تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815180064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان اردبیل با کمبود زیرساخت های گردشگری روبرو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استان اردبیل با کمبود زیرساخت های گردشگری روبرو است اردبیل - ایرنا - نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان ها گفت: این استان با کمبود زیرساخت های گردشگری روبرو است.


جلال ممی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اخیرا در نامه ای به معاون امور عمرانی وزیر کشور بر لزوم توجه و اهمیت به ظرفیت های کم نظیر سیاحتی و گردشگری استان تاکید شده است.
وی گفت: اردبیل با داشتن آب و هوای ایده آل ، اقلیم ، موقعیت جغرافیایی مناسب آب های گرم و سرد معدنی یکی از استان های گردشگر پذیر کشور است که همه ساله بویژه در فصول بهار و تابستان میلیون ها گردشگر را پذیرا می شود.
وی اظهار کرد: اردبیل به رغم ظرفیت های کم نظیر و بی بدیل تاریخی ، نقاط تفریحی و سیاحتی و نعمات خدادادی بکر متاسفانه بدلایل عدیده از توسعه و بالندگی لازم و پایدار برخوردار نیست و گاهی با حضور سیل عظیم گردشگران مسوولان و آحاد مختلف انسانی استان با چالش مواجه می شوند که این امر شایسته و در شان مردم اردبیل و جایگاه گردشگران نیست.
وی بر لزوم اجرای برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت برای رفع تهدیدها و تبدیل چالش ها به فرصت ها و توسعه و پیشرفت و بالندگی استان تاکید کرد.
استان اردبیل جزو استان های گردشگر پذیر کشور است.
7116/594/530



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن