تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821263684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز صدور ضمانت نامه گمرکی توسط صندوق ضمانت صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز صدور ضمانت نامه گمرکی توسط صندوق ضمانت صادرات تهران - ایرنا - مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: با تایید و ابلاغ شرایط عمومی ضمانت نامه ورود موقت کالا از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، صدور ضمانت نامه گمرکی توسط این صندوق در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، طاهر شه حامد با بیان اینکه در این راستا ارائه خدمات سفارشی و مطابق با نیاز صادرکنندگان توسط صندوق ضمانت صادرات ایران صورت گرفته است، افزود: شرایط صدور این ضمانت نامه برای صادرکنندگان و به خصوص مشتریان قدیمی و خوش حساب به مراتب سهل تر از سیستم بانکی خواهد بود.
وی سرعت عمل در ارائه این خدمت توسط صندوق و همچنین شرایط سهل تر وثایق قابل اخذ از صادر کنندگان برای صدور ضمانت نامه گمرکی توسط صندوق را از مزیت های فعلی آن نسبت به صدور این نوع ضمانت نامه توسط سیستم بانکی برشمرد.
مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران تصریح کرد: هدف از سرعت ارائه این خدمت توسط صندوق، حفظ فرصت های طلایی برای صادرکنندگان و تجهیز منابع آنها برای صادرات مجدد کالای نهایی است تا در چرخه تولید و صادرات به این دلیل وقفه ای حاصل نشود.
شه حامد در پایان گفت: بسته پیشنهادی نرخ کارمزد صدور این نوع ضمانت نامه با شرایط ترجیحی و پایین تر از سیستم بانکی تهیه شده که پس از تصویب در ارکان تصمیم گیری صندوق برای تصویب نهایی برای هیات وزیران ارسال می شود.
اقتصام (1) ** 1574**1594



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن