تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ارایه خدمات بین مناطق روستایی و شهری عدالت رعایت نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در ارایه خدمات بین مناطق روستایی و شهری عدالت رعایت نشده است زنجان - ایرنا - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری گفت: در ارایه خدمات بین مناطق روستایی و شهری عدالت رعایت نشده است.


سید ابوالفضل رضوی روز شنبه در جلسه اقتصاد روستایی استان با تاکید بر اینکه نحوه ارایه خدمات به روستاها باید تغییر یابد، گفت: نوع خدمات ارایه شده به روستاها با شهرها فاصله بسیار زیادی دارد و مسوولان امر در سطح کشور و استانها باید درصدد اصلاح این موضوع مهم باشند.
وی عدم تعریف دقیق و جامع از روستا را عامل مهم و تاثیرگذار در ارایه نشدن خدمات لازم به این مناطق اعلام کرد و افزود: روستا به یک واحد تولیدی، سکونتی و فضایی فرهنگی و ارزشی اطلاق می شود.
رضوی یادآورشد: سهم زنان در اقتصاد روستایی در مقایسه با گذشته بسیار کاهش یافته و این درحالی است که طی سالهای گذشته این قشر فعال جامعه مشارکت اقتصادی بالایی داشتند.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم این معاونت توانمند سازی و ارایه آموزش های لازم به مردم مناطق روستایی به ویژه زنان است.
رضوی تاکید کرد: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای آموزش های مختلف به ویژه در بخش صنایع دستی در روستاها مورد توجه قرار گرفته و نهادینه شدن آن به رشد روز افزون اقتصادی منتج خواهد شد.
وی ادامه داد: ظرفیت های مغفول مانده ای در روستاهای کشور وجود دارد که شناسایی و سرمایه گذاری در این بخش چشم انداز بهتری را در اقتصاد آن ترسیم می کند.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجارب ارزشمندی در حوزه توسعه روستایی حاصل شده است که بهره گیری از آن و مطالعه اثر بخشی اقدامات گذشته مسیر بهتری را برای ارایه خدمات لازم در این مناطق فراهم می کند.
596/7320



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن