تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: عشایر زرندیه با کمبود آب مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: عشایر زرندیه با کمبود آب مواجه هستند ساوه- ایرنا- فرماندار زرندیه گفت: عشایر با کمبود جدی آب شرب در مناطق مختلف این شهرستان مواجه هستند که باید برای رفع آن چاره ای اندیشیده شود.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد کردیˈ روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق عشایری زرندیه افزود: خشکسالی های متوالی مهم ترین علت کمبود آب در مناطق عشایری این شهرستان است.
وی اظهار کرد: هم اکنون آبرسانی به این مناطق بصورت سیار انجام می شود.
وی با بیان این که عشایر نقش بسزایی در پاسداری از ارزش های انقلاب و دینی برعهده دارند، ادامه داد: این قشر از جامعه در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تا پای جان از حریم انقلاب دفاع کردند.
کردی هدف از دیدار با عشایر این منطقه را توجه به مناطق محروم و دور افتاده دانست و اظهار کرد: خدمت رسانی بی منت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان از مهم ترین وظایف مسوولان است.
وی بیان کرد: عشایر نقش مهمی در تولید محصولات دامی نظیر گوشت، شیر و سایر فرآورده های دامی به همراه صنایع دستی برعهده دارند، لذا توجه بیش از پیش به آنان ضروری است.
فرماندار زرندیه با بیان این که بیشتر عشایر این منطقه تک شغلی هستند، گفت: آنان از راه دامداری امرار معاش می کنند که در صورت بروز خشکسالی، سرمازدگی و اتلاف دام ها، آنان برای گذران زندگی با مشکل جدی مواجه می شوند.
وی افزود: باید زمینه آموزش فنی و حرفه ای در رشته های مختلف برای عشایر فراهم شود تا آنان با کسب مهارت در کنار دامداری به سایر مشاغل مشغول شوند.
کردی، کمبود آب را از دیگر موانع پیش روی عشایر این منطقه عنوان کرد و گفت: خشکسالی های متوالی بر کمبود آب دامن زده است که با برنامه ریزی انجام شده این مشکل تا حدودی رفع خواهد شد.
بخشدار بخش مرکزی، کارشناسان امور عشایر استان مرکزی و تنی چند از مسوولان از مناطق عشایری روستاهای خان کهریز، خرم آباد لقو، اسماعیل آباد کوچکلو و چند روستای دیگر از توابع بخش مرکزی زرندیه بازدید کردند.
42 روستای بالای 20 خانوار زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی زرندیه است و 14 روستا نیز به صورت خودگردان اداره می شوند.ک/2
7337/686



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن