تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح مصر برای آتش بس از سوی صهیونیست ها دیکته شده است / تشکر از دیپلماسی فعال ایران در قبال غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده حماس در تهران: طرح مصر برای آتش بس از سوی صهیونیست ها دیکته شده است / تشکر از دیپلماسی فعال ایران در قبال غزه تهران – ایرنا – نماینده جنبش حماس در تهران طرح ارایه شده از سوی دولت مصر برای آتش بس بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی را جانبدارانه توصیف کرد و گفت: این طرح هیچ کدام از خواسته های مردم غزه و نیروهای مقاومت را برآورده نمی کند و گویی از سوی صهیونیست ها دیکته شده است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «خالد قدومی» روز شنبه در نشست بررسی آخرین تحولات غزه که با همکاری موسسه دیده بان در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد، اظهار داشت: تقریبا سه روز پیش درخواستی برای آتش بس موقت همزمان با گفت و گوهای گروه های مذاکره کننده در مصر مطرح شد که ما اعلام کردیم اگر شرایط مقاومت مورد قبول واقع نشود این آتش بس از شنبه (امروز) ادامه نخواهد یافت.
وی با بیان اینکه ما پیشنهادهای مقاومت را به طرف صهیونیستی ارایه کردیم گفت: رژیم تجاوزکار صهیونیستی که به دنبال وقت کشی است تا این لحظه به هیچ کدام از شرایط ما پاسخ مثبت نداده است.
قدومی اضافه کرد: علاوه بر این طرف مصری به جای میانجیگری ابتکار عمل را به دست گرفته و شرایط و توافق جدید را به ما پیشنهاد می کند.
نماینده جنبش حماس اضافه کرد: نکته مهم این مذاکرات این است که همه طرف های فلسطینی شامل حماس، جهاد اسلامی و تشکیلات خودگردان یکدست و هماهنگ حضور داشتند و خواسته های یکسانی برای فلسطینیان مطرح کردند ضمن اینکه مواضع گروه های نظامی مثل گردان «قسام» و «قدس» نیز موضع یکسانی است.
وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچ پاسخی از طرف صهیونیست ها برای پیشنهادهای ما مطرح نشده است گفت: فلسطینیان به دنبال وقت کشی نیستند و تنها می خواهند خواسته های معقولشان برآورده شود.
وی به بیان آخرین دستاوردهای نیروهای مقاومت در غزه پرداخت و گفت: گروه های شجاع و رزمنده مقاومت تا امروز توانسته اند ضربات مهم و مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کنند، بنابراین ما انتظار داریم مذاکرات سیاسی نیز همپای دستاوردهای نظامی پیش برود.
وی اضافه کرد: پس از ساعت 8 صبح امروز یعنی پایان آتش بس سه روزه ما به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ دادیم و نشان دادیم که بر خواسته های خود مصر هستیم.
قدومی تصریح کرد: نتانیاهوی جنایتکار هیچ تعهدی به طرف مصری نداده که مقابل حملات به غزه را بگیرد از نظر ما او سیاستمدار ورشکسته ای است که با ترور و جنایت به دنبال کسب آبرو برای خود است.
وی به تماس های متعدد وزیر امور خارجه و مقامات کشورهای مختلف برای حل بحران غزه اشاره کرد و گفت: لازم است از دیپلماسی فعال ایران در منطقه و جهان به عنوان رییس جنبش عدم تعهد تشکر کنم.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**9173**ن.س ** 1418



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن