تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار خبر از تجلیل خبرنگاران در استان گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چهار خبر از تجلیل خبرنگاران در استان گیلان رشت ـ ایرنا ـ شهردار آستارا طی آیینی از 30 نفر از خبرنگاران خبرگزاری ها ، مطبوعات محلی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این شهرستان تجلیل کرد.


به گزارش ایرنا، علی کوهی عصر شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان آستارا گفت: اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی مسوولان و مردم شناخته می شوند.
وی با اشاره به اینکه صداقت در رفتار باید جزو مشخصه های رفتاری یک خبرنگار باشد، افزود: اصحاب رسانه برای بالا بردن ضریب اطمینان و اعتماد بین مردم باید در کار حرفه ای خود صادقانه و عاشقانه عمل کنند.
وی ارزش قلم را در پاکی و قداست آن ذکر و اضافه کرد: نباید رسانه ای فعالیت ارزشمند و اصلی خود را قربانی حزب و جناح خاصی بکند که این امر در خور شان و جایگاه رفیع خبرنگار و روزنامه نگار نیست.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تمامی شهدای خبرنگار ، اظهار کرد: این عزیزان سفر کرده مردان عمل و ادب بودند که شایسه است تمامی خبرنگاران رفتار آنها را به عنوان الگو قرار دهند.
کوهی در ادامه با تقدیر از اعضای دوره چهارم شورای اسلامی گفت: انتظار داریم منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر آستارا نیز با همکاری شهرداری تعامل خوبی را با خبرنگاران شهرستان آستارا در راستای پیشبرد برنامه های عمرانی ، خدماتی و رفاهی داشته باشند.
شهردار آستارا از خبرنگاران خواست تا در راستای پیشرفت ، عمران و آبادنی شهری ، مجموعه شهرداری را از نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود بی نصیب نگذارند.
وی انتقال خواسته مردم به گوش مسوولان را از جمله وظایف خطیر این قشر عنوان کرد و گفت: بدون حضور و فعالیت خبرنگاران ، بسیاری از مشکلات مردم لاینحل باقی می ماند چرا که این قشر زحمتکش چشمان تیزبین جامعه هستند.
به گزارش ایرنا ، بازدید خبرنگاران از پروژه های نیمه تمام شهرداری آستارا و نیز اهدای تقدیرنامه و جایزه نقدی به 30 نفر از زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی از دیگر بخش های این آیین بود.ک3
********
شهردار کلاچای، رشادتها و زحمات طاقت فرسای خبرنگاران را در آگاهی بخشی افکار عمومی ستود و گفت: آنها در حقیقت خط مقدم تنویر افکار عمومی بوده و نقش بی بدیل و تاثیر گذاری در روشنگری مردم دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ،ˈحسین بائوج لاهوتیˈ عصر روز شنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان رودسر، شهید صارمی را بهترین الگو برای خبرنگاران دانست که با تمام وجود از حقانیت و جایگاه رسانه دفاع کرد و در این راه عزتمندانه و سرافرازانه به شهادت رسید.
وی با دعوت خبرنگاران به نقد سازنده و پرهیز از فضای تخریب اظهار کرد: خبرنگاران باید قلم منصفانه داشته و به عدالت رفتار کنند تا از این طریق اعتماد عمومی را جلب کنند.
شهردار کلاچای با اشاره به سختی و مشقت های فراوانی که خبرنگاران در فرایند کار خود دارند از مسئولان خواست بیش از گذشته خبرنگاران را مورد حمایت خود قرار داده تا آنان با انگیزه و رغبت بیشتر به حرفه خبرنگاری خود ادامه دهند.
ˈبائوج لاهوتی ˈبا بیان اینکه مسئولان باید آستانه تحمل پذیری خود را در برابر انتقادات سازنده خبرنگاران بالا ببرند، بیان داشت: این امر بطور قطع در توسعه همه جانبه تاثیر گذاری فراوانی خواهد داشت.
رییس شورای اسلامی شهر کلاچای نیز در این نشست با بیان اینکه مسیر نقد و اصلاح در فضای رسانه یی باید همواره مورد توجه قرار گیرد، افزود: این امر بی تردید زمینه توسعه پایدار کشور را فراهم می کند.
ˈمرتضی علی عسگریˈ بر لزوم حفظ و شان جایگاه خبرنگاران تاکید کرد و بیان داشت: ما هم در حد توان و وسع خود از هیچ تلاشی برای حمایت از شما دریغ نخواهیم کرد.
در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان تجلیل و هدایایی به آنان اهدا شد.
شهر کلاچای بیش از 12هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
********
ˈحسن پورقربانˈ شهردار املش به مناسبت روز خبرنگار در نشست با اصحاب رسانه این شهر گفت: خبرنگاری شغلی شریف، سخت و پرخطر است که بدون چشمداشت به اطلاع رسانی واقعیات جامعه و جهان در عرصه های مختلف می پردازد.
وی با اشاره به حضور هشت ماه خدمتگزاری در شهرداری املش یادآور شد: با اینکه شهرستان املش از قابلیت های جغرافیایی نادری برخوردار است اما مردم آن از امکانات رفاهی در خور شأن
بی بهره اند.
پورقربان با بیان اینکه برغم کاستی ها قطار توسعه در این شهر در حال پیشرفت است، اضافه کرد: طی این مدت در املش 90پروژه در حال اجرا یا تکمیل بوده و مصمم هستیم با تلاش مستمر تمامی تعهدات خود را در قبال شهروندان محقق کنیم.
وی با اشاره به کمبود درآمد شهرداری و وضعیت اقتصادی کنونی مردم جامعه گفت: انتظار من از مسوولان شهرستان املش حمایت و پشتیبانی در اجرای طرح هاست تا بتوانیم با سرعت مناسب در توسعه و عمران شهری قدم های پایدار برداریم.
وی مهمترین پروژه های انجام شده یا در حال اجرا را هدایت آبهای سطی در خیابان طالقانی، خارج کردن پارک گلستان از بن بست ، انتقال جایگاه زباله بعد از30سال در املش، نصب تندیس ها و المان ها در میادین شهر، به ثبت رساندن و راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری املش، احداث بازارچه سنتی محصولات دامی و کشاورزی، تعریض بلوار کیازنیک و...بیان کرد.
شهردار املش گفت: از شورای شهر املش انتظار داریم بشدت پیگیر معادن و حرایم رودخانه ها، فاضلاب شهر املش، استخر یا تالاب زربیجار و... باشند.
شهرام کریمی رئیس شورای اسلامی شهر املش نیز در این نشست گفت: خبرنگاران افرادی هستند که اطلاعات را لحظه به لحظه به مردم مخابره می کنند و از واقعیات رخ داده در جهان به موقع و بدون کم و کاست اطلاع رسانی می کنند.
وی افزود: به علت وضعیت کنونی اقتصادی و آسیب پذیری مردم، شهرداری املش با چالش مواجه است اما با تعامل مستحکمی که بین اعضای شورای اسلامی شهر املش و شهردار وجود دارد تحول و پیشرفت در شهر املش به وضوح مشهود است و شهری پویا و در حال رشدی را شاهد هستیم.
در این نشست از خبرنگاران رسانه های مختلف شهرستان املش تجلیل به عمل آمد.
شهرستان املش در60کیلومتری شرق مرکزگیلان واقع شده است.ک2
********
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: رسانه های کشور اسلامی ما با توجه به رسالت و وظیفه ای که دارند هیچگاه از بیان واقعیت ها غافل نبوده و آن را نادیده نمی گیرند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا ˈمحمدحسین قربانیˈ در نشستی با خبرنگاران با تاکید بر نقش و جایگاه رسانه ها در ابعاد مختلف اظهار داشت: متاسفانه با توجه به اهمیت کار رسانه ها، این ظرفیت در دست قدرتهای بزرگ است که این امر موجب شده تا مانع رساندن اخبار شفاف و درست به دست مردم و افکار عمومی دنیا شوند.
وی با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: این در حالی است که به جهت پیشرفت تکنولوژی با تمام انحصاری که در این زمینه در دست سرمایه داران بزرگ دنیاست افکار بیدار دنیا به دنبال خبرهای ناب و درست می باشند.
وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه تصریح کرد: امروز شاهدیم که اسرائیل غاصب در غزه به ظلم و جنایت می پردازد و تفکر نسل کشی و کودک کشی را به راه انداخته در حالی که غولهای رسانه ای دنیا به منظور انعکاس این جنایات رسالت واقعی خود را انجام نمی دهند.
وی گفت: شفاف سازی واقعیت ها نیز همواره از اهداف مهم رسانه های کشور ما بوده است که این امر در انعکاس اخبار جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه به خوبی مشاهده شده و مظلومیت مردم قهرمان غزه به گوش جهانیان رسید.
وی با بیان اینکه در بعد کلان، رسانه های کشور از جایگاه ویژه ای برخوردارند، اظهار داشت: رسانه های کشور ما با شفاف سازی و بیان واقعیتها موجب ایجاد موج بیداری در جهان شده و افکار عمومی دنیا را به سمت غزه کشاندند .
وی همچنین در ادامه با اشاره به رسالت منطقه ای رسانه های کشور گفت: خوشبختانه رسانه های گیلان از ظرفیت های بسیار بالائی برخوردارند.
قربانی در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه استان گیلان یادآور شد: باید تلاش شود تا با استفاده از این ظرفیتهای رسانه ای هرچه بیشتر در جهت توسعه گیلان بهره ببریم.
وی گفت: گیلان در زمان حاضر در مدیریت های کلان از سهم بسیار خوبی برخوردار بوده که نیاز است رسانه های ما با توجه به این سهم مدیریتی به توسعه گیلان کمک کنند.
وی با بیان اینکه کار خبرنگاران در دراز مدت تاثیر بسیار خوبی را خواهد داشت، اظهار کرد: خبرنگاران گیلان با بررسی مسائل و مشکلات گیلان می توانند مدیران را در اجرای بسیاری از طرح ها که توسعه گیلان را به همراه دارد یاری کنند.
وی با اشاره به اجرای چند طرح در حال اجرا در گیلان همچون راه آهن اظهار کرد: اگر خبرنگاران در جهت اجرای این طرح ها دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند بدون تردید روند اجرای آنها نیز مطلوبتر خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت خبرنگاران شهرستان نیز گفت: خبرنگاران پل های ارتباطی بین حاکمیت و مردم هستند که می توانند مطالبات مردم را به مسئولین برسانند.
وی افزود: خبرنگاران همواره تلاش می کنند تا اطلاع رسانی مناسب را به جامعه داشته باشند و در این خصوص هرچقدر مردم بیشتر بدانند بدون تردید مسئولین و متولیان بهتر می توانند در راه خدمت به آنان قدم بردارند.
قربانی همچنین فعالیت کار خبرنگاران شهرستان آستانه اشرفیه را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امیدواریم خبرنگاران این شهرستان هموراه در جهت توسعه منطقه مسئولین را یاری کنند.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/2
7105 / 535/ 7290/ 7291/ 7287 / 603



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن