تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819922354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاپ عازم کره جنوبی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پاپ عازم کره جنوبی شد رم - ایرنا - پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک های جهان برای سفری 5 روزه عازم سئول پایتخت کره جنوبی شد.


به گزارش ایرنا، پاپ فرانسیس که کره جنوبی را برای نخستین سفر آسیایی خود برگزیده است، دقایقی پیش از فرودگاه بین المللی ˈلئوناردو داوینچیˈ، شهر رم را به مقصد سئول ترک کرد.
ˈمتئو رنتزیˈ نخست وزیر ایتالیا نیز برای بدرقه پاپ در فرودگاه حضور داشت.
این سومین سفر بین المللی پاپ فرانسیس محسوب می شود. رهبر مذهبی کاتولیک ها فردا ساعت 11 و 30 دقیقه صبح به وقت محلی وارد سئول خواهد شد.
پاپ در نخستین روز از سفر خود به مناسبت روز جهانی جوانان آسیا ، با ˈپارک گئون هیˈ رییس جمهوری و همچنین مقام های کره جنوبی دیدار و بعدازظهر همان روز با اسقف های کره ملاقات می کند.
این نخستین باری است که یک پاپ از حریم هوایی چین عبور می کند، کشوری که از زمان ˈمائو تسه تونگ ˈ با واتیکان رابطه دیپلماتیک ندارد.
بر اساس این گزارش، طبق سنت واتیکان، وقتی پاپ از حریم هوایی کشوری می گذرد پیام تبریکی به مقام های آن کشور ارسال می کند و این بار انتظار می رود که با عبور از حریم هوایی چین برای مقامات این کشور پیام بفرستد.
در سال 1989 میلادی در زمان پاپ ˈژان پل دومˈ چین اجازه عبور از حریم هوایی خود را به وی نداد و هواپیمای پاپ مجبور به طولانی تر کردن مسیر خود و برای نخستین بار از حریم هوایی اتحاد جماهیر شوروی سابق شد و پیام تبریکی به ˈگورباچوفˈ ارسال کرد.
اروپام *1*461 **1010



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن