تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803025073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون تبلیغات استان قدس رضوی:دهه کرامت درگاه دیپلماسی فرهنگ رضوی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون تبلیغات استان قدس رضوی:دهه کرامت درگاه دیپلماسی فرهنگ رضوی است مشهد - ایرنا - معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری جشنهای دهه کرامت در 10 کشور و 31 استان درگاه و یک فرصت مناسب برای دیپلماسی فرهنگ رضوی است.


حجت الاسلام ˈسیدجلال حسینیˈ روز یکشنبه در جمع اعضای کاروانهای زیر سایه خورشید افزود: برنامه های دهه کرامت با عنوان ˈزیر سایه خورشیدˈ یک فرصت طلایی است که با دیپلماسی فرهنگ رضوی سبک زندگی اسلامی را در جهان ترویج داد.
وی بیان کرد: شعار فعالیتهای دهه کرامت امسال ˈسبک زندگی اسلامیˈ است زیرا این سبک تنها راه حل مشکلات جامعه امروز می باشد و اهل بیت(ع) بهترین الگو برای این سبک به شمار می روند.
او از نگاه ویژه به نیاز جهان اسلام به عنوان اولویت مهم فعالیتهای فرهنگی آستان قدس رضوی در دهه کرامت یاد و بیان کرد: جشنها بگونه ای برنامه ریزی شده که نیاز جهان اسلام در آن تامین شود لذا مکر و حیله دشمن که به دنبال تفرقه بین مسلمانان است با برگزاری این جشنها و برنامه های فرهنگی خنثی می شود.
معاون آستان قدس گفت: جشن های دهه کرامت ارائه رافت رضوی بر تمام جهانیان است و پرچم در دست خادمان حرم مطهر رضوی در کاروانها پیام مهربانی امام رضا(ع) می باشد که در این جهان تاریک و ظلمانی آن را به جهانیان می رساند و چراغ هدایت بشریت می شود.
حسینی با بیان اینکه نقطه عطف جشن ها در روزهای دهه کرامت ارائه رافت الهی و رضوی بر جهانیان است افزود: ارتقا سطح معرفتی، بینش و تفکر، تبیین صحیح الگوهای زندگی اصول محوری جشن های میلاد امام رضا(ع) می باشد و این جشن ها زمینه گفتمان دینی با رویکرد رضوی را فراهم می کند.
وی بیان کرد: جشنهای زیر سایه خورشید یک حرکت عظیم فرهنگی در سطح جهان است که توسط آستان قدس برگزار می شود و خادمان، مسوولان و تشکلهای مردمی متولیان برگزاری این برنامه ها هستند.
او ارائه الگوی رفتاری امام رضا(ع) به ویژه برای نسل جوان، برگزاری جشن و ایجاد شور و شعف شایسته و شرعی، توجه به نوآوری و پویایی، توجه به جوان معاصر و مولفه های نیاز جوانان، نگاه ویژه به جهان اسلام و بهره گیری از نخبگان فرهنگی و استفاده حداکثری از رسانه ملی را اولویتهای مهم برنامه های دهه کرامت برشمرد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه گفت: دهه کرامت پارسال هزار و 200 برنامه مختلف فرهنگی از سوی آستان قدس برگزار شد که این برنامه ها امسال توسعه کیفی و کمی قابل توجهی دارد.
حسینی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی دهه کرامت از صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر آغاز شد و امروزه به برکت امام رضا(ع) در 31 استان و 10 کشور مختلف برگزار می شود و به زودی در سطح جهان گسترش خواهد یافت.
معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی نیز در این نشست گفت: حدود 170 نفر از خادمان حرم مطهر در کاروانهای زیر سایه خورشید حضور دارند.
ˈمحمود ممتازˈ افزود: زائران به واسطه مهربانی و ویژگیهای شاخص خادمان می توانند به دریای بیکران رافت و مهربانی حضرت رضا(ع) پی ببرند از این رو معرفت و ایمان باید دو ویژگی اصلی خادمان رضوی باشد.
وی بیان کرد: خادمان بارگاه منور رضوی به نیابت از حضرت رضا(ع) به نقاط مختلف اعزام می شوند لذا باید رفتار و برخوردشان در شان نماینده و نائب بودن از جانب آن حضرت باشد.
وی اظهار کرد: خادمان می بایست مروج سنت و سیره رضوی باشند لذا باید جلوه های سیره رضوی در وجودشان برای همگان متجلی شود.
او آراستگی ظاهری، خوشرویی، خوشبویی، رفتار مبتنی بر رافت، تواضع و شور و نشاط را مواردی برشمرد که خادمان کاروانهای رضوی باید آن را رعایت کنند.
7489/660



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن