تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصول علمی در طرح گرمسیری محصولات کشاورزی در قصرشیرین لحاظ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه رضایی:
اصول علمی در طرح گرمسیری محصولات کشاورزی در قصرشیرین لحاظ شده است
کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: در طرح گرمسیری محصولات کشاورزی در شهرستان قصرشیرین تمامی اصول علمی و نوین و مطابق با استانداردهای جهانی رعایت شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و همچنین روسای دانشگاهها و مراکز علمی سطح استان کرمانشاه، اظهار داشت: کرمانشاه به لحاظ داشتن جایگاه صنعتی و کشاورزی، در سطح کشور، استان مطرحی می باشد، ولی برای رسیدن به جایگاه واقعی خود، مسیر طولانی در پیش روی دارد. استاندار کرمانشاه در ادامه به برخی از طرح های کشاورزی در این استان اشاره داشت و گفت: از سالهای گذشته طرح گرمسیری محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه مطرح بوده است که خوشبختانه این طرح از چند وقت پیش وارد فاز اجرایی شد و  این امر بی شک منجر به تحول اقتصادی و کشاورزی در استان و حتی کشور می شود. وی بیان داشت: در طرح گرمسیری محصولات کشاورزی در شهرستان قصرشیرین تمامی اصول علمی و نوین و مطابق با استانداردهای جهانی رعایت شده است. استاندار کرمانشاه با انتقاد از اینکه در گذشته به کارهای علمی و پژوهش بهای کمتری داده می شد، گفت: اگر کارها و طرحهایی را که مدنظر داریم بر اصول علمی و مطالعات کارشناسانه استوار کنیم، مطمئنا نتایج بهتری در این باره نصیبمان خواهد شد. رضایی اظهار داشت: استانداری کرمانشاه و دیگر نهادها و سازمانهای دولتی در این استان نگاه مثبت و ویژه ای به شرکتهای دانش بنیان دارند و از هرگونه حمایت برای ایجاد اینگونه شرکتها در کرمانشاه حمایت همه جانبه خواهند داشت. استاندار کرمانشاه در پایان از حمایت از ایده های نو در ایجاد شرکتهای دانش بنیان در این استان خبر داد.


۱۳۹۳/۵/۲۰ - ۱۵:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن