تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804007375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه فجرفارس :توسعه این استان نیازمند همگرایی و آرامش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه فجرفارس :توسعه این استان نیازمند همگرایی و آرامش است شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه توسعه استان فارس یک اصل است گفت: توسعه استان نیازمند همگرایی، انسجام و آرامش است.


به گزارش ایرنا سردار غلامحسین غیب پرور سه شنبه در آیین تقدیر از فعالان بسیج رسانه استان فارس بیان کرد: توسعه استان فارس یک اصل است که متاسفانه تا به امروز محقق نشده است.
وی با اشاره به پیش نیازهای توسعه استان افزود: همگرایی و انسجام یکی از اصول مهم توسعه استان فارس است که در این زمینه همدلی مدیریت ارشد استان، مجمع نمایندگان، مدیران کل و مردم بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.
غیب پرور یکی دیگر از اصول مهم توسعه استان فارس را آرامش عنوان کرد و اظهارداشت: استان فارس نیازمند آرامش است که سپاه فجر فارس در کنار نماینده دولت دراستان فارس برای رشد و پیشرفت این استان تلاش می کند.
وی اضافه کرد: نقش رسانه ها در زمینه توسعه استان و ایجاد همدلی، انسجام و آرام بسیار موثر و ضروری است.
غیب پرور ادامه داد: رسانه ها با حفظ رعایت وحدت و انسجام در استان، شعار سال را از مدیران استان فارس مطالبه کنند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی دراستان فارس عنوان کرد: استان فارس فضای کار اساسی در بخش اقتصاد مقاومتی دارد ولی متاسفانه مسوولان ما به باور نرسیده اند.
فرمانده سپاه فجر فارس افزود: متاسفانه امروز در استان فارس شاهد تعطیلی ده ها مرکز تولیدی هستیم و با ادامه این روند فرصت های شغلی از بین می رود.
غیب پرور گفت: سیستم اداری فشل و ناکارآمد موجود در ادارات دولتی مانع مدیریت جهادی است که تفسیر مدیریت جهادی مورد نظر رهبری، ایجاد و تبیین راه های میان بر و نو است که همگان باید با مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم همت کنند.
وی بیان کرد: آرزوی ما تحول در نظام بانکی کشور است و این درحالی است که هم اکنون بانک ها به محل رسوب پول های مردم تبدیل شده است و سپرده های مردم در بانک ها در پروژه های خارج از استان هزینه می شود.
غیب پرور با اشاره به بخش فرهنگ نیز اضافه کرد: حوزه فرهنگ وضعیت بهتری از حوزه اقتصادی کشور ندارد که متولیان فرهنگی فارس باید نقشه راه و چشم انداز این بخش را ارائه دهند.
وی اضافه کرد: نام گذاری شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، سبغه استان فارس در بخش فرهنگ و توسعه اسلام و وجود علمای بزرگ و مراجع تقلید بیانگر لزوم توجه به بخش فرهنگ استان فارس است.
غیب پرورادامه داد: استان فارس و شهر شیراز با تاریخ هفت هزار ساله، گهواره تمدن ایران است لذا در این زمینه نیازمند نقشه راه در عرصه فرهنگ استان فارس هستیم.
وی عنوان کرد: وجود 370 هزار هکتار بافت تاریخی در شهر شیراز ضرورت ندارد و امروز این منطقه به محلی برای معتادان، اتباع بیگانه و بزهکاری تبدیل شده است لذا میراث فرهنگ باید فکر اساسی برای بافت تاریخی بیاندیشد.
فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز نظام سلطه استراتژی متفاوتی نسبت به کشورها در پیش گرفته به طوری که هر کشور را در درون و به واسطه مردم آن به جنگ با کشورها برخاسته است.
وی بابیان اینکه دنیای سلطه گر غرب به دنبال حذف خطوط جغرافیایی در کشورها هستند گفت: در شرایط کنونی ما در یک پیچ تاریخی، سهمگین و خطرناک هستیم که در این زمینه رسانه ها باید اذهان عمومی را آماده و به روز نگه دارند.
غیب پرور بیان کرد:هجمه های دشمن به انقلاب اسلامی تازگی ندارد و روز به روز در حال شدید شدن است و آمریکا حیات اسلام و انقلاب اسلامی را نمی خواهد و به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است.
وی بااشاره به جنگ اخیر در غزه اظهارداشت: در این جنگ نابرابر رژیم غاصب اسراییل در غزه، علی رقم تصور سران استکبار، آمریکا کیش و مات شد.
غیب پرور اضافه کرد: امروز مردم باید بدانند داعش علم اسلام را بلند کرده اما پیاده نظام آمریکا است و امروز یکی از وظایف بزرگ خبرنگاران درک و پرداختن به شرایط انقلاب، منطقه و جهان اسلام است.
وی ادامه داد: رسانه ها باید در جهت آگاهی بخشی، بصیرت و روشنگری به جامعه تلاش بیشتری کنند و مسایل روز جامعه را برای مردم تبیین کنند.
غیب پرور با بیان اینکه رسانه های فارس هنوز به جایگاه مولد بودن در بخش نیروی انسانی نرسیده اند بیان کرد: اصحاب رسانه استان فارس ظرفیت بالایی در بخش نیروی انسانی دارد که باید تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه رسانه را در دستور کار خود داشته باشند.
وی افزود: رسانه های استان فارس باید تولید گر و مولد باشند و به شاخصه هایی از جمله توجه به جوانان و جوان گرایی، حرفه ای عمل کردن و تحلیل شرایط روز و آینده نگری توجه ویژه داشته باشند.
او گفت: غیر حرفه ای عمل کردن در حوزه رسانه منجر به شکست است که آسیب های آن متوجه بخش های مهمی از جامعه است.
در این آیین از کارت بسیج فعال اعضای بسیج رسانه استان فارس برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.ک/2
7382 /675



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن