تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از بي‌توجهي مجلس به المپياد دانشجويان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد از بي‌توجهي مجلس به المپياد دانشجويان
مديرکل تربيت بدني وزارت علوم با تشريح اقدامات انجام شده در برگزاري هرچه بهتر المپياد ورزشي دانشجويان سراسر کشور، از بي‌توجهي نمايندگان مجلس به ورزش دانشگاهي انتقاد کرد.

دکتر محمد پورکياني درخصوص سطح کيفي المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي سراسر کشور که در حال حاضر در دانشگاه شهيد بهشتي تهران در جريان است اظهار کرد: ما تمرکز زيادي در تامين استانداردهاي فني مسابقه‌ها از قبيل کادر فني و داوري مجرب، تجهيزات مناسب، فضاهاي ورزشي ايده‌آل رعايت قوانين و... داشتيم و خوشبختانه تاکنون مسابقه‌هاي زيبا و جذاب مانند مسابقه‌هاي ليگ را شاهد بوده‌ايم.

به گزارش ايسنا، مديرکل تربيت بدني وزارت علوم با بيان اينکه محيط و امکانات مناسب ورزشي با سلامت و نحوه کار ورزشکاران ارتباط زيادي دارد افزود: از 45 روز پيش از آغاز مسابقه‌ها بازديدهاي دوره‌اي از اماکن و تجهيزات ورزشي توسط انجمن‌هاي ورزشي دانشگاه‌ها صورت گرفت و در طول مسابقه‌ها نيز اين نظارت‌ها به صورت جدي ادامه خواهد داشت.

وي در خصوص تعامل با فدراسيون‌هاي ورزشي براي برگزاري اين المپياد گفت: فدراسيون‌هاي مختلف مخصوصا دووميداني پس از دستور وزير ورزش و جوانان همکاري بسيار خوبي با ما داشتند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. فدراسيون دووميداني فضاي ورزشي و امکانات مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب را در اختيار ما قرار داد و در بخش‌هاي فني و داوري مسابقه‌ها نيز کمک‌ زيادي کرد.

پورکياني در ادامه به همکاري خوب وزارت ورزش و جوانان در برگزاري اين المپياد اشاره کرد و افزود: پس از مکاتبه وزير علوم با دکتر گودرزي خوشبختانه با دستور او فدراسيون‌هاي ورزشي مکلف شدند با ما در جهت برگزاري هرچه بهتر اين المپياد همکاري کنند. که ما نيز دو درخواست يکي در مورد فضاهاي ورزشي و ديگري در خصوص هزينه داوران داشتيم اما در ادامه تصميم گرفتيم خودمان هزينه داوران را به موقع پرداخت کنيم چرا که در دوره‌هاي گذشته بدقولي برخي فدراسيون‌ها در پرداخت حق‌الزحمه داوران موجب نارضايتي آن‌ها شده بود.

مديرکل تربيت بدني وزارت علوم خاطرنشان کرد: کارگاه‌هاي علمي – کاربردي در ورزش مانند روانشناسي ورزش، علم تمرين و... توسط متخصصان کارکشته اين علوم در حاشيه اين المپياد در حال برگزاري است و ورزشکاران، مديران و سرپرستان تيم‌ها از آن‌ها به صورت گسترده استفاده مي‌کنند. همچنين پژوهشگاه تربيت بدني نيز در حاشيه اين المپياد، نمايشگاه کتاب و تجهيزات ورزشي را به معرض نمايش گذاشته است. برپايي جشنواره آشنايي با رشته‌هاي جديد ورزش همگاني نيز يکي ديگر از کارهاي خوب انجام شده است.

وي در پايان با انتقاد از بي‌توجهي نمايندگان فراکسيون ورزش و کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي نسبت به ورزش دانشگاهي تصريح کرد: ما از نمايندگان مرتبط با ورزش براي حضور در اين المپياد دعوت به عمل آورديم که متاسفانه هيچ کدام از آن‌ها با توجه به جمعيت قابل توجه دانشجويان در کشور و اهميت سلامت آن‌ها در اين المپياد شرکت نکردند. انتظار داريم نمايندگان مجلس حمايت بيشتري از ورزش دانشجويي داشته باشند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


چهارشنبه 1393/05/22 10:16تعداد بازدید: 130





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن