تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار: کمبود امکانات زیرساختی در حوزه گردشگری ایلام آزار دهنده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار: کمبود امکانات زیرساختی در حوزه گردشگری ایلام آزار دهنده است ایلام- ایرنا- معاون برنامه ریزی استاندار ایلام از وجود خلاهای جدی در حوزه امکانات زیرساختی گردشگری در استان انتقاد کرد.


«حشمت الله عسگری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استان ایلام از هر نظر دارای توانمندی و مزیت نسبی در راستای توسعه گردشگری است.
وی ادامه داد: وجود طبیعت بکر و زیبا، آثار طبیعی و تاریخی ارزشمند، مناطق تفرجی دیدنی و همچنین برخورداری از آب و هوای چهار فصل از ویژگی های استان مرزی ایلام در غرب کشور است.
معاون استاندار ایلام افزود: اما به دلیل نبود امکانات زیر ساختی مناسب در حوزه گردشگری هنوز نتوانسته ایم به آن جایگاه مناسبی که در شان استان است، دست یابیم.
عسگری تاکید کرد: با جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری و فراهم کردن بسترهای مناسب در راستای توسعه امکانات و جاذبه های توریستی می توان در حوزه گردشگری نیز موفق عمل کرد.
وی یادآور شد: اکنون سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و شهری ایلام اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم با همراهی مجموعه مدیران استان بتوانیم در جذب آنها موفق باشیم.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار ایلام اضافه کرد: اکنون یک سرمایه گذار با ارایه طرح توجیهی بسیار دقیق و کاملی در حوزه سد سیمره اعلام آمادگی کرده که با عملیاتی شدن آن می تواند به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در ایلام معرفی شود.
وی بیان کرد: نیروگاه سد سیمره در فاصله 70 کیلومتری مرکز استان یکی از طرح های بزرگ صنعتی کشور محسوب می شود.
استان ایلام دارای بیش از 200 اثر طبیعی است که هر یک دارای جذابیت خاصی برای گردشگران در فصل تابستان است.
یک هزار و 300 اثر تاریخی و طبیعی نیز تاکنون کشف شده که از این شمار 735 اثر در سیاهه آثار ملی به ثبت رسیده است. ک/3
7177/540



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن