تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798040007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بکار نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر صنعت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز بکار نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر صنعت تهران - ایرنا - چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محمد رضا نعمت زاده با اشاره به رشد 60 درصدی حضور شرکت ها در چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: بخش صنعت در سال 91 با رشد منفی 36 درصدی مواجه بود که این شرایط در سال گذشته با سرعت کمتری ادامه پیدا کرد، اما در سال جاری روند رشد صنعت مثبت شده است.
وی درباره میزان کاهش اشتغال به دنبال رکود بخش ساختمان اظهار کرد: آمار دقیق و درستی از کاهش اشتغال بخش مسکن نداریم، اما بر اساس آخرین آمارها در چهار ماه ابتدایی امسال رشد منفی بخش صنعت مثبت شده است که به طور قطع در میزان اشتغال تمامی بخش های صنعتی تاثیرگذار بوده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در سال 91 بخش صنعت 36 درصد رشد منفی داشت که این میزان در سال 92 با سرعت کمتر ادامه یافت، اما از ابتدای سال جاری این رشد مثبت شده است.
وی با بیان این که، در تولید خودروی سواری در چهار ماه ابتدایی امسال 70 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود دارد ادامه داد: قطعه سازان نیز در سال جاری فعالتر شده اند و در سه ماه ابتدایی امسال 20 هزار نیروی کار جدید را جذب کرده اند.
نعمت زاده با بیان اینکه امور ساختمانی اعم از عمرانی، مسکونی، اداری و صنعتی بین 60 تا 70 درصد هزینه های سرمایه گذاری ملی را تشکیل می دهد اظهار کرد: نقش صنعت ساختمان در تولید ناخالص ملی بسیار حائز اهمیت است و تولید یک میلیون مسکن در سال با استفاده از مصالح پایه ای مانند فولاد و سیمان داخلی صورت می گیرد.
وی در خصوص برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان نسبت به سال گذشته با رشد 60 درصدی شرکت کنندگان مواجه شده و نشان می دهد که تولید کنندگان به شرایط کشور امیدوار شده اند و آمار و ارقام ها نیز مؤید بهبود صنعت در سال جاری است.
وی با بیان اینکه طی 2 سال گذشته شرایط تولید کنندگان مناسب نبوده است، اظهار کرد: با سیاست های دولت در جهت خروج از رکود این امیدواری وجود دارد که موانع تولید برطرف و زمینه های رونق ایجاد شود.
نعمت زاده از ارائه لایحه ای به منظور تقویت تولید به مجلس در هفته جاری خبر داد و افزود: این لایحه به صورت فوریتی به مجلس ارائه می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: بخش مسکن و صنایع ساختمانی در تجهیزات و وسائل جنبی رشد قابل توجهی داشته است و این امیدواری وجود دارد که نمایشگاه امسال بتواند موجب تقویت تولید کنندگان در این بخش شود.
وی با اشاره به بالا بودن رشد مصرف انرژی در کشور، تاکید کرد: ساختمان های کشور باید به عایق های سرما و گرما تجهیز شوند و در نمایشگاه امسال نیز رشد مناسبی از حضور شرکت هایی که در خصوص وسایل عایقی و حرارتی فعالیت می کنند، دیده می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه لایحه ای به مجلس در هفته جاری در جهت رفع موانع تولید خبر داد و گفت: دولت درصدد است تا با اتخاذ سیاست های خروج از رکود موانع تولید را برطرف و رونق اقتصادی را ایجاد کند.
وی گفت: محصولات و مصالح ساختمانی در بسیاری از کارهای عمرانی، مسکونی، ساختمانی، اداری و صنعتی بیش از 60 تا 70 درصد هزینه های سرمایه گذاری ملی را تشکیل می دهد و از این رو در اقتصاد ملی حائز اهمیت است.
نعمت زاده افزود: اگر هم از نظر جنبه مسکونی ببینیم باز هم تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال با مصالحی که در اختیار داریم، اعم از مصالح پایه سیمان، فولاد یا سایر تجهیزات جانبی امکان پذیر است.
نعمت زاده تصریح کرد: صنعت کشور در سال جاری روند صعودی در پیش گرفته است، اگر چه در سال های 91 و 92 رشد نزولی را طی کرد، اما امسال با سیاست گذاری دولت به ویژه در جهت خروج از رکود امیدواریم رشد بیش از پیش صنعت و تولید را شاهد باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه لایحه ای به مجلس در هفته جاری خبر داد و گفت: دولت درصدد است تا با اتخاذ سیاست های اصولی و خروج از رکود تورمی موانع تولید را بر طرف و رونق اقتصادی را ایجاد کند.
وی با بیان این که، مجلس شورای اسلامی هم در این راستا مساعدت خوبی با دولت دارد افزود: این هفته بناست تا لایحه ای تقدیم مجلس شود که امیدواریم یک فوریتی آن به تصویب برسد تا موانع تولید را به حداقل برسانیم.
نعمت زاده در ادامه بر ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: ایران کشوری چهار فصل است و هوای گرم و سرد دارد، اما متاسفانه مصرف انرژی در ایران بیش از متوسط جهانی است، لذا باید ساختمان های خود را به عایق هایی که ما را از گرما و سرما محفوظ بدارند تجهیز کنیم.
وی در پایان گفت: در بازدیدی که از مجموعه نمایشگاه داشتیم در و پنجره های مدرن تر و شیشه های دو جداره را دیدیم و امیدواریم سازندگان، معماران و مهندسان ساختمان در بحث صنعت ساختمان و ساخت و ساز به این مساله توجه جدی نشان بدهند.
نمایشگاه صنعت ساختمان از 19 لغایت 21 مردادماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
اقتصام(3) ** 9123 **1594



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن