تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798991800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد آمادگی جامعه قرآنی برای حمایت از مردم غزه/ امروز همان عاشورا و غزه همان کربلا است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
آمادگی جامعه قرآنی برای حمایت از مردم غزه/ امروز همان عاشورا و غزه همان کربلا است
جامعه قرآنی همگام با سایر اقشار جامعه در تجمع اعتراض‌آمیز نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌دفاع غزه، آمادگی خود را برای حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: آمادگی جامعه قرآنی برای حمایت از مردم غزه/ امروز همان عاشورا و غزه همان کربلا است



به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، تجمع جامعه قرآنی در بزرگداشت شهدای غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته 18 مرداد ماه با حضور حجت‌الاسلام «سید محمد حسن ابوترابی فرد» نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، «لاله افتخاری» و «اسماعیل کوثری»‌نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران، مسئولان، قاریان و حافظان قرآن کریم در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد. تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط «احمد ابوالقاسمی» قاری بین‌المللی قرآن کریم آغازگر این تجمع پرشور بود.  

  سکوت جوامع اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است پس از آن «محمدرضا پورزرگری» قاری بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه خاطر نشان کرد: در ماه گذشته شاهد تجاوز رژیم صهیونیستی هستیم. آنها یک عمر به قتل عام مردم و شهادت انبیاء الهی مشغول بودند و اکنون با قساوت و بی‌رحمی به کشتار مردم مظلوم غزه دست می‌زنند. وی ادامه داد:‌ رژیم اشغالگر قدس به کودکان و زنان و افراد غیرنظامی حمله می‌کنند و آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند هم اکنون سکوت اختیار کردند و در مقابل این جنایات اقدامی عملی انجام نمی‌دهند.  

پس از آن «کریم منصوری» یکی دیگر از قاریان بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت. تلاوت وی آنقدر تاثیرگذار و زیبا اجرا شد که بسیاری از حضار اشک از دیدگانشان جاری شد. در این بین مادر شهیدی که عکسی از کودکان غزه که در دست داشت در حالی که به تلاوت آیات الهی گوش می‌سپرد اشک در چشمانش جاری بود و دائم شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه را زمزمه می‌کرد.  

در ادامه این مراسم شعار مرگ بر اسرائیل، قدس دل تپنده اسلام است، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن در مسجد امام جعفر صادق (ع) طنین‌انداز شد. تمامی حاضران در این تجمع با شکوه، با اعلام نفرت از اقدامات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی آمادگی خود را برای حضور در غزه و حمایت از مردم بی‌دفاع این سرزمین اعلام داشتند. پس از تلاوت آیاتی متناسب با این تجمع و همچنین جنایات رژیم صهیونیستی توسط «سعید طوسی» قاری بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام « محمد حسن ابوترابی فرد»‌ به ایراد سخنرانی پرداخت. هر بمبی به سوی مردم غزه ارکان رژیم صهیونیستی را سست‌تر می‌کند وی با بیان اینکه تاریخ اسلام مالامال از صحنه افتخارآمیز در پیوند ملت اسلام به آمیزه‌های دین است، تصریح کرد: در نیم قرن اخیر شاهد تحولاتی در دنیای اسلام هستیم.  

  حجت‌الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به نحوه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی در قلب اسلام خاطر نشان کرد: در زمانی که امکان شکل‌گیری این رژیم اشغالگر فراهم شد شاهد سکوت حاکمان عرب در برابر قتل عام مردم فلسطین بودیم به طوری که این سکوت، باعث وقیح شدن رژیم اشغالی و رویای وجود اسرائیلی بزرگ از نیل تا فرات شد. نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آغاز انتفاضه، کوچ صهیونیست‌ها به سرزمین اشغالی را متوقف کرد، گفت: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌دفاع غزه و همچنین تخریب و آسیب‌رساندن به بیش از 200 مسجد برای آن است که آنها موجودیت خود را در خطر کامل می‌بینند و برای فرار از این بحران راهی جز قتل عام غیر انسانی در مقابل خود نمی‌بینند در حالی که آنها باید بدانند هر بمب و موشکی که به سمت غزه فرستاده می‌شود ارکان سست این رژیم را در معرض فروپاشی قرار می‌دهد.

 در ادامه تجمع جامع قرآنی جمعیت حاضر در بیرون از مسجد امام جعفر صادق (ع) حضور به هم رساندند و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با مردم غزه همدردی کردند. امروز همان عاشورا و غزه همان کربلا است سپس «خالد قدومی»‌نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه این حضور یک حرکت جهانی است که منجر به خوف صهیونیست‌ها و نابودی آنها از صحنه عالم می‌شود. وی در ادامه با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی، افزود:‌ رژیم غاصب اسرائیل اقدام به جرائمی علیه انسانیت،‌کودکان و مردم مظلوم کرده است که این اقدامات از نظر تمامی افراد آزاده‌خواه محکوم است. امروز همان عاشورای واقعی است و غزه همان کربلاست که با توجه به وعده الهی به زودی خون بر شمشیر پیروز خواهد شد. خالد قدومی با اشاره به اینکه مسلمانان جهان باید با اتحاد و فارغ از قومیت‌نگری برای مردم فلسطین اقدامی عملی اتخاذ کنند، گفت: مسلمانان جهان با اتحاد یکدیگر می‌توانند اسرائیل را از غزه بیرون کنند. مردم ایران فضای جهاد و مقاومت را درک کرده‌اند و هم اکنون من به نمایندگی از جنبش حماس از جامعه قرآنی تشکر می‌کنم با حضور خود در این جمع باشکوه باعث دلگرمی ما شده‌اند. وی با بیان اینکه با ادامه مقاومت مردم غزه آزادی فلسطین حتمی است تصریح کرد: انشاالله به زودی با پیروزی حق بر باطل در قدس شریف نماز می‌گذاریم و این پیروزی را جشن می‌گیریم. قرائت بیانیه جامعه قرآنی در حمایت از مردم غزه در پایان این مراسم نیز «عباس سلیمی» نخستین قاری بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران بیانیه جامعه قرآنی در حمایت از مردم غزه را قرائت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «جهان بار دیگر شاهد نسل‌کشی و وحشی‌گری رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در حمله به غزه و کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان اعم از کودکان و زنان بی‌دفاع است، حمله به بیمارستان‌ها، مدارس تحت نظارت سازمان ملل، به کارگیری کشنده‌ترین ابزار جنگی و سلاح‌های ممنوعه و بالاخره نقض مکرر آتش‌بس، مهر تأییدی بر فجایع غیرانسانی و افشای مجدد این چهره منفور و غده سرطانی است». در ادامه این بیانیه آمده آمده بود: «حامیان و همفکران زبون این رژیم جعلی می‌پندارند با ایجاد حوادث و مشکلات در جهان اسلام اعم از عراق، افغانستان، سوریه و لبنان فرصتی برای حیات بیشتر این رژیم جنایتکار به وجود خواهند آورد در حالی که آنان باید بدانند فرزندان مقاومت با روحیه فداکاری و ایثارگری قطعاً موجبات شکست اسرائیل و بلکه شکستی مفتضحانه و سخت‌تر از جنگ‌های 8 روزه، 22 روزه و 33 روزه را برای رژیم صهیونیستی رقم خواهند زد». انتهای پیام/

93/05/19 - 09:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن