تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«داعش تهدید برای منطقه است/ نباید سلاح را به ارتش عراق داد»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «داعش تهدید برای منطقه است/ نباید سلاح را به ارتش عراق داد»


دبیر کل سازمان ملل متحد گفت:نیروهای امنیتی نباید در روند سیاسی دخالت کنند. من از اقدامات وحشیانه داعش، از جمله اعدام های گروهی متاثر شدم. وزیر دارایی آلمان نیز گفت: در این وضع نباید سلاح ها را برای مقابله با داعش، مستقیم در اختیار دولت عراق قرار داد. به گزارش سرویس مانیتورینگ پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، در سخنانی در ژنو سوئیس، بر دخالت نکردن نیروهای امنیتی و مسلح عراق در روند سیاسی این کشور تاکید کرد.
بان کی مون ، دبیر کل سازمان ملل متحد: داعش، تهدیدی برای عراق، سوریه و منطقه است. 12 آگوست 2014 21 مرداد 13933

بان کی مون همچنین جنایت های گروهک تروریستی تکفیری داعش را در عراق محکوم کرد.
بان تصریح کرد: نیروهای امنیتی نباید در روند سیاسی دخالت کنند. همه مردم عراق نیازمند امنیت اند؛ با وجود این، خشونت در حال گسترش است. داعش تهدیدی برای عراق، سوریه و منطقه است. من از اقدامات وحشیانه داعش، از جمله اعدام های گروهی، ربودن پسران و مجبور کردن آنها به جنگ، ربودن دختران و به بردگی جنسی بردن آنها، عمیقا متاثر شده ام.
از جامعه بین الملل می خواهم، تا تلاش بیشتری برای حمایت از آنها صورت دهد. من اعدام اقلیت های مذهبی و مخالفان عقاید افراطی داعش و گروه های مسلح را به شدت محکوم می کنم.
دانلود   در همین حال، گابریل سیگمار، وزیر اقتصاد و معاون صدر اعظم آلمان، در سخنانی در برلین، پایتخت این کشور، گفت: وزیر دارایی آلمان نیز گفت: در این وضع نباید سلاح ها را برای مقابله با داعش، مستقیم در اختیار دولت عراق قرار داد.
سیگمار در این باره تاکید کرد: من در چند روز اخیر صحبت های زیادی درباره ارسال سلاح و تجهیزات به عراق شنیده ام. من فکر می کنم ما باید بیش از اندازه احتیاط کنیم به این علت که این سلاح ها پس از درگیری ها در عراق نیز باقی خواهد ماند. جامعه بین المللی شاهد این قبیل اشتباهات در گذشته بوده است. راهبرد ما در این زمینه احتیاط است و نباید احساسی تصمیم به ارسال سلاح به عراق بگیریم.

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن