تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820630770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر جبهه های جنگ نرم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار قشم: خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر جبهه های جنگ نرم هستند قشم –ایرنا – فرماندار شهرستان قشم گفت: خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر جبهه های جنگ نرم امروز هستند و همانطور که خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس با انعکاس واقعیات جنگ تحمیلی مردم را برای دفاع از خاک ایران بسیج کردند، امروز نیز خبرنگاران همان نقش را برای دفاع از مرزهای فرهنگی کشور انجام می دهند.


به گزارش ایرنا عزت کمال زاده روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران جزیره قشم در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان افزود: افرادی که امروز در کسوت خبرنگاری با تحمل تمام سختی ها به انعکاس وقایع، رویدادها و تحولات جامعه می پردازند، در واقع بذر آگاهی در میان مردم می پاشند تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.
وی افشای تخلفات، ناراستی ها و کاستی های جامعه را از سوی خبرنگاران زمینه ساز شفافیت و سلامت روند امور در جامعه دانست و گفت: مهم این است که خبرنگاران عوامل و سرشاخه های اصلی مسائل را به درستی شناخته و اطلاعات و آدرس های دقیق به مخاطبان بدهند و از هرگونه پیش داوری و ایراد اتهام اثبات نشده بپرهیزند.
به گفته وی ماهیت کار خبرنگاری ایجاب می کند که خبرنگاران از دانش، تجربه و هوش بالا برخوردار باشند تا محصولات خبری آنها از غنا و تاثیرگذاری مناسب برخوردار باشد.
وی یک خبرنگار را در عین حال یک سیاستمدار خواند و گفت: خبرنگاری که در برخورد با منابع خبری شیوه و موضع مناسب اتخاذ نکند و یا در انتخاب سوژه، عکس و تیتر مطالب، سلیقه مناسب بخرج ندهد، مانند سیاستمداری است که با اتخاذ سیاست های نادرست می تواند یک جامعه را به بیراهه بکشاند.
فرماندار قشم در بخش دیگری از سخنان خود جلب اعتماد مسئولان را از جمله نشانه های موفقیت خبرنگاران خواند و گفت: من مطمئن هستم اگر مسئولی صداقت و توانمندی یک خبرنگار را احساس کند، بطور قطع با او همکاری خواهد کرد.
کمال زاده درباره مسائل و مشکلات شغلی خبرنگاران در قشم بر ضرورت تشکیل تشکل های خاص خبرنگاران در قالب انجمن، خانه و یا تعاونی تاکید کرد و یادآور شد: خبرنگاران در این خصوص خودشان باید پیش قدم شوند و فرمانداری در حد مقدورات خود از هرگونه تشکل خبرنگاری حمایت خواهد کرد.
براساس این گزارش مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان قشم نیز در این آیین انتصاب یک بانوی آشنا به مسائل رسانه ای را به عنوان فرماندار این شهرستان، آغاز یک دوران جدید در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت های خبری در این جزیره خواند و گفت: رویکرد و مواضع فرمانداری به عنوان عالی ترین نمایندگی سیاسی دولت در این جزیره، بیشترین تاثیر را در عملکرد خبرنگاران داشته و فضای شفاف و با نشاطی را در عرصه فعالیت های رسانه ای در این جزیره بوجود اورده است.
تاج محمد کاظمی بر ضرورت استفاده بهینه از این فرصتی که دولت تدبیر و امید در این شهرستان فراهم ساخته است، تاکید کرد و افزود: این فرصت علاوه بر اینکه راه را برای توسعه رسانه ها در این جزیره هموار می کند، زمینه را برای ارتقاء زندگی و معیشت خبرنگاران نیز که موتور محرک این توسعه هستند، مهیا می سازد.
وی از فرماندار شهرستان قشم خواست از طرق مناسب پیگیری های لازم را برای گسترش کمی و کیفی نمایندگی های رسانه های بزرگ کشوری از جمله صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات سراسری از یک طرف و راه انداری و تاسیس مطبوعات محلی را از طرف دیگر دراین شهرستان انجام دهد.
به گزارش ایرنا هریک از خبرنگاران حاضر در این آیین نیز نقطه نظرهای خود را درخصوص موانع و مشکلات پیش رو در فعالیت های خبری در این شهرستان مطرح کردند و در پایان هم، فرماندار شهرستان قشم با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران حاضر در این آیین قدردانی کرد.ک/2
1871/668



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن