تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه دوره‌های ویژه مهارت‌آموزی/ آموزش‌هایی که منجر به اشتغال می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > کار و تعاون معاون وزیر کار مطرح کرد:
ارائه دوره‌های ویژه مهارت‌آموزی/ آموزش‌هایی که منجر به اشتغال می‌شود
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از برگزاری دوره‌های ویژه مهارت آموزی نیروی کار که منجر به اشتغال 100 درصدی کارجویان می‌شود، خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، کوروش پرند از برگزاری دوره هاي آموزشي 2800 ساعته (18 ماهه) كه يک دوره چند مهارتي محسوب مي شود، خبر داد و گفت: تمامي مهارت آموختگان اين دوره ها وارد بازار كار مي شوند. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوع ديگر اينگونه آموزش ها را مدل آموزش، توليد،‌ بازاريابي و فروش در يک چرخه آموزشي توصيف كرد و افزود: كساني كه در اين مدل آموزش مي بينند خودشان كارآفرين و يا توليد كننده هستند. وي به نوع ديگر آموزش كه آموزش هاي پروژه محور است اشاره كرد و گفت: علاوه بر آموزش در مرحله پاياني، افراد وارد پروژه محوري و انجام پروژه پاياني در چرخه توليد مي شوند. پرند، نوع ديگر آموزش هاي مهارتي را آموزش هاي مادام العمر از سنين كودكي تا پيري نام برد و افزود: كودكان در همان سنين كودكي استعداديابي شده و براي موفقيت و كارآفريني در سنين جواني آموزش داده شده و تا سنين پيري ارتقاء‌ مهارت پيدا مي كنند. وي، طرح مهندسين فردا را نيز به عنوان كار گروهي و جمعي همراه با دانش افزايي و مهارت آموزي يكي از انواع آموزش عنوان كرد. معاون وزیر کار تشكيل شبكه نخبگان مهارتي را از ديگر فعاليت هاي سازمان پس از موفقيت تيم مهارت كشور در مسابقات جهاني لايپزيك نام برد و اظهارداشت : نخبگان مهارتي در سطح كشور شناسايي شده و با روشهاي جديد آموزش و آزمون در سطوح مختلف شهرستان ، استاني و ملي آشنا شده و در نهايت براي مسابقات جهاني آماده مي شوند.


۱۳۹۳/۵/۲۰ - ۰۹:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن