تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن محو بیسوادی مددجویان کمیته امداد در 5 استان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشن محو بیسوادی مددجویان کمیته امداد در 5 استان برگزار شد تهران - ایرنا - معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به همت کمیته امداد، جشن محو بیسوادی مددجویان تحت پوشش این نهاد مردمی در استان های یزد، خراسان جنوبی، قم، سمنان و آذربایجان شرقی برگزار شد.


«اکبر میرشکار» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: سال گذشته(1392)، هفت هزار و 760 نفر از مددجویان این نهاد موفق به طی کردن دوره سواد آموزی و دریافت کارنامه قبولی از نهضت سواد آموزی شده اند.
وی ادامه داد: از این تعداد، شش هزار و 484 نفر زن و یکهزار و 276 نفر مرد هستند.
میرشکار افزود: 923 نفر از دانشجویان فارغ التحصیل مددجو به عنوان آموزشیار، مشغول به امر سواد آموزی مددجویان بیسواد شده اند که این امر موجب توسعه فرصت های شغلی برای آنها شده است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام(ره) تصریح کرد: از نقاط قوت این طرح می توان به شناسایی دقیق بیسوادان 10 تا 49 ساله، افزایش فراگیری مشمولین خدمت سوادآموزی با بهره گیری از ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان مورد حمایت، ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مورد حمایت این نهاد و افزایش اثربخشی آموزش ها و سایر خدمات اشاره کرد.
میرشکار، نبود سیستم جامع تجمیع و به روز رسانی بیسوادان در مقیاس ملی و ورود مددجویان بیسواد جدیدالورود به متقاضیان دریافت خدمات از کمیته امداد امام(ره) و تجدید چرخه بیسوادی را از نقاط ضعف و تهدیدهای این طرح برشمرد.
اجتمام ** 9188 ** 1071



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن