تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820158617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره آموزش عکاسی خبرنگاران افغان در کابل برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با همت رایزنی فرهنگی ایران دوره آموزش عکاسی خبرنگاران افغان در کابل برگزار شد کابل- ایرنا – دوره آموزش عکاسی خبرنگاران افغان که با همت رایزنی فرهنگی ایران در کابل برگزار شده بود با سخنان ˈعلیرضا حاجی زادهˈ معاون سفارت ایران در افغانستان به کار خود پایان داد.


به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا حاجی زادهˈ معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان روز شنبه با حضور در مراسم پایان دوره عکاسی خبرنگاران افغان، تصویر را در انتقال پیام و رویدادهای خبری بسیار ارزنده و مهم دانست.
حاجی زاده گفت: خبرنگاران و تصویربرداران که در حوزه های اجتماعی و سیاسی فوق العاده تاثیر گذار هستند، همواره در معرض خطر قرار دارند.
معاون سفارت ایران در افغانستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ˈایرناˈ که در مزار شریف به دست نیروهای طالبان به شهادت رسید، خبرنگاری را شغل پرخطر و حساسی در عرصه اجتماعی دانست و گفت:خبرنگاران وجدان های بیدار بشریت هستند.
ˈسیمین حسن زادهˈ معاون انتشاراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان نیز در این مراسم از تلاش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل برای ارتقاء سطح حرفه ای خبرنگاران افغان قدردانی کرد.
معاون وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان با تاکید به لزوم آموزش برای ارتقای سطح کیفی فعالیت خبرنگاری در افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در سالهای گذشته نیز برنامه های مشترک فرهنگی و آموزشی با وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان در بخش های مختلف برگزار کرده است.
وی افزود: ایران سال گذشته نیز برنامه آموزشی را برای 60 تن از خبرنگاران افغان فراهم که فوق العاده مهم و با اهمیت بود.
حسن زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران و افغانستان دو کشور دوست و برادر هستند که روابط مشترک فرهنگی آنان، مردمان دو کشور را بیش از هر ملت دیگری به یکدیگر نزدیک کرده است.
ˈفرامرز عامل بردباریˈ استاد اعزامی از جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنانی ظرفیت خبرنگاران این دوره آموزشی را فوق العاده دانست و گفت:خبرنگاران با استعدادی در عرصه روزنامه نگاری افغانستان فعالیت می کنند که اگر شرایط آموزش برای آنان فراهم شود، رسالت خود را به نحو احسن انجام خواهند داد.
در این مراسم گواهی نامه پایان دوره بیش از 40 تن از خبرنگاران رسانه های مختلف افغانستان که این دوره آموزش عکاسی را گذرانده بودند، اهدا شد.
آساق**ع.ن**1501



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن