تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران فضایی ایجاد کنند که مردم و مسوولان در کنار هم قرار گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار یزد: خبرنگاران فضایی ایجاد کنند که مردم و مسوولان در کنار هم قرار گیرند یزد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: خبرنگاران باید فضایی ایجاد کنند که مردم و مسوولان برای رفع مشکلات در کنار هم قرار گیرند.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدعلی طالبیˈ دوشنبه شب در آیین قدرددانی از خبرنگاران شهرستان بافق که به همت فرمانداری و شرکت سنگ آهن این شهرستان برگزار شد، افزود: در دولت تدبیر و امید همه سلایق و تفکرات می توانند در راستای رفع مشکلات مردم و منطقه گام بردارند.
معاون استاندار یزد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: برای مردم، مسوولان و اصحاب رسانه جای افتخار است که روز خبرنگار با نام این شهید عرصه رسانه عجین شده است.
وی با بیان اینکه فضای شهرستان بافق از لحاظ رسانه ای قابل لمس است، خاطر نشان کرد: باید از این فرصت برای انتقاد سازنده، اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات مردم، بهترین استفاده و بهره گیری را داشته باشیم.
این مسوول ادامه داد: ظرفیت بالای خبر رسانی این فرصت را به اهالی شهرستان بافق داده تا اظهار نظر کنند و خوشبختانه نظرات مردم هم به خوبی منعکس می شود که ظاهرا پر طرفدار است.
طالبی اضافه کرد: مسوولان وظیفه دارند آنچه را که در رسانه ها محلی، استانی وکشوری منعکس می شود پاسخگو باشند.
وی، بر جلو گیری از ایجاد جو رسانه ای تاکید کرد و افزود: برخی رسانه ها منتظرند که فضای جو سازی ایجاد شود و به آن بپردازند در حالی که این تهدید رسانه ای است و توقعات غیر منطقی مردم را افزایش می دهد.
طالبی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در عین پیگیری خواسته های قانونی مردم باید از ایجاد مطالبات و توقعات فراتر از امکانات این شهرستان خود داری کنند.
معاون استاندار یزد به فرا رسیدن هفته دولت هم اشاره و تصریح کرد: این هفته امسال از 24 مرداد شروع می شود.
وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز به کار دولت، هفته دولت هم شروع خواهد شد گفت: انتظار داریم رسانه ها کمک کنند تا فعالیت های دولت در یک سال گذشته به اطلاع مردم برسد.
طالبی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا انتقادات سازنده مردم نسبت به دولت را نیز بازتاب دهند که موجب کم شدن کاستی ها بشود و دولت اعتدال نیز بتواند شرایط را برای ارائه خدمات بهتر فراهم کند.
فرماندار بافق هم در این آئین خبرنگاران را رکن چهارم دموکراسی جامعه خواند و ضمن تبریک این روز به آنان گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و باید با دقت و امانت داری مسائل و مشکلات این شهرستان را مطرح و پیگیری کنند.
سید ˈمهدی طلایی مقدمˈ از همکاری مردم در اعتلای سطح اطلاع رسانی و انعکاس اخبار قدردانی کرد و افزود: این شهرستان نسبت به شهرستانهای دیگر استان در بحث خبر و خبر رسانی پیشتاز است.
در پایان این آیین از خبرنگاران فعال شهرستان بافق قدردانی کرد.
شهرستان بافق در 110 کیلومتری شرق یزد واقع است. ک2
7543/616



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن