مدیران گذشته بخوبی استفاده کنیم. وی افزود: استانداران قزوین در شرایط سخت و بحرانی هر کدام منشاء خدمات ارزشمندی شدند که توسعه استان را موجب شده اند و وظیفه داریم از این گنجینه ارزشمند باید با افتخاربرای پیشبرد برنامه ها استفاده کرد.

روزبه یادآورشد: امروز چهارمین کتاب در مورد قزوین رونمایی می شود که کار ارزشمندی است که می تواند الگوی دیگران هم باشد. استاندار بیان کرد: کتاب مبارزات آیت الله سید علی اکبر ابوترابی، اسناد روزشمار قبل از انقلاب، زندگینامه پروفسور عزیزی تاکنون رونمایی شده و امروز هم کتاب خاطرات سید احمد نصری رونمایی می شود.


۱۳۹۳/۵/۱۶ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن