تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803240836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کاشان: جوانان به برکت انقلاب درعرصه های ارزشی خودنمایی می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کاشان: جوانان به برکت انقلاب درعرصه های ارزشی خودنمایی می کنند کاشان– ایرنا– نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران جوانان و نوجوانان کشور در عرصه های ارزشی حضور یافته و خودنمایی می کنند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعبدالنبی نمازیˈ سه شنبه شب در دیدار با خادمان امام رضا (ع) در کاشان اظهار داشت: در کشورهای جهان و حتی اسلامی بطور معمول جوانان خود را با مسائل بیهوده سرگرم می کنند و جای بسیار امیدواری است که جوانان کشور ما مسیری ارزشی و پسندیده را انتخاب کرده اند.
وی با بیان اینکه خادم حضرت امام رضا (ع) بودن به زور به جوانان تحمیل نشده است، افزود: اینکه جوانان به دلخواه و با اراده خود این کار را انتخاب کرده اند، نشان از بلوغ فکری آنان است.
وی امام رضا (ع) را ولی نعمت ایرانیان دانست و خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه دارد به برکت وجود این امام همام و حضرت امام حسین (ع)، اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و عزاداری هاست.
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) منبی بر اینکه مشهد و خراسان پایتخت ایران است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اکنون و حتی زمانی که رییس جمهوری بودند هر سال حلول سال نو به پابوس حضرت امام رضا (ع) مشرف می شوند.
وی به خادمان حضرت امام رضا (ع) توصیه کرد: برای بهتر برگزار کردن جشنواره ها و دیگر کارهای فرهنگی و مذهبی از مشاوره کارشناسان بهره گیری کنند، زیرا هرچه کیفیت مراسم ها بالا برود، ارزش آن بیشتر می شود.
آیت الله نمازی با اشاره به اینکه باید از فضای بیشتر و بزرگتری برای برگزاری برنامه های خادمان امام رضا (ع) در کاشان استفاد شود، تاکید کرد: در مکان هایی که برای آیین های گرامیداشت آن حضرت برگزار می شود، نباید گناهی صورت گیرد.
وی به خادمان امام رضا (ع) توصیه کرد: در آیین ها، دیدگاه این امام همام در موضوع های حکومت و حاکیمت، امام شناسی، فلسفه سیاسی حکومت و جایگاه حکومت، توسط کارشناسان خبره برای مردم تبیین شود.
امام جمعه کاشان همچنین بر معرفت شناسی حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) تاکید کرد و گفت: باید با اهدای جوایز به اهل قلم و نویسندگان آنان را تشویق کرد تا مقالاتی در باره این حدیث ارایه کنند.
در این دیدار مدیرعامل موسسه خادمان حضرت امام رضا (ع)، برگزاری جشنواره آه و آهو، همایش های اندیشه رضوی و طب رضوی، آیین شب شعر رضوی و جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید را از جمله برنامه این موسسه بیان کرد.
ˈروح الله توکلیˈ آیین شمع گردانی، جشن کودکان، برگزاری جلسات پرسخ و پاسخ های اعتقادی و مذهبی، تلاوت آیات قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و همایش مهدویت و قرآن را دیگر برنامه های این موسسه برشمرد.
موسسه خادمان امام رضا (ع) که از سال 83 در کاشان به صورت رسمی فعالیت را آغاز کرده هر سال به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه و جشنواره ای با عنوان ˈآه و آهوˈ برگزار می کند.
از سالروز ولادت حضرت معصومه (ع) تا ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.
562/545



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن